morgen naar de kinderarts !

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Crazycat, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    :xgruwel !! ik kan wel vloeken op het moment !:x
    mijn dochter kiara is 20 dec op de wereld gekomen .
    ze heeft 1 nacht in het ziekenhuis moeten blijven ..
    ivm met haar temp die ze niet goed kon houden ..
    na een dag mocht ze mee naar huis..
    wij helemaal verliefd naartuurlijk !..
    maar toen begon het.. na
    een paar dagen kreeg ze last van slijm in haar keel..
    alleen na der voeding.. dus viel nog mee..
    af en toe een gorgelend geluid..
    maar was er toch niet gerust op..
    na een week heb ik de ha .gebelt..
    en ik mocht langskomen .
    er zou en kweek gemaakt worden van haar oogje..
    omdat die ook erg vies was..
    het oogje goed schoongemaakt .. en na een par dagen was het verdwenen ..
    het kweekje ws gewoon goed..
    toen heb ik aangegeven van dat geluid..
    ze zegt "" daar kunnen we niets aan doen .. daar moet ze overheen groeien . :$ "" oo hallo heb je daar voor 10 jaaar geleerd om dat te zeggen .. :x grrr..
    nou ja het werd alleen maar erger.. !! na elke voeding bleef het wel een uur en zakte dan pas af.. ..
    maja elke 3 uur voeding.. dan was ze er 2 uurtjes vanaf en dan begon het weer omdat ze weer voeding moest :(
    maar goed.. dus na een week weer de ha gebelt..
    en die zei het precies hetzelfde.. !! hooo :x nu weet ik waarom ik dus al vanaf mijn 12e niet bij een huisarts kom !!>.
    ik kreeg altijd hetzelfde antwoord..
    dus ik kwaad..
    maar vandaag is het zo erg .. dat ik haar rechtop moet houden wilt ze eventje kunnen bijslapen .. want ze is er gewoon oververmoeit door..
    het lijkt wel of ze continu hardloopt.. !
    haar borstkas zie je gewoon heel erg heen en weer gaan ..
    en dat kuiltje.. in der keeltje zie je helemaal naar binnen trekken ..
    ze verslikt zich vaker met de voeding ..
    maar eten doet ze dan wel goed en aankomen ook
    de 20st woog ze 2936 en de 9e woog ze 3580 ..
    dus dat is goed..
    maar ik heb al zoveel adviezen gehad van iedereen .
    lekker douche.. otrivin zoutoplossing.. maar dan komt haar voeding er weer uit..
    kloppen op haar ruggetje..
    weet ik het allemaal niets werkt..
    nu moeten we morgen naar de kinderarts ..
    en ik wil dat er wat aan gedaan word.. !
    ik word hier gek van .. ze heeft er zelf ook zoveel last van ..
    snachts slaapt ze er niet door want dan moet ze plat liggen ..
    ze zit nu naast me.. ja zit. !! ik heb 2 hoe kussens onder haar hoofd en rug neergelegt anders slaapt ze helemaal niet. !!

ik word zo moe van dokters..
    wat als ik morgen nou weer zo weggestuurd word?
    savonds zijn we gemiddeld tot 2 a 3 uur snachts bezig haar in slaap te krijgen .. :( dit breekt zowel mij als mijn vriend op ..
    wat vinden jullie

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Is het echt slijm of voeding wat omhoog komt?

3. Ise Bo

Ise Bo Bekend lid

8 okt 2010
    885
    0
    0
    *
    Oh lieverd toch eerst even een hele dikke knuffel! Ik heb erg met jullie te doen! Goed dat jullie morgen naar de kinderarts gaan!

Ik herken je verhaal van een vriendin van mij ... Pas na 6 maanden werd duidelijk wat er aan de hand was. Kindje hield vrijwel niks binnen, steeds leek het alsof ze zoch verslikte ...

