Goedemorgen!!!!! Ik heb nog een bloemenzaad, wat stenen en rotan over.. uit eigen assortiment!! Wil die wel graag ruilen voor 1 verf, 1 verpakkingsmateriaal of een blok hout! Roept u maar! Hebben we weer een win-win situatie!
Help, wil iemand mijn verdorde pinda's weer tot leven brengen? Ben gisteren niet online geweest en nou zijn ze verdord
Ik heb de gene uit mijn lijstje,hun kado weer verstuurd uit jullie wensenlijstje.Ik moet voor mijn bloemenhuisje nog 9 bloempotten. 6 prijskaartjes. 1 bloemenzaad. 2 verpakkingsmateriaal.nodig.Ik ben te vinden onder raymond,nikki en lisanne level 28 en nog meer bouwmaterialen,maar wil graag eerst het bloemhuisje klaar hebben en dan weer verder met de volgende. De gene die me nog niet hebben kunnen me toevoegen onder Nikki Profiel - hyves.nl
Willen jullie mij harken sturen! Dank je wel! Die kan ik namelijk niet in mijn wensenlijstje zetten. Mijn naam is leentje113
keltje, wie ben je op hyves... ik heb nog genoeg snoepjes!! Jij toevallig nog 2 buskruit? of anders spullen voor de bloemenwinkel
Ik heb nu nog voor mijn bloemenwinkel nodig 9 bloempotten 6 prijskaartjes 1 verpakkingsmateriaal. iemand die me wat wil sturen.heel graag.