Oftewel: Veel hangt ook weer af van de kwalificatie.. afgelopen weekend kon hij wel aardig bij blijven bij hamilton... nouja, we zullen zien... parcours is wel een stuk saaier.
Tof voor Russel inderdaad. Mijn vriend denkt dat het misschien een voorbode is voor komend seizoen. Aitken vervangt inderdaad Russel. 2021 2 nieuwe rijders voor Haas. Mick Schumacher en Mazepin. Hopelijk kan Grosjean dan de laatste race rijden.
Heel cool dat hij het mag proberen. Had t niet verwacht. Vooral ook super van Williams dat ze hem zo’n kans geven natuurlijk!
Kan me voorstellen dat Grosjean het wel gehad heeft met het rijden. Buiten zijn lichamelijke wonden ( en brandwonden genezen langzaam en moeilijk ) moet hij het geestelijk ook allemaal maar zien te verwerken. Zou mij niets verbazen als hij besluit met "pensioen" te gaan.
Ohhh zo zonde voor George. Wat een zeldzaam geblunder bij Mercedes. Hoop dat ie nog iets kan uithalen.
Wat een dompers bij Mercedes dit gaat Russel nooit meer goed kunnen rijden. Had het hem echt wel gegund.
Oh oh oh die Mercedes pit stops... Arme George..... Maar wat een kneus is die Bottas toch.... Sorry, hij is zo niet goed.... Geweldig voor Sergio Perez! Dat die nog geen stoeltje heeft in 2021 misschien toch Red Bull dan maar?
Albon had hier toch mega van moeten profiteren. En die eindigt niet eens in de top 3. Weg ermee. Stoeltje naar Perez of Hulk
Lewis ziet zijn onderhandelingspositie voor volgend jaar toch wel verzwakken. Hij lijkt onoverwinnelijk naast Bottas maar nu konden we zien dat er anderen dit ook kunnen in deze auto. Zonder iets af te doen aan George zijn prestaties, hij is ook een geweldig coureur, maar ik denk dat er nog wel 5 of 6 coureurs dit kunnen.
George stoeltje bij Mercedes komt ook nog wel. Lewis is denk ik nog niet klaar in F1, die gaat nog wel door. (Denk ik)
Ik heb het echt zo te doen met Russel. Dit gebeurd nou nooit bij Hamilton. Of dit soort dingen gebeuren nou altijd als Max er al uit ligt. Maar die Leclerc, wat een droplul. Terecht dat hij 3 gridstraffen voor de volgende race heeft gekregen. Als RB slim is zetten ze volgend jaar Peren in de RB ipv Albon. Als hij na de safety car iets meer ballen had getoond was hij wss nog op het podium beland.
Mooie afsluiting van het seizoen Nu weer wachten op het nieuwe seizoen gelukkig iets minder lang dan normaal
Geweldige afsluiter voor Max, de monteurs, engineer en Red Bull zelf. Ook vind ik het super dat MC Laren 3e is geworden.