Forse buikpijn

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Snoekems, 30 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Hallo allemaal,

Jeetje, wat ben ik vannacht geschrokken. Lagen wat later in bed ivm koninginnenacht. Vreselijk misselijk geworden toen ik in slaap probeerde te vallen (had beter iets kunnen eten voor het slapen gaan volgens mij) en vanmorgen vroeg werd ik wakker van vreselijke buikpijn over de hele breedte van mijn onderbuik. Zo erg dat ik lag te huilen van de pijn en kon ook niet stil blijven liggen. Niet op mijn buik, op mijn zij, maar ook niet op mijn rug. Na een kwartiertje ging het (gelukkig) over, maar was er van overtuigd dat het mis zou gaan..... Gelukkig tot nu toe nog geen bloedverlies, maar mijn hemel, wat een spanning!!!
    Herkent iemand dit toevallig??

Groetjes!

2. sitara

sitara Bekend lid

16 jan 2009
    528
    1
    0
    hai

heb ik ook 1 keetr gehad, met honger gaan slapen
    sochtend shad ik ongeloofelijke krampen, kon bijna niet lopen en was kotsmisselijk

ik heb me vriend geroepen, (had gelukkig de late shift)
    en ij eeft me gedwongen wat te eten e raar maar waar ist daarmee overgegaan

dit was toen ik ongeveer 10 weken zwanger was

mss ligt het daaraan? maar mss is het toch verstandig es met je vk te praten voor het zekerste

xx

3. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Ik heb ook zoiets gehad. Dat was 2 weken geleden ofzo. Toen had ik te weinig gegeten in de middag i.v.m. tijdsgebrek. Kreeg ook erge pijn!! ging op de bank liggen en wat eten, toen was het ook na ongeveer 15 min over.

Groetjes

4. dian

dian Nieuw lid

3 mei 2009
    2
    0
    0
    Ik herken dit wel, ik heb het vannacht gehad en ben me doodgeschrokken. Ik dacht dat het mis zou gaan! Gelukkig duurde het ook maar een kwartier maar jeetje, ik had echt zulke buikkrampen, zweten en naar voelen dat ik meteen dacht dat ik dood zou gaan bij de bevalling als dit al zo'n pijn doet haha! Het was ook zo out of the blue, ik lag na een kei leuk concert van Tina Turner lekker te slapen, en midden in de nacht werd ik zo ellendig wakker! Gelukkig lag mn vriend naast me te slapen, en die heeft me gerustgesteld, omdat ik maar dacht dat ik een miskraam zou krijgen, en hij bleef maar zeggen "dan is het niet jou schuld schat, je hebt alles goed gedaan", zo lief. Mijn vriend is de enige die ziet dat het zwaar is, maarja, hij heeft er ook het meeste last van haha arm ding!
    Baal dr van dat iedereen zegt dat je moet genieten! Ik heb al 3 weken bandenpijn waar je helemaal vervelend van wordt, moe en kotsmisselijk, continu het gevoel dat je ongesteld moet worden, moodswings, maar toch moet ik van iedereen genieten! Word er bijna agressief van, van mensen die maar niet naar je luisteren, als je zegt, ik ben helemaal uit mn doen, dan krijg ik te horen, ah nee joh, daar moet je juist van genieten! Als ik zeg dat ik bang ben dat het fout gaat of bang ben voor wat er allemaal in mn lichaam afspeelt, aaah nee joh, je moet juist proberen te genieten! Bah, dat is toch helemaal niet wat ik zeg???? Voel me totaal niet gehoord! Kan iemand mij vertellen wat hier leuk aan is?
    [-X Groetjes Dian

5. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Hey Dian,

Hier een beetje van hetzelfde hoor. Ik voel me ook niet helemaal toppie (gelukkig niet zo beroerd als jij het beschrijft), maar ik vind er tot nu toe ook weinig 'leuks' aan hoor!! Doe niets anders dan slapen (was gelukkig altijd al een hobby, en nu nog wat meer :) ), wordt bij de lucht van een prullenbak behoorlijk kotserig, heb ook vaak het idee dat ik ongesteld moet worden en gisteren meteen na het vrijen kreeg ik wéér zo'n krampen in mijn buik (waarop mijn vriend zei: voor jou dus voorlopig geen feestje meer :evil: , echt wel dus :evil: !!!) En niet te vergeten de moodswings inderdaad!! Pfffff.....
    Nou ja, het schijnt er allemaal bij te horen, maar ik vind er nog eventjes weinig bijzonders aan (weer zo'n moodswing)!
    Komt vast vanzelf als de eerste echo is geweest en mijn buikje gaat groeien enzo!!

Groetjes!

6. dian

dian Nieuw lid

3 mei 2009
    2
    0
    0
    Hee Evelientje!

Wanneer heb je je eerste echo? Ik heb m 14 mei, ben zo benieuwd. Meer ook omdat iedereen zegt "oooh en dan zie je dat hartje, nou, en dat is zo bijzonder"!
    Haha ja dat slapen, heb ik ook, mijn god, het is alleen maar werken, slapen, hond uitlaten, slapen, eten, werken, douchen, werken, slapen, slapen en nog eens slapen, hond uitlaten haha, toevallig heb ik net een verjaardag gehad, dat was mijn verzetje dan voor de aankomende week, ben bekaf! Maargoed, ik geef er maar gewoon aan toe, en trouwens, het gaat niet anders, ook al zou ik anders willen.
    Vind jij het ook zo vervelend dat er iets met je gebeurd waar je geen controle over hebt?
    Nou slaap ze he hahaha!

Groetjes Dian :)

7. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Ik vind dingen waar ik geen controle over heb altijd al vervelend en dit is natuurlijk een heel geweldig voorbeeld van een gebeurtenis die op geen enkele manier te plannen valt :)
    Ik geef me er maar aan over anders worden het 9 hele lange maanden, :D
    Ik weet nog niet wanneer ik mijn eerste echo heb. Ga begin juni voor de intake naar de verloskundige (komt omdat wij de komende 3 weken op vakantie gaan 8) ) en dan krijgen we een formulier voor de eerste echo. Verwacht dat dat de 1e of 2e week van juni is. Kan niet wachten hoor! Gelukkig gaan we lekker op vakantie, want ik vind het echt moeilijk om mijn mond te houden en om iedere keer weer 'smoesjes' te moeten verzinnen waarom ik me niet echt toppie voel of waarom ik zo moe ben! En daarnaast betekent dat gelukkig ook heel de dag lekker veel slapen, hahaha!!!

Deel Deze Pagina