Nou dat was me de race wel. Niet zo best in de poule waar ik aan mee doe, maar voor de sport vind ik dit wel mooi.
Wat een leuke race. Ondanks dat ik altijd wel baal als Verstappen uitvalt heb ik hier toch van genoten. En Gasly heeft ook wel echt een gunfactor, hij was al zo superenthousiast na het podium vorig jaar en dan nu een overwinning! Goed hoor. Geen Mercedes/Red Bull/Ferrari op het podium, wie had dat verwacht?
Ik gun het hem wel,vooral omdat hij in het verleden het podium was misgelopen omdat hij in de laatste rondes door Hamilton eraf gereden werd. Vinden jullie overigens ook niet dat Hamilton nu een beetje doordraait met zijn Black lives matter gebeuren?
Met dat laatste ben ik het zeker eens. Vind het inmiddels een beetje sneu overkomen. Wat een chaos was de race. Ik baalde enorm dat Max er meteen uitlag, maar gelukkig was hij niet de enige. Vond het wel heel leuk voor Albon
https://nieuwspaal.nl/racefans-zetten-vraagtekens-bij-botsstrategie-verstappen/ En wat betreft Hamilton, ik zei gister hetzelfde tegen mijn vriend. Sowieso het hele black lives matters, met alleen al die uitspraak wordt geïnsinueerd dat het een beter zou kúnnen zijn dat het ander... waarom specifiek een kleur kiezen? En had Hamilton het ook boeiend gevonden als Het kindje slechts een andere huidskleur had gehad? Want anders discrimineert hij net zo goed
En Kimi dan Engineer: “we got a 5 seconds penalty... kimi: for what? Engineer: “we got a... kimi: FOR WHAT !?!?!?!?! Wat een legende
Hij is echt zo'n droogkloot haha. En Norris vrijdag tijdens de radiocheck. " It's friday thennn" haha hilarisch
Ohh een F1 topic! Dat maakt me blij! Wij kijken alle 3. Ikzelf al jaren, kan me nog zo goed herinneren dat Senna verongelukte. Dat heeft enorm indruk gemaakt. M’n zoontje van net 3 herkent al veel rijders, zelfs aan hun auto. Bizar. Haalt moeiteloos de wagens Max en Albon uit elkaar als ze van boven worden gefilmd. Jammer van de laatste paar races voor Max. Italië ligt m blijkbaar niet haha. En daar gaan we dit jaar nog een keer racen.