Dat is toch wat journalisten altijd doen? Het is altijd een momentopname waar je iets van ziet of hoort. Ik vind het prima dat dit soort zaken naar buiten komen. Helemaal na het zien van het debat....
Maar weet iemand hoe nu verder met Rutte zonder de CU? Gaat hij het toch proberen? Ik lees net dat als hij het doet dan komen er waarschijnlijk nieuwe verkiezingen.
Betekend niet dat je in paniek moet schieten en maar moet vergeten in welke functie je zit en wat op dat moment je positie is. 5 minuten meer of minder had in dit geval niks uitgemaakt. En dat hoort ze te weten. Even in paniek schieten ok kan maar pak jezelf weer elkaar. Corona positief is geen doodsvonnis
Waar schrijf ik dat ze in paniek was? Er wordt hier in dit topic geschreven dat ze de aantekeningen expres gelekt heeft. Het enige wat ik schrijf, is dat ik me dat niet voor kan stellen, omdat ze waarschijnlijk wel wat anders aan haar hoofd had. Het blijft natuurlijk hartstikke slordig dat die aantekeningen in beeld waren.
Dat had het bij haar wel kunnen zijn omdat ze een autoimuun ziekte heeft. Dat maakt je extreem kwetsbaar bij corona. Dus ik snap haar paniekreactie wel. Maar er is daar binnen schijnbaar ook niemand geweest die zei, stop even je spullen in je tas muts.
Ze vertelde dat ze 2 autoimmuu ziekten heeft, ik snap wel dat je schrikt. Professioneel is het niet...
Tja dat kan dus de conclusie zijn. Dan kost het zometeen miljoenen om waarschijnlijk een grote opgeblazen en uit zn verband getrokken notitie.
Misschien schuiven ze iemand anders naar voren binnen de VVD als Rutte ermee stopt. Nieuwe verkiezingen gaan er echt niet komen. Edith Schippers zingt al rond, mag het niet hopen. Maar goed, ik heb met alle vvd’ers niks. We vergeten dat dit allemaal vers is, straks weer een goede persco en alles gaat weer door.
Dan zou het in elk geval fijn geweest zijn wanneer iemand daar binnen wel zn hoofd erbij zou hebben gehouden.
Dat kan helemaal niet. Schippers heeft niet eens op de kieslijst gestaan. En de oude garde ‘solide’ VVD’ers is weg. Er is niemand op de lijst die het aankan om MP te worden. Dus dan wordt het waarschijnlijk Kaag of Hoekstra.
Sympathiek dat Edith komt helpen in deze crisis. Zij is degene die als minister van Volksgezondheid ons systeem is gaan ‘economiseren’. Weer zo’n bestuurder waar je niet op zit te wachten. Hopelijk heeft Omtzigt ook nog een dossiertje over haar liggen en lost het probleem zich natuurlijk op.