Daar sluit ik me helemaal bij aan.Bij het eerste gedeelte dan. Topic sluiten?Ik hou wel van een goede discussie
Haha. Mijn ervaring is alleen dat met betrekking tot de politiek er geen goede discussies mogelijk zijn op dit forum
ik hoop toch echt niet dat we weer opnieuw moeten stemmen, aangezien ik vd week hoorde dat pvv nu op 35 zou staan..
Mijn wijze wijlen opa zei altijd....je moet over 2 dingen niet met andere mensen willen praten,dat zijn geloof en politiek.Ik denk dat hij daar wel een beetje gelijk in had
Klopt maar als we hier over gaan discussiëren word dit topic zeker gesloten.. Want een topic over de politiek mag niet..
Is dat zo?Dan moet je dit topic snel gaan melden Als je het gezellig wilt houden...dat zei mijn opa erbij.Sorry...beetje te warm om iets te willen vertellen .
Erg jammer dat het mislukt is. Hoop toch niet dat we weer naar de stembus moeten...Wilders staat wel erg hoog in de peilingen...hoop toch niet dat hij de grootste partij wordt. Vraag me af of het ook zin heeft....zullen er echt zoveel mensen zijn die op een andere partij gaan stemmen? Ik zou namelijk weer op dezelfde partij gaan stemmen.
Volgens mij zullen er heel veel VVD stemmers overlopen naar de PVV, omdat schijnbaar (zoals ik het lees op de website van de VVD) veel mensen juist op de VVD hebben gestemd in de hoop dat er dan een rechts kabinet zou komen met de PVV. Nu Mark Rutte al een tijdje niet meer met de PVV heeft gesproken, zijn veel stemmers teleurgesteld. Dat is denk ik ook de reden waarom de PVV nu een stuk hoger in de peilingen staat.
misschien ben ik blond hoor maar waarom mogen topics over politiek niet zolang het niet uit de hand loopt. dan kan er alsnog een slot op toch? politiek hoort toch ook bij het dagelijks leven.
Klopt.. Ik vind ( net zoals jij ) Dat we met allemaal volwassenen best een politiek topic draaiende kunnen houden als we het maar gezellig houden.