pco en laseren

Discussie in 'De lounge' gestart door muntje, 12 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Dag dames!!

ik kom net van een intake huidtherapie af,
    wil graag mijn 'snor' en iets van de wangen laten laseren.

omdat ik pco heb zei ze dat ik er levenslang aan vast zit zeg maar, het laseren en t nodige onderhoud nodig zal hebben.

heeft er hier iemand ervaren mee? pco en laseren? hoe heeft het bij jou uitgepakt?

de verzekering is er niet zo gul mee. 500 euro totaal. dus niet jaarlijks opnieuw. per behandeling is het al rond 150 euro. minimaal 5 behandelingen om mee te beginnen.. dus word een duur grapje..

ik ben benieuwd naar jullie ervaringen...

2. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Bedoel je met laseren de haargroei? Sorry, wilde even checken dat ik m snapte. :)
    Heb geen pco zelf en geen extra haargroei op m'n gezicht. Wel op m'n buik (doe geen bikini meer aan haha). Had cystes op de eierstokken, dus denk dat die het veroorzaakt hebben. Heb jaren terug een Philips Lumea aangeschaft, die zapt de haargroei in een slaapstand. Werkt goed. :) Heb daarvoor gekeken om het ergens te laten doen en dat is prijzig... Deze dingen zijn ook niet goedkoop, maar zijn misschien goedkoper in de duurte dan het te laten doen? Deze komt voortaan met een extra stuk waardoor je hem dan ook veilig op het gezicht kunt gebruiken (ben even vergeten of die nu standaard erbij komt, of dat je die apart moet bestellen). De mijne had deze nog niet, dus daar heb ik geen ervaring mee verder. Kunt veel online vinden ook over dit soort apparaten, dus misschien werkt zoiets voor je?
    Succes iig! :)

3. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Ja dat bedoel ik ja.. Niet aan gedacht dat het ook om iets anders kon gaan.

Daar heb ik dus geen tel aan gedacht zeg!! Ik ga me daar eens in verdiepen, dankje wel!
    Zal vast veel over te vinden zijn!

Deel Deze Pagina