Hoi meiden, Bij de eerste begon mijn bevalling pas met 41wk en 2dg. Eigenlijk ga ik er automatisch van uit dat ik deze keer ook weer overtijd ga lopen.....Of is hier totaal geen peil op te trekken. Ik ben benieuwd wanneer jullie eerste kindje en wanneer jullie tweede kindje werd geboren! Dus kom maar op!
Pff.. Ik hoop het niet. Mijn eerste kwam 11 dagen te laat. Ik heb ook veel op dit onderwerp gegoogled. Wat me opviel was dat de meeste vrouwen die er de eerste keer ver overheen gingen, de tweede keer wel iets eerder bevielen, maar dat daar geen weken tussenzaten. Hoogstens een weekje maar meestal slechts een paar dagen. (bij geen complicaties enzo natuurlijk). Enfin, ik lees mee want ben benieuwd.
Onze oudste kwam 16 dagen te laat, verloskundige ging er van uit dat deze ook weer veels te laat ´komt´ . Ben alweer aardig op weg sucses nog even!
Onze eerste kwam 8 dagen na de uitgerekende datum. Nummer 2 kwam heel onverwachts 2 dagen voor de uitgerekende datum..
Eerste kwam anderhalve week te laat, tweede kwam 3 dagen voor de uitgerekende datum (hopelijk komt de derde nog eerder, ben er wel klaar mee)