roeltje geaccepteerd. en je meteen een cadeau gegeven. Marianne, ik denk er nog even over na, je weet wel waarom.
dank je! vraagje: ik heb een vlinder gewonnen vorige week bij dat pottenslaanspel.. Van ei naar rups.. en van rups naar vlinder.. zou je denken.. dat ding van mij gaat weer terug in zn ei
skye: ik heb je gisteren nog 5 linten beloofd! Wil ze je graag geven! heb je ze nog nodig?? omdat ze niet meer in je wensenlijstje staan. Anders kan ik er iemand anders misschien nog blij mee maken!
Skye- joyce- blok hout, rotan, riet, verf, materiaal Marleentje26- leentje113 - hark, rotan, verf, pindadoppen, steak Senninha-Senninha2- wens en geloofskaarten Corina83 - Corina mama van Jayden - energie, bloempot, prijskaartje, grond Roeltje - Roelanda- Bloempotten, Grond, Prijskaart, Butterfly1984 - Bobbie,marianne, esther en melissa - 5 hout en 5 ve Zinaa - Lydie - LINT en spiegels Antares - Miranda & Alyssa - hout, rotan, riet, verf, steen, 2 glazen flessen! Nijntje27- janine en esmee - boter, hout, rotan, verf, riet Nijn: ik heb je even toegevoegd aan het lijstje!!
zinaa: komt eraan onder welke naam speel je ook alweer mee? Heb je voor mij rotan?? Hoeveel heb je er nodig??
Lydie is mijn echte en hyvesnaam. Ik heb er hartstikke veel nodig, moet die nette pakken maken voor mijn lieftallige echtgenoot. Ik heb nog wel rotan, een stuk of 3, 4 denk ik. Heb ik niet direct nodig dus die kan je wel krijgen.
Heb er 10 gestuurd!!! Graag zou ik die rotan van je krijgen. Heb je (2) hebben of pindadoppen (2)van de marmot dan houd ik me aanbevolen!!
Skye- joyce- blok hout, rotan, riet, verf, materiaal Marleentje26- leentje113 - hark, rotan, verf, pindadoppen, steak Senninha-Senninha2- wens en geloofskaarten Corina83 - Corina mama van Jayden - energie, bloempot, prijskaartje, grond Roeltje - Roelanda- Bloempotten, Grond, Prijskaart, Butterfly1984 - Bobbie,marianne, esther en melissa - 5 hout en 5 ve Zinaa - Lydie - LINT en spiegels Antares - Miranda & Alyssa - hout, rotan, riet, verf, steen, 1 glazen fles, 2 fluitjes, 2 vlagjes. Nijntje27- janine en esmee - boter, hout, rotan, verf, riet Nijn: ik heb je even toegevoegd aan het lijstje!![/QUOTE]