Wat is er toch allemaal aan de hand aan de overkant. Nu weer een foto die zelfs door reuters wordt ingetrokken. Een beetje photoshop is natuurlijk geen probleem, maar als het geen plakplaatje wordt weer wel. Het begint er wel allemaal op te stapelen en elke stap zorgt voor meer mysterie. Een zieke koning, en overspannen koningin. Een prinses in de lappenmand en kroonprins die ook in geen velden of wegen te bekennen is.
Ja heel eigenaardig allemaal! Ik hoop maar dat alles goed gaat met Kate en dat de foto per ongeluk wat teveel verfraaid was of zo...?
Ik denk eerlijk gezegd dat de manier van leven daar voor geen mens vol te houden is. Totaal anders dan andere Europese koningshuizen. Elizabeth was een bijzondere vrouw en de enige die hier tegenop gewassen was.
Ze heeft nu zelf gereageerd dat ze aan het oefenen is met photoshop. Kan natuurlijk best dat ze van een paar foto’s de leukste delen bij elkaar heeft geplakt. Alleen zou ik dat soort dingen toch aan een pro overlaten als het gepubliceerd wordt op zo’n toch heikel moment.
Denk het ook. Zou niet graag met ze ruilen. Ben wel benieuwd of Harry en Meghan nu weet welkom zijn in de UK. Die staat nog wel overeind.
Het is echt wel een creepy koningshuis. hopelijk gaat het beter met haar. Maar dat er een foto gefotoshopt is maakt het natuurlijk alleen raarder.
Volgens mij was er eens zoiets met Lalla Salma (Marokko), maar die bleek toen gescheiden te zijn. Zou me niks verbazen als dat bij William en Kate ook het geval is.
Heel vreemd allemaal, maar op zich kan het wel gewoon zo zijn dat ze bv van meerdere foto’s 1 foto hebben gemaakt omdat de drie kinderen bv net niet allemaal tegelijk er leuk op stonden (en vanwege de druk op hun hele leven is leuk op de foto staan wel belangrijk). En het lijkt me ook heftig als iedereen maar meent recht te hebben op bv informatie over je operatie en herstel…
Het is zeker ook heftig maar aangezien ze letterlijk van belastinggeld leven en daar officieel voor moeten werken roept elk klein ding veel vragen op want ze leven natuurlijk wel op de zak van het volk, een volk die het best zwaar heeft op het moment . Als de voornaamste 4 dan niet werken gaan mensen speculeren. Zeker met zo'n lang herstel bovenop de andere problemen die er nu spelen. Niet het moment voor duidelijk bewerkte foto's.
Ik snap werkelijk waar niet waar de mensen zich druk om maken, ik word ook betaald voor mijn werk, als ik ziek ben hou ik mijn werkgever wel op de hoogte, maar alle klanten waar ik voor werk uiteraard niet. Snap ook wel dat de vergelijking niet helemaal op gaat, maar als ze in alle rust wil herstellen dan is dat m.i. haar goed recht.
Als koningshuis ben je toch wel het visitekaartje van een land. Heb altijd het idee dat in de UK alles veel meer onder een vergrootglas ligt dan bijvoorbeeld hier in NL. Maat men voelt blijkbaar de noodzaak om heel geheimzinnig te doen.
Wel mensen in een bijzondere positie. In die zin had de PR beter zn werk kunnen doen om een hoop gossip te voorkomen.
Oh maar dat vind ik ook niet onder geheimzinnig vallen hoor. Meer dat ze zomaar uit de publiciteit was en pas na een hoop gespeculeer lag ze in het ziekenhuis. Maar goed, het viel me inmiddels op dat er wel heel vaak gedoetjes en dingen op de nos site voorbij kwamen. En nu met die foto helemaal.
Uiteraard heeft ze recht op haar privacy. Maar dit verhaal met die foto is wel erg knullig. Van (bijna) ieder lid op dit forum zou ik meteen geloven dat je zo een fout kunt maken, precies om de redenen die je zegt. Maar Kate doet het niet alleen, ze heeft een hoop mensen voor haar werken. En ze heeft vaker foto's gepubliceerd, ze doet het dus al langer. Van het Britse koningshuis verwacht je gewoonweg niet zo'n amateuristische fout. Ze had beter geen foto kunnen publiceren of anders had ze beter kunnen kiezen voor een foto van voor haar operatie.
Oh helemaal mee eens hoor! Zo’n geknutselde foto is gewoon heel gek als je een pr-team hebt en vast wel een fotograaf kan vinden die even een mooie foto komt maken. Dus wie weet zit er ook wek veel meer achter, gaat het bv slechter met haar dan ze willen toegeven of zijn ze helemaal niet meer samen. Het is allemaal niet handig en gewoon opvallend qua vreemdheid.
Pff, het lijkt me een verschrikkelijk leven. Alles onder een vergrootglas, geen privacy, 'iedereen' die meent recht te hebben op een update. Ik heb het idee dat in Nederland luchtiger wordt omgegaan met het koningshuis.