hoi hoi Ik heb nog het een en ander over graag in ruil voor steen, hout oid voor het schattenhuis/kunstmestwinkel enz. Heel veel uit de collectiedingen en perenbomen en een hek ik hoor het nog wel
Tadaa Skye- joyce- blok hout, rotan, riet, verf, materiaal Marleentje26- Marleen - hark, rotan, verf, pindadoppen, steak Senninha-Senninha2- wens en geloofskaarten Corina83 - Corina mama van Jayden - energie, bloempot, prijskaartje, grond Roeltje - Roelanda- Bloempotten, Grond, Prijskaart, Butterfly1984 - Bobbie,marianne, esther en melissa - 5 hout en 5 ve Zinaa - Lydie - LINT en spiegels Antares - Miranda & Alyssa - hout, rotan, riet, verf, steen, 1 glazen fles, 2 vlagjes. Nijntje27- janine en esmee - boter, hout, rotan, verf, riet
Skye- joyce- blok hout, rotan, riet, verf, materiaal Marleentje26- Marleen - hark, rotan, verf, pindadoppen, steak Senninha-Senninha2- wens en geloofskaarten Corina83 - Corina mama van Jayden - energie, bloempot, prijskaartje, grond Roeltje - Roelanda- Bloempotten, Grond, Prijskaart, Butterfly1984 - Bobbie,marianne, esther en melissa - 5 hout en 5 ve Zinaa - Lydie - LINT en spiegels Antares - Miranda & Alyssa - hout, rotan, riet, verf, steen. Nijntje27- janine en esmee - boter, hout, rotan, verf, riet[/QUOTE]
en ik houd me ook aanbevolen voor riet, hout, steen, touw en verf. Ik wil nu natuurlijk ook super snel die schattenwinkel afmaken....
Ik heb iedereen wat uit z'n lijstje gestuurd.. Maar ik ga toch eens bijhouden wie mij ook wat stuurt. Want ik stuur bijv. ook alles wat ik over heb van de bloemenwinkel aan sommige *eigen voorraad* en volgens mij krijg ik dan echt niet van iedereen een kadootje terug! Of is dat kinderachtig haha? Misschien wel hoor.. ben nogal hormonaal
Ik snap je helemaal fruity . Ik heb niet meer dan 30 vrienden dus ik kan iedereen een cadeau sturen (en extra indien het kan), maar sommige meiden hebben wel 50 tot 100 vrienden. Ja, dan kun je niet iedereen sturen. Maar ja, dan kan ik me voorstellen dat sommigen dan ook niks meer sturen als je niks terug krijgt. Ik vind het zelf irritant dat ik cadeaus krijg die ik ook verstuurd heb. Bijvoorbeeld verpakkingstape. Ik heb dat gestuurd omdat JIJ het op je wensenlijstje had staan, maar IK kan er niks mee haha.
komt misschien omdat sommige over de 30 vrienden hebben... en je kunt maar 30 cadeautjes sturen per dag... ik heb er maar 20 ofzo.. dus dan kan het wel elke dag.
sorry ik heb heel veel vriendjes...is wel leuk! maar ook moeilijker dus idd om kadootjes te sturen. WOu dat dat onbeperkt was...met restrictie van 1 per dag naar iemand..... dan kon ik iedereen iets sturen.. de meeste van hier hebben voorrang hoor, ik doe aan ruilen! geef jij mij bv iets krijg je ook terug...als ik heb!
ik heb 24 vriendjes, maar heel veel die niet actief zijn. Die hoeven dus geen cadeautje, maar daar krijg ik ook niks van.... En dan van actievere, krijg ik cadeautjes waar je idd niks aan hebt, zoals een os of zo...
Nee hoor, ik check het ook tegenwoordig zodat ik iedereen geef die ook teruggeeft. Van sommigen krijg je bijna nooit wat. En als je meer dan 30 vriendjes hebt moet je degene koesteren van wie je op aan kunt.
trouwens las de vlinder..hij gaat niet in een ei! hij gaat in een cocon....zodat het een vlinder kan worden hahahaha
dreamer: je hebt het theepotje!! Dank je voor de pindadop!! Moet hem zo nog even bekijken moet dan even hyves refreshen! Cadeautjes: ik heb dan wel 48 buurtjes maar heel veel spelen niet mee. Dus jullie krijgen allemaal elke dag netjes iets van mij!! Is geen probleem. Mocht ik nog meer buren krijgen dan let ik wel op van wie ik iets krijg die krijgt dan sowieso iets terug!