Moet je op hem klikken en dan het linker icoontje kiezen dan zie je een tandwieltje boven zijn hoofd verschijnen en dan is hij actief.
Skye- jouce- blok hout, rotan, riet, verf, materiaal Marleentje26- leentje113 - hark, pindadoppen, steak, mest Senninha-Senninha2- wens en geloofskaarten Corina83 - Corina mama van Jayden - Geloofskaarten, energie, bloempot, prijskaartje, grond Roeltje - Roelanda- Bloempotten, Grond, Prijskaart, Bloemenzaad Butterfly1984 - Bobbie,marianne, esther en melissa - 5 hout en 5 ve Zinaa - Lydie - LINT en spiegels
Skye- jouce- blok hout, rotan, riet, verf, materiaal Marleentje26- leentje113 - hark, pindadoppen, steak, mest Senninha-Senninha2- wens en geloofskaarten Corina83 - Corina mama van Jayden - Geloofskaarten, energie, bloempot, prijskaartje, grond Roeltje - Roelanda- Bloempotten, Grond, Prijskaart, Bloemenzaad Butterfly1984 - Bobbie,marianne, esther en melissa - 5 hout en 5 ve Zinaa - Lydie - LINT en spiegels Antares - Miranda & Alyssa - hout, rotan, riet, verf, steen, 2 glazen flessen!
Skye- joyce- blok hout, rotan, riet, verf, materiaal Marleentje26- leentje113 - hark, pindadoppen, steak, mest Senninha-Senninha2- wens en geloofskaarten Corina83 - Corina mama van Jayden - Geloofskaarten, energie, bloempot, prijskaartje, grond Roeltje - Roelanda- Bloempotten, Grond, Prijskaart, Bloemenzaad Butterfly1984 - Bobbie,marianne, esther en melissa - 5 hout en 5 ve Zinaa - Lydie - LINT en spiegels Antares - Miranda & Alyssa - hout, rotan, riet, verf, steen, 2 glazen flessen!
Skye- joyce- blok hout, rotan, riet, verf, materiaal Marleentje26- leentje113 - hark, pindadoppen, steak, mest Senninha-Senninha2- wens en geloofskaarten Corina83 - Corina mama van Jayden - Geloofskaarten, energie, bloempot, prijskaartje, grond Roeltje - Roelanda- Bloempotten, Grond, Prijskaart, Butterfly1984 - Bobbie,marianne, esther en melissa - 5 hout en 5 ve Zinaa - Lydie - LINT en spiegels Antares - Miranda & Alyssa - hout, rotan, riet, verf, steen, 2 glazen flessen! Gelijk even aangepast, heb bloemenzaad genoeg..
Skye- joyce- blok hout, rotan, riet, verf, materiaal Marleentje26- leentje113 - hark, pindadoppen, steak Senninha-Senninha2- wens en geloofskaarten Corina83 - Corina mama van Jayden - Geloofskaarten, energie, bloempot, prijskaartje, grond Roeltje - Roelanda- Bloempotten, Grond, Prijskaart, Butterfly1984 - Bobbie,marianne, esther en melissa - 5 hout en 5 ve Zinaa - Lydie - LINT en spiegels Antares - Miranda & Alyssa - hout, rotan, riet, verf, steen, 2 glazen flessen! Heb het even aangepast heb mest voldoende!!
Marleen, ik heb het gevonden!! Meiden, ik heb jullie hulp nodig, hier nog een Forest Story verslaafde, die haar huizen niet afkrijgt... (nu boter, riet, hout, rotan en verf nodig) Zouden jullie willen helpen? janinereijnders.hyves.nl Wil je dan wel even erbij vermelden dat je van zp bent? Alvast bedankt meiden!
anders voeg je me even toe, kan ik jou ook nog een cadeau sturen. fambultstra.hyves.nl Voor de rest heb ik iedereen een cadeau gestuurd
Skye- joyce- blok hout, rotan, riet, verf, materiaal Marleentje26- leentje113 - hark, pindadoppen, steak Senninha-Senninha2- wens en geloofskaarten Corina83 - Corina mama van Jayden - energie, bloempot, prijskaartje, grond Roeltje - Roelanda- Bloempotten, Grond, Prijskaart, Butterfly1984 - Bobbie,marianne, esther en melissa - 5 hout en 5 ve Zinaa - Lydie - LINT en spiegels Antares - Miranda & Alyssa - hout, rotan, riet, verf, steen, 2 glazen flessen! Ik heb inmiddels genoeg geloofskaartjes, dank jullie wel!
Je hebt cadeau terug Heb nu bijna iedereen van hier, alleen marleentje26 niet. dus als je dit leest voeg me dan toe, kan ik je ook cadeau sturen