Uiteindelijk had het een kindje een allergie, daarom had ze zo'n last van haar voedingen en heeft ze enorm veel gehuild!

Misschien is het een idee om ook naar een Ostiopaat te gaan? Bij mijn vriendin haar dochtertje heeft dit enorm geholpen en ging het gelijk na 1 behandeling al stukke beter!

Ik zie dat je meisje verder wel goed aankomt. Ik hoop dat de kinderarts iets voor jullie kan doen, kan me voorstellen dat dit jullie enorm opbreekt allemaal!

Nogmaals een hele dikke knuffel!
    Ik zou willen dat ik meer voor jullie kon betekenen!

4. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    spugen doet kiara dus niet.. ! tenminste niet meer.
    alleen omdat ik haar toen zoutoplossing had gegeven om dat slijm weg te werken
    dus ik geef haar geen zoutoplossing meer..
    en nu spuugd ze haast nooit meer.. !
    dus dat is goed.. !

soms is het echt slijm wat er omhoog komt..
    ze krijgt het gewoon niet weg soms..
    soms als ze zich verlikt.. dan hoest ze.. en dan komt er ook slijm mee..

@ ise bo ..
    dank je wel meid..
    tis ook erg vermoeiend
    en af en toe weet je niet meer wat j ermee moet
    ik kan op dit moment wel janken
    zou het zo graag een dag overnemen van der..
    en al dat slijm eruit werken
    dat arme meisje kan er niets mee.. !

zoooo zielig

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

Mijn dochter had dat ook, verborgen reflux bleek het te zijn. Door het zuur begonnen haar slijmvliezen harder te werken. Het kan zich dus op verschillende manieren uiten..

6. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    met mijn dochter iets siortgelijks gehad.. niet zo ernstig als bij jou hoor.. maar dat ze zo zwoegen bleef met haar ademhaling. Toen hebben ze met slangetjes door de neus alles goed schoongemaakt.. zoals net na de bevalling, soms gaat dat niet helemaal goed.. daarna was het over

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Verplaatst naar baby en dreumes.
    Elmo

8. Ise Bo

Ise Bo Bekend lid

8 okt 2010
    885
    0
    0
    *
    Oh wat naar zeg, kan me voorstellen dat je het echt vermoeiend vind. Als ik een auto had gehad, had ik de kleine in de auto gezet en je even komen helpen! Jij en je man horen nu gewoon even lekker te kunnen genieten, even bij te tanken van de zwangerschap en bevalling ....! Die tijd is zo kostbaar! Ik zou WENSEN, dat meen ik recht uit mijn hart ... dat ik jullie ECHT kon helpen, een beetje kon ontlasten! Jullie zijn beide moe, dan komt dit extra zwaar aan, is het extra hard werken!

Echt als ik kon vliegen ... wist ik nu echt een mooie bestemming! Ik vind het zo naar voor jullie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ontzettend fijn dat je meisje niet meer spuugt, dat scheelt al enorm veel! Ik ken iemand met een kindje met Reflux, zal ik haar eens vragen of ze misschien weet wat jullie kunnen doen? Ik zal geen namen noemen hoor! Vind je dat goed? Ik doe niet graag iets zonder toestemming! ;)

9. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    hahaha meid .. tuurlijk mag je dat vragen
    ik ben gaan kijken op internet..
    maar ...
    de enige reflux die bij haar past is dit

Atypische reflux
    Behalve de ‘normale’ refluxklachten hebben deze kinderen ook hele andere klachten. Dat komt doordat bij atypische reflux maaginhoud in de luchtwegen terechtkomt. Klachten die daardoor kunnen ontstaan zijn: problemen met de ademhaling, bronchitis, astma, keelontsteking en apneu. Apneu is het plotseling tijdelijk wegvallen van de ademhaling. Deze vorm van reflux komt niet vaak voor.

- bronchitus .. hebben ik en mijn vriend
    - astmatische bronchitus