Hallo allemaal, Zal even proberen om mijn verhaal in het kort uit te leggen. Ik heb begin maart en miskraam gehad na 6.1 weken. Ik ben inmiddels weer zwanger! Nu nemen mijn syptomen af na 6.4 weken. Ik heb geen gevoelige tepels meer, mijn reuk is nog wel sterk en heb het ook steeds zuur. Ik heb gelukkig geen krampen ed., dit had ik de vorige keer wel constant krampen en steken Zijn er meiden die waarbij de symptomen ook af nemen of moet ik mij zorgen gaan maken? Groetjes, Phoenix
Gelukkig zeggen de hoeveel symptonen niets over hoe de zwangerschap gaat verlopen, lekker genieten dus zolang je geen bloedverlies of erge krampen hebt. gefeliciteerd met je zwangerschap
Ik heb ook het gevoel dat mijn sypmtonen minderen.... iemand zei tegen mij: zolang je niet bloed dan is het goed. maar tis toch wel spannend ik ben nu 5 weken zwanger.
Hoi,zoals jullie zien ben ik bijna 2 maanden en ik heb alleen gevoelige borsten. 4 mei heb ik een echo vind het wel spannend. groetjes
Hallo dames, Ik ben nu 5 weken zwanger (3de kindje) en maak me vreselijk ongerust. Sinds gisteravond zijn mijn kwaaltjes weg. Geen gevoelige/gespannen borsten meer. Geen krampjes meer en mijn buik is ineens niet meer gevoelig. Bah, ik maak me helemaal gek en ik moet nog 2 weken wachten op een echo. Kon ik het maar een beetje loslaten..
Hoi jozefien.volgens mij maakt het allemaal niks uit hoor. Ik heb eigenlijk geen symtonen gehad wel erg moe en honger gespannen borsten heb ik soms wel soms niet.ben nooit misselijk geweest ben nu dik 2 maanden vind het ook allemaal vreemd maar blijf positief groetjes
Hoi, Bij mij gingen de symptomen heen en weer. Soms waren ze er sterk en dan weer een aantal dagen tot bijna een week niet. Dus het kan allemaal. Maarja ook ik was blij als ze er dan weer waren om er dan na een dag weer van te zuchten . Maar dat verdwijnen en weer terugkomen van de symptomen komt vrij vaak voor!
bedankt voor jullie reacties gisteren waren mijn borsten weer gevoelig, vandaag weer niet, ach ja, er zit toch niks anders op dan af te wachten maar ik zal blij zijn als die eerste weken om zijn zeg.
Bij mij waren ook van de ene op de andere dag de kwaaltjes minder en daarna volledig weg. Dat was met 12 weken en 6 dagen, dus ik dacht dat mijn 2e termijn begonnen was, ook al maakte ik me wel erg zorgen. Vervolgens verloor ik een heel klein beetje lichtbruine afscheiding. In het ziekenhuis bleek dat het babytje niet leefde dus bij mij was het verdwijnen van de symptomen dus wel een erg duidelij kteken dat het niet goed was. Inmiddels nog een miskraam gehad begin dit jaar, maar nu zwanger en voel meer kwalen dan bij de vorige twee zwangercshappen. Volgende week een vroege echo dus erg spannend. Meiden, als jullie het echt niet vertrouwen, dring dan gewoon aan voor een echo. vanaf zo'n 6 weken kunnen de artsen zien of er een hartslag is wat een gezonde zwangerschap aanduid over het algemeen! succes allemaal! liefs Plien
Ik heb ook ineens minder symptomen. Vanmorgen ineens geen zere borsten meer. En heel klein beetje bruin. Ook buikpijn, maar heb dat al de hele tijd. Nu eind van de dag heb ik wel weer zere borsten en nog 1x bruinverlies gehad, maar is nu weer gewoon witte afscheiding. Maak mezelf gek. Was er vanmorgen van overtuigd dat het mis was, nu weet ik het niet zeker. Als ik jullie banners zie betekent het niet perse iets, maar het verhaal van Plien baart me dan weer zorgen. Ik had voor NOD heel erg zere borsten en zere tepels. Nu zijn tepels minder gevoelig. Nu jeuken mijn borsten. Had tot gister vreselijke zin in hamburgers de hele tijd. Vandaag was dat ineens over. Gelukkig aan het eind van de dag wel weer even berehonger. pfff, zitten jullie ook zo te wikken en te wegen. Goed teken, slecht teken. Bah! Zo, even mijn hart gelucht. Ga het nu proberen los te laten. Iedereen succes met de kwaaltjes en hoop dat we allemaal zwanger blijven! liefs klavertje
hoi klavertje, Hier ook nog hetzelfde. De symptomen zijn er en even later zijn ze weer weg voor een tijdje. Net ook weer opgestaan zonder iets te voelen. Stom is het heh. We maken onszelf een beetje gek en je verandert er toch niks aan. Bruinverlies komt trouwens ook vaak voor dus dat is niet ernstig (oud bloed). De buikpijntjes herken ik ook wel. Ik heb al 2 kinderen maar de zorgen worden per zwangerschap groter lijkt het wel oh, en Plien Wat erg, je vorige miskraam. En dat met 12 weken en 6 dagen nog...bah.