jeetje dat was schrikken

Discussie in 'De lounge' gestart door mama1986, 18 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

belde net me schoonma heel zenuwachtig
    zegt ze dat me schoonvader een lijk heeft gevonden in het kanaal in westdorpe of bij zelzate :confused:
    ik schrok me eigen echt kapot joh
    ze zijn onder vraagt en moesten hun gegevens geven de man lag al 2 dagen in het water :confused: :(

2. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    ieuw gatverdamme ... :confused:

3. Niet meer actief

kan me voorstellen dat dat even schrikken is ja!

zoiets zie je niet elke dag..

je schoonouders worden ondervraagd om te kijken wat het verband kan zijn tussen een eventuele vermissing van iemand en het tijdstip van de vondst.
    is echt nodig voor het sporen onderzoek. de rechercheur zal dan ook vragen of nazorg nodig is door slachtofferhulp....
    zo'n vondst kan namelijk wel een dikke impact hebben op de vinder.

wens ze maar sterkte van mij.

Aoife

4. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

dank je wel

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Yek ik zou er ook niet aan moeten denken zeg. Ga je een lekker stukje wandelen met de hond.

Mijn vader is (of tenminste was, hij is nu lekker gepensioneerd) politieman. Maar hij vertelde wel eens dat die geur van zo iemand echt heel erg vies is en dat gaat dus gewoon even niet meer weg uit je neus...smerig lijkt het me.

6. Niet meer actief

ja dat klopt.

een specifieke geur...als je het eenmaal geroken hebt, vergeet je het nooit meer.

het lijk lag twee dagen in het water?
    dan zal dat er ook niet fris hebben uitgezien.
    maar dat is weer afhankelijk van de weersomstandigheden.
    en de toestand waarin het slachtoffer verkeerde toen hij of zij nog in leven was.

daarom is die nazorg zo belangrijk..

succes ermee!

Aoife

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nee en hij gaat dus gewoon ff niet meer je neus uit....
    Lijken die er al ff liggen zijn nooit fijn. Water en warmte is echt te ranzig.

Nu mijn paps met pensioen is verteld hij wel eens wat verhalen, eerst mocht dat natuurlijk niet. Maar joh ik zou ook echt niet zoiets kunnen doen hoor.
    Staan ze daar nu zo'n man uit het water te vissen. Op tv met Baantjer ofzo kan ik het nog hebben, maar als je dat IRL tegenkomt...ieuwww

8. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Nou, da's inderdaad iets wat je niet vaak overkomt...wat erg....

9. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    getverdemme zeg

10. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Me vriend heeft een jaar of 5 geleden ook een lijk gevonden. Werkte in de lndbouw en het stonk wel maar ze dachten dat het een dood beest was. toen ze gingen kijken hoever dat het dier al aan het wegrotten was lag daar een man die was neergeknalt. Ze hebben toen onder begeleiding van de politie de struiken weg moeten halen zodat ze het ged konden onderzoekn. Me vriend zegt ook een echte lijk geur vergeet je nooit meer.

Er is bij hem toen ook slachtofferhulp aangeboden hij heeft toen nee gezegd waar hij later wel spijt van heeft gehad want het heeft hem heel lang geduurt voordat het wat verwerkt was. Maar ja mannen he te trots om je te laten helpen.

11. Linda76

Linda76 Actief lid

4 jun 2006
    377
    0
    0
    Mijn schoonvader heeft voor, als ik me niet vergis, 2 jaar terug ook een lijk gevonden. Een vermoorde vrouw, ze lag ergens aan de kant van een landweggetje. Mijn schoonvader reed er 's ochtends altijd langs, hij was altijd heel vroeg ivm zijn werk. Hij is niet gaan kijken, had wel door dat het iets was wat niet pluis was. Hij heeft de boer opgehaald die er vlakbij woonde en samen zijn ze van iets dichterbij gaan kijken. Ook gelijk de politie gebeld. Mijn schoonvader is het nog steeds niet vergeten, maar hij is niet zo'n prater, dus heeft het opgekropt. Heel zielig. Wens je schoonvader sterkte.

12. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

dank je wel

13. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    ieeeee wow dit maak je niet elke dag mee nee lijkt me ook schrikken!

Sterkte meid!

Deel Deze Pagina