Ik zie dat de Formil tabs bij de Lidl in de aanbieding zijn. Ik heb normaal altijd tabs van Ariel, hier ben ik tevreden over. Wassen schoon en hebben een lekkere geur. Maar de tabs van de Lidl zijn een stuk goedkoper..... Wie heeft er ervaring met deze tabs en wat vond je ervan?
Wij gebruiken ook Ariel, die van de Lidl hebben we eenmalig geprobeerd omdat we ze ooit eens gratis bij de boodschappen kregen. Maar ik vond het echt niet fijn ruiken en snel weer terug naar Ariel gegaan.
Ik weet niet waar je woont maar wij hebben in Kleve (DLD) bij Kaufmarkt 2 gigantische pakken Ariel tabs gehaald voor echt heel weinig geld. Geloof iets van 40 euro voor 180 pods. We hebben ze in Juli 2021 gehaald en ze zijn nog niet op ondanks dat ik 4 keer per week was. Heb geloof ik nog bijna 3 kwart pak over. Doe er dus ongeveer 45 weken mee ofzo, voor 40 euro. Das pas leuk! Bij de Kruidvat hebben ze er nu 140 voor 30 euro. Als je zelfs 7x per week wast doe je er nog 5 maanden mee. https://www.kruidvat.nl/ariel-color-wasmiddelpods-gigapak/p/5425120?gclid=Cj0KCQiAoNWOBhCwARIsAAiHnEjR-Rhq5m9HuV2S8x_SbZZ8kWfUgapeGl3HI32WPj4awRB0d012thcaAmO3EALw_wcB
Even inbreken maar ik heb steeds het probleem dat mijn pods naar de deur komen en dan half in het rubber gaan zitten en niet volledig oplossen. Hebben jullie hier ook ervaring mee? Het is bij alle programma's maar op 40 graden blijft er wel meer achter dan op 60 graden.
Formil tabs 1 keer gekocht.. Maar miste toch de lekkere geur van Ariel. Dus daarna nooit meer gekocht. Het ruikt op zich niet vies ofzo. Maar is vrij neutraal. @einad : ik doe altijd eerst de tab erin en dan de was erop. Alles lost dan netjes op
Was al bang dat hij niet de geur zou hebben van de Ariel pods..... Dan toch maar iets meer betalen voor de pods
Ja die kan ik inderdaad bestellen. Had berekend dat de fomil pas nog een stuk goedkoper zijn, maar deze actie is ook prima te doen!
Bedankt voor de tip, dat is goedkoper dan bij AH 1+1 gratis, ik heb meteen weer een voorraad besteld. En meteen Lenor wasverzachter in een geur die ik nog niet ken, hopelijk ruikt die lekker