Beste dames, Over drie maanden gaan we lekker met onze zoon van dan 1 jaar en vijf maanden op vakantie naar kreta. tips zijn welkom, zoals wat we niet moeten vergeten en wat doen jullie met baby van 1,5 betreft bescherming in het zwembad? Vleugels of speciaal drijfvestje?
wij zijn op die leeftijd met onze dochter naar kos geweest. - Ik had voor het zwemmen een pakje met pijpjes en lange mouwen. Het is niet extra warm, maar beschermt door de uv wel goed tegen de zon. Ik vond het echt ideaal daar. - Genoeg petjes meenemen, als er 1 in het water nat wordt, dat je dan daarna een droge op kunt zetten. - Ik vond de buggy ook een must iig, maar daar had je vast zelf al aangedacht - een zonnebril, ik had er 1 van babybanz, zit met een bandje om het hoofd, dan kunnen ze hem niet zomaar aftrekken. - een leeg flesje of tuitbeker mee voor in het vliegtuig en dan aan de bemanning vragen of ze hem vullen met water voor tijdens het stijgen en dalen, als hij dan hard eraan zuigt, krijgt hij geen last van zn oortjes. - wij hadden ook een paar kleine cadeautjes mee om in het vliegtuig uit te pakken, dan hou je ze goed bezig.
Oja een paar kleine cadeautjes is wel een hele goede tip! Zonnebril reeds in de pocket! Leuke petjes nog kopen, maar hij trekt altijd alles van zijn hoofd af....