Ik schaam me want:

Discussie in 'De lounge' gestart door VrouwtjeRomy, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

Ik zit nu ziek thuis met een keelontsteking en ben zwanger dus hoor goed te eten om mn imuumsysteem op pijl te houden en de goede bouwstofjes door te geven aan de kleine man.

...en toch zit ik hier onderuit, voor de pc met mn vinger al dopend in de speculoos-pot...:)

Waar schamen jullie je wel eens voor? Iets wat je eigenlijk niet kan maken, waarvan je het heel goed weet DAT je het niet kan maken, maar wat je toch lekker doet. Gewoon omdat het kan!

2. Cupcake

Cupcake Bekend lid

27 aug 2009
    555
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik een dikke week geleden bevallen ben van een pracht van een zoon.
    Maar dat de Bi erger terug is gekomen en ik mijn man als slaaf gebruik om dingen voor mij te pakken:D..

Maar het kan hij is nog thuis :p

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    dat is toch niet iets om je voor te schamen maar gewoon een aandoening meid..

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.797
    113
    Dat ik soms als ik een bumperklever achter me heb rijden nog langzamer ga rijden.

Eigenlijk heel kinderachtig.....

5. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihihi als je gewoon je eigen snelheid rijdt ergert een bumperklever zich ook al hoor;)

6. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    Ik ben blij dat ik niet de enige ben die dat doet :p
    Soms wil ik de ruitensproeier ook nog weleens aan doen :)

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.797
    113
    Ha ha, ja de gewone snelheid is al voldoende inderdaad.

En die ruitersproeier, ha ha.

8. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Dat ik vandaag de hele dag de tijd had om vanalles in huis te doen omdat mijn zoontje bij de gastouder is maar ik niks gedaan heb. Ik voel me echt heel beroerd en hoest de longen uit m'n lijf dus op een paar wasjes na heb ik niks gedaan. Nu voel me echt weer zo'n slechte huisvrouw.

9. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Dat ik soms express de telefoon niet opneem als er iemand belt waar ik geen zin in heb (bel dan ook niet terug)

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    heb net mn dochtertje een half uur in haar poepbroek laten zitten! ze deed het onder het flesje en toen ze klaar was was ik alweer vergeten dat ze gepoept had *schaam*

11. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Schaam je dan maar niet hoor. Als ik alleen ben en ik Ilana dus niet in de auto heb, geef ik zelfs bij aanhoudend kleven een ietsepietsie klein tikkie op de rem. Ja DAN gaan ze afstand houden.

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    oww ja daar kan ik ook niet tegen ;)
    en het gebeurd nogal vaak, want wat zijn er veel bumperklevers zeg en ik rijd toch echt niet langzaam!

13. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Ik doe met regelmaat erg mijn best om de chocolade te laten staan. Maar als ik dan niets in huis heb en toch héél véél zin in chocolade heb, dan wil ik wel eens een pak hagelslag pakken en er een mondjevol (of 2 of 3) uit nemen :)

14. noukie89

noukie89 Niet meer actief

oh dat doe ik ook heel vak :):):):):)

15. DunjaTamara

DunjaTamara Actief lid

10 feb 2011
    223
    0
    0
    opt moment ff niets
    Apeldoorn

Tik je dan ook heel per ongeluk express de rem een beetje aan :cool:
    Ik doe dat ook hoor en ik schaam me er niet voor :D houd me liever aan de snelheid dan dat ik ongelukken veroorzaak door te hard te rijden waar het ook gewoon echt niet kan;)

Ik schaam me ervoor dat mijn huis zo'n puinzooi is ik kan op het moment helaas niet te gek doen, dus moet alles rustig aan beetje bij beetje doen maar t stoort me wel enorm.

16. Foxter

Foxter Niet meer actief

Dat is vooral grappig als je een bumperklevende motorrijder achter je hebt :D

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dat ik nu weer hier zit...en niet de stofzuiger even uitlaat.

18. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Net zoiets als bij het bumperkleven:

Hier is een drukke weg die we over moeten om naar de supermarkt te gaan. En daar rijden de auto's vaak erg hard en willen niet graag stoppen bij het zebrapad.
    Als er dan weer zo'n gek aankomt scheuren loop ik extra langzaam over het zebrapad! Mijn man schudt altijd zn hoofd als we aan de overkant zijn..maar ik vind het wel grappig :p

En nog iets wat eigenlijk niet kan (naja...soms dan) Soms laat ik Finn de hele dag in zn ondergoed lopen...gewoon..omdat we nergens heen moeten! Ik in mn joggingsbroek of onderbroek en shortje...hij in zn pyjama of ondergoed. Heerlijke bevrijdende dagen! En dan niet opendoen als er iemand belt en ik niets verwacht! Hahaha!

19. sill

sill Bekend lid

28 jul 2010
    621
    0
    16
    Mama in spé :)
    At Home
    Ik schaam me omdat ik net stiekem gesnoept heb, terwijl ik pas een week op dieet ben!

Slecht van me hoor!!

Deel Deze Pagina