dat is waar ik een beetje op hoop ja, maar vind het zo lastig allemaal dat afwachten. Gister overdag hele dag bruin en 's avonds ineens weer rood. Het wisselt een beetje af. Ene moment roodbruin en andere keer weer bruin. Mijn borsten en tepels zijn nog wel gevoelig, maar wel minder als een paar daagjes geleden, maar de laatste 2 dagen valt me wel op dat mijn reuk ineens versterkt lijkt. Dus mijn lijf geeft de hele tijd 2 signalen af. Door bepaalde kwaaltjes lijkt het soms of ik zwanger ben omdat ik deze ook had bij de zwangerschap van mijn dochter, maar door het bloedverlies steeds alsof ik niet zwanger ben. Hoe is het bij jou dan? Voel jij al iets? En heb je al een beetje testdrang hihi
Ik kon het niet laten en had giser dus een omo witte test in handen vandaag iets bruin/bloed verlies dus denk ongesteld. We wachten maar weer af dat is alles wat we kunnen doen blijf stiekem toch hoop houden tot het echt losbarst denk. Ik ben er flink mee bezig elke dag merk ik, hoop toch dat dat wat minder wordt want wie weet hoeveel cycli het wachten is natuurlijk!
ook weer bloedverlies bij jou dus! Maf zeg! Maar er is nog hoop! Denk precies hetzelfde als jij. Hoop totdat het echt doorbreekt. Maar ei springt binnen 24-48 uur na positieve ovulatietest dus kan zijn dat we nu 11 dpo zijn, maar ook pas 10 dpo. Ik heb vandaag ook getest en dacht dus iets te zien maar echt heel heel licht en werd na een tijdje wel ietsje beter zichtbaar. Maar niet een overtuigend streepje. Ik hoop dat ik het vol kan houden om pas dinsdag weer te testen. Wel gek dat we steeds een beetje hetzelfde hebben
ik denk dat het bij mij geen goed nieuws is. Het lijkt alsof het bloedverlies meer wordt. Vandaag ook alleen maar rood en het loopt er nu ook echt een beetje uit zeg maar. Vanmorgen ineens een uurtje of 2 krampen die op en af gingen. Net weeën haha. (deed me denken aan het begin van de bevalling). En zo spontaan als het begonnen is was het ook ineens weer weg. Heel vaag. Dus ik denk dat mijn ongesteldheid begonnen is.... Hoe ist nu bij jou
Yep hier gaan we ook de volgende ronde in. Je hoopt zo meteen weer mazzel te hebben he ben nog t meest bang dat mn uitgerekend datum dan voorbij gaat zonder dat ik opnieuw zwanger ben, dat lijkt me heel moeilijk.. Succes volgende ronde voor jou ook iniedergeval!
maf dat we dan ook nog op dezelfde dag echt ongi zijn geworden...heel veel succes ook voor jou in de volgende ronde. Mijn miskraam was ongeplande zwangerschap (kwam erachter doordat ik een miskraam kreeg ) en bij mijn dochter meteen de eerste ronde zwanger. Dus op de 1 of andere manier hoop je dat het weer zo makkelijk gaat als toen. Maar ach het was voor ons de eerste ronde dus mag helemaal niet klagen! Kan me wel voorstellen ja dat je bang bent om rond die periode nog met lege handen te staan. Het enige positieve wat ik uit de miskraam heb gehaald is dat ik in elk geval wist dat ik zwanger kon worden!