Formaat ledikant

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door merry78, 19 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. merry78

merry78 Actief lid

18 aug 2010
    490
    0
    16
    Even een vraagje wat jullie zouden doen.

Over 2 maanden ben ik uitgerekend vanonze tweede en hij zal 15 maanden schelen met zijn zus. Dus zij slaapt nog gewoon in haar ledikant.

Ik moet nu echt wel een nieuwe babykamer bestellen maar deze is er met een normaal formaat ledikant en met een groter formaat ledikant (140 x 70 cm). De eerste paar maanden zal ons mannetje in het wiegje slapen. Maar als ik het groter formaat ledikant bestel moet hij met ongeveer 4 maanden in zo een groot bed slapen. Daar tegenover staat wel dat dit bedje om te bouwen is naar een juniorbed en dus langer gebruikt kan worden. Wat zouden jullie doen of wat is jullie ervaring?

2. ivfje

ivfje Bekend lid

25 feb 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben uiteindelijk toch wel voor het juniorbed formaat gekozen... kleine baby in een groot bed lijkt het toch wel. Ik vond het voor de toekomst toch wel handiger en voor dat kleine beetje meer wat het koste... ben ik er wel blij mee...

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Mn dochter had ook een ledikant formaat 140*70. Na een half jaar in de wieg ging ze in het ledikant wat we al snel ombouwden tot co sleeper. Tijdens de verbouwing ging het ledikant kapot en hebben we een nieuw bedje 120/60 gekocht. Toen viel pas op hoe groot het andere bedje was. Ik vind het eigenlijk wel handig, mn dochter is erg lang en met 18 maanden lag ze al in een peuterbed maar had ze een ledikant gehad waar een zijkant af kon, op juniormaat hadden we dat gehouden!

4. lunanoa1

lunanoa1 Actief lid

11 okt 2009
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anders wissel je het bedje toch om met je dochter? Dat zij in het grotere ledikantje gaat?

5. merry78

merry78 Actief lid

18 aug 2010
    490
    0
    16
    Ja maar qua stijl past het niet echt bij elkaar.... Morgen maar eens beslissen.

6. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Wij hebben het bewust niet gedaan, vond het zulke lelijke bedjes. Tegen de tijd dat ie in een gewoon bed kan mag die een race auto bed oid :D

7. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Hier ook getwijfeld, maar wij hebben uiteindelijk gekozen voor het kleinere formaat. En een wiegje.
    Als de kleine wat groter is komt er wel een ander bedje.
    Veel plezier met shoppen :)

Deel Deze Pagina