Dames, ik heb even jullie ervaring nodig! Volgende week donderdag (8 nov) moet ik ongi worden. Natuurlijk flink geklust om dit proberen te voorkomen haha, dus wie weet.. Het valt me op dat ik de laatste drie dagen last heb van best veel witte vloed/slijmig spul in mijn ondergoed (sorry voor het detail....), en tevens pijnlijke steken in mijn linkerlies Zou dit gezien ik nog maar een week van mijn NOD afzit een tekentje kunnen zijn dat mijn lichaam HCG ofzoiets aanmaakt.. of is het niks bijzonders en kan het ook komen als voorteken van je NOD.. heb dit namelijk nog nooit eerder gehad.. Hoor het graag van jullie Liefs lin
Ohja.. ik kan trouwens geen enkele vorm van koffiegeur meer verdragen... ben er een paar dagen geleden zowat van over mn nek gegaan blugh! Ook herkenbaar..? Kan niks zeggen, wil ook niet nu opeens blij worden om teleurstelling te voorkomen haha, maar stiekem hopen mag altijd
Ik had dit 2 maanden geleden ook toen werd ik gewoon ongesteld. Deze maand weer en gister een vaag streepje op de test.. dus kan denk ik alle kanten op? koffie weet ik niet, heb ik altijd zin in
Het is inderdaad erg misleidend al die symptoompjes als ik alles zo nalees op de topics.. Dus kan alleen maar afwachten!
ja idd heel misleidend ik had precies hetzelfde wat jij beschrijft en ben helaas gewoon ongi geworden. dat neemt niet weg dat ik voor je duim hoor, iedereen is gelukkig anders. suc6
Dames, Ik ben nu 7 maanden zwanger en begin al nerveus te worden. Ik word wel steeds chagrijniger is dat normaal? Gr. Biniam
Ik had/heb nu ook last van veel witte vloed en ongeveer een week voor mijn nod steekjes, dit bleek bij mij een inestelling te wezen. Maar elke vrouw is anders en de 15 maand daarvoor ook heel vaak gedacht zwanger te wezen doordat ik allerlei "symptomen" had. Succes en hopelijk over een week een mooie positieve test.
Hier kun jezelf een eigen topic over aanmaken, dit topic gaat over iemand die hoopt dat de symptomen die ze heeft duiden op een zwangerschap. Wel gefeliciteerd, maar ik zou als ik jou was eerst even goed kijken over hoe het forum werkt, ook getuigt het niet van respect om te beginnen met hooooiiiooooi oi oi als er niet meteen een reactie komt. Wij zijn allemaal vrouwen met een leven en zitten niet 24 uur p/d op een forum.