Ik zie net dat het 8e seizoen van Heel Holland bakt vanavond om 20:25 start! wie gaat er nog meer kijken?
Nu ik zelf een kitchenaid heb, vind ik het helemaal leuk Ik had van tevoren gedacht dat ik zou zijn voor degene met dezelfde kleur als ik (pistache), maar die zit er niet bij.
Ik dacht ook dat we de selectie gemist hadden, maar dit zijn de definitieve bakkers toch? Het niveau lijkt wel lager dan voorgaande jaren of ligt dat aan mij?
Dat vond ik ook, bij de taarten had ik echt het idee dat mijn 11 jarige dochter het ook zo (qua versieren) af had kunnen leveren.
Nou inderdaad. Er waren maar een paar taarten die redelijk netjes afgewerkt waren, maar de meeste hebben op dit moment nog niet de potentie om finalist te worden. Dan moet er nog een flinke groei gemaakt worden.
Één van de bakkers is mijn oude meester van het spinnen op de sportschool! Dat was echt nog een baby toen hij ons les gaf maar hij was wel ontzettend goed.
Heb net aflevering 2 gekeken. Ik vind het weer heel leuk, maar kan niet wennen aan die stomme schermpjes waarmee Robert, Jannie en André mee rondlopen. Vond het er zo belachelijk uitzien