stekende pijn in buik

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by patries2310, Apr 29, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. patries2310

patries2310 Actief lid

Aug 31, 2014
    269
    11
    18
    Hoi

Ik ben bijna 22 weken zwanger en heb sinds 2 uurtjes een paar keer enorme stekende buikpijn gehad. Is dit bandenpijn? Tot nu toe hiervoor nergens last van gehad. Weet ook dat ik al last heb van me bekken en daar vandaag ook best last van gehad. Maak me beetje zorgen nu. Op dit moment weinig tot geen last meer gehad het afgelopen uur. Ik hoor graag of dit het zou kunnen zijn.

Groetjes patricia

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    #2 Brigitte, Apr 30, 2015
    Last edited: Apr 30, 2015
    Hoi Patricia,

je buik kan fel reageren op bekkenpijn, zekr als je er een slechtere dag mee hebt. Je kan dan inderdaad steken voelen. Soms door bewegingen, maar soms ook juist in rust. Heb je geen pijn bij het plassen? (je zou je urine kunnen laten checken als je het vaker hebt)
    Zo rond de 20 weken is het trouwens wel bekend dat vrouwen vaak meer krampen, steken, pijnen hebben in hun bekkengebied door de groeispurt van het kindje. Daar kan je baarmoeder en de banden dan weer meer op reageren omdat alles ineens een beetje sneller moet uitrekken. Wacht het maar af. Het klinkt niet verontrustend.

Groetjes Brigitte

Share This Page