al een paar dagen kramp en nu spotting op 6dpo

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door meissie86, 5 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    De titel zegt het eigenlijk al wel...

Ik heb sinds donderdag krampjes onder in mijn buik
    En vanmorgen beetje ligt roze met afvegen en nu wat spotting...
    Herkenbaar? Zo ja wat was het bij jou?

2. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Spannend, ik heb wel al kramp vanaf 4dpo,
    Geen spotting,,
    Kan heel goed innesting zijn 😊
    Die vind plaatst tussen 5 dpo en 10 dpo volgens mij

3. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Kramp houdt aan en voelt best onprettig... Kan toch niet goed zijn? De spotting is er ook nogsteeds

4. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Durf het niet te zeggen het is afwachten..
    Hoelang heb je nu al spottibg? Veel weinig?

5. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Sinds gister. Bij afvegen en een beetje op mijn inlegkruisje. Geen rood er tussen

6. Hypequeen

Hypequeen Lid

15 apr 2014
    55
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Hallo ladies,

Ik ben nieuw en zou jullie graag om advies willen vragen. Ik heb pcos en ben vorig jaar aan de hormonen geweest. Lukte allemaal niet en was erg pittig dus een half jaar geleden ben ik gestopt. In die tijd 3 keer ongesteld geweest. Begin november had ik mijn laatste menstruatie en dacht er verder niet echt over na aangezien we bewust even niets probeerden en pas in 2016 terug willen naar de kliniek. Nu voelde ik de 24ste dat ik dacht te ovuleren en heb ik toch maar een test gedaan. Was vol positief en een dag later ook. Voelde letterlijk m'n ei springen want de derde dag was de pijn weg en m'n test negatief. Echter op 5 dpo weer heel erg buikpijn en op 6 en 7 dpo had ik met afvegen wat bruin verlies. Ik heb het al een week koud maar ook sinds 6 dpo last van wat verkoudheid dus daar kan het ook aanliggen. Had wel meteen na ovulatie pijnlijke borsten, erg moe maar dit kan ook aan de griep liggen...ik weet het niet zo goed aangezien ik geen normale cyclus heb. Nu heb ik vrijdag op 9dpo zo'n digitale vroeg test gedaan maar deze was negatief. Hebben jullie tips over wanneer ik welke test het beste kan doen? En wanneer ik er van uit kan gaan dat de ovulatie en/of bevruchting is mislukt. Aangezien ik niet perse ongesteld hoef te worden in m'n geval.

7. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Hai,

Ik denk dat je beter een nieuw eigen topic kunt openen dan krijg je meer reacties. Je kunt het beste testen 14 a 15 dagen na je eisprong. Als je een eisprong hebt gehad en die is niet bevrucht dan menstrueer je volgens mij wel altijd. Jij menstrueert minder vaak omdat je met pcos minder vaak een eisprong hebt... succes meis. Ik heb ook pcos maar ook een prachtige dochter nu

8. Hypequeen

Hypequeen Lid

15 apr 2014
    55
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Hi meissie86

Dat is een goeie. Ga ik doen! Sorry ben nieuw hier. Wat fijn dat je al een dochter hebt gekregen met pcos! En nu dus bezig voor de tweede. Ik ga duimen voor je!

9. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dit vorige cyclus gehad. Na een drie dagen helemaal niks werd ik gewoon ongesteld. Wel 6 dagen vroeger dan ik het verwacht. Maar er zijn ook vrouwen die deze verschijnselen hebben en dan is het een innestelingsbloeding. Het kan dus nog alle kanten op!

10. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0

Heb toch een testje gewaagd vanmorgen en daar stond een behoorlijk duidelijke streep op....

11. Hypequeen

Hypequeen Lid

15 apr 2014
    55
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    @whuz- bedankt voor je reactie! Ik zou nu elk moment ongesteld moeten worden. Vandaag twee weken geleden was m'n ovulatie test positief. Sinds gisteravond heb ik opeens echt heel veel last van m'n borsten maar verder geen opgeblazen buik wat ik normaal wel heb als ik ongesteld ga worden.

Durf eigenlijk niet te testen...wacht denk ik tot vrijdag met testen dan ben ik zeker overtijd als m'n ovulatie is gelukt.

Deel Deze Pagina