Hallo dames, Ik ben op zoek naar een leuke luiertas, maar ik heb geen idee welk formaat handig is Dus daarom de vraag; hoe groot is jouw luiertas? En past alles er in? makkelijk of net? of neem je sowieso weinig mee? Wat ik mee wil is toch wel zo'n beetje standaard denk ik, luiertjes, doekjes, schoon setje kleding, een hydrofiel en evt. nog wat seizoensgebonden verzorging (bv zonnebrand in de zomer) en evt. voeding voor als borstvoeding niet zou lukken. Heb al wat tassen zien, maar ze lijken me allemaal zo klein?
Ik heb een ''standaard'' luiertas van Prenatal.. nooit overna gedacht wat een goede afmeting zou zijn. Denk dat het wel groot genoeg is, maar heb dus nog geen ervaring. Volgens mij hebben de meeste tassen ook wel een gelijk formaat.
ja, dat dacht ik eerst ook, maar dat valt nog best tegen , je hebt vrij grote, maar ook tassen die behoorlijk wat kleiner zijn. Een kleine tas vind ik mooier, maar of het praktisch is, is een 2e, dan schaf ik liever gelijk een ruimere aan...
mmm, oke. wist ik niet. Anderen zullen je vast een beter antwoord kunnen geven..heb 'm namelijk nog niet in gebruik.
Ik heb een tas van Kalencom. Lekker ruim en zit een warmhoudtasje, verschoningsmatje en luierzakje bij. Ben er echt heel blij mee. Zitten ook aparte vakjes in binnen en buitenkant dus dat is ook super.
Ik heb een luiertas van Lief, en hij bevalt super. Ziet er leuk uit en er past genoeg in. Zelf neem ik altijd te veel mee en prop hem helemaal vol. Luiers,doekjes,spuugdoekjes,speelgoed,set kleertjes Nu hij ouder is een liga/rijstewafel/sapje, met dit weer een extra dekentje ook om op te rollen.Ik vergeet vast nog wel iets Het ligt er ook maar net aan waar je heen gaat. Zelf zou ik gewoon kijken welke je leuk vind, je neemt hem tenslotte overal mee naar toe.
Eerst had ik eentje van Quinny, en later een standaard tas met wat kleine vakjes voorop. Wel beide bijna A4 formaat. Daar zat allebei zat ruimte in.
Ik heb een tas van Converse gekocht. Dus geen speciale luiertas, deze vond ik lekker stoer. Ook leuk voor mijn vriend om te gebruiken. Zie hem niet zo snel met een bloemetjes tas sjouwen Ik zou zelf voor een wat ruimere tas gaan dan voor een kleine. Je neemt al gauw meer mee dan je denkt.
ik heb er twee: * een redelijk grote van room seven. die heb ik aan het begin veel gebruikt. daar paste alles makkelijk in. ook handig voor als je wat langer weg gaat. * een kleine (krap a4) van pip studio. ideaal voor kleine uitstapjes, zit een dun pakje doekjes, paar luiers, luierzakjes en rozijntjes en een boekje/autotje in. de laatste tijd neem ik eigenlijk alleen de kleine tas nog mee, terwijl ik aan het begin dus de eerste wel nodig had. toen had ik meer dingen als extra kleding ed mee.
Twijfel ook welke luiertas ik leuk/handig vind, gelukkig heb ik nog even Is het niet zo, hoe groter de tas, hoe meer (overbodige) spullen je meeneemt? Of is dat alleen zo bij mijn handtas??
haha ja, omdat je bij een grotere tas meer het idee hebt dat er nog maar wat bij moet ofzo maar iig bedankt, zie dat het alsnog wel veel verschilt, de ene vind a4 formaat krap, de ander weer ruim genoeg Ik denk dat ik in 1e instantie maar voor een wat ruimere tas ga, in ieder geval dus wat groter dan A4 formaat, een kleinere tas is vaak wat goedkoper dus die is er evt. makkelijk bijgekocht, al is dat natuurlijk een "luxe" probleem dan
Ik heb een luiertas van lief en daar krijg ik makkelijk alles voor een tweeling in! Nou dan moet het voor eentje zeker lukken!!!
Ik heb een room seven tas. Een redelijk ruime tas. Voral nu hij wat ouder is dan neem je ook es wat speelgoed mee voor onderweg. Een kleine luiertas zou ik niet aanraden omdat het toch een hele uittocht is om met een baby op pad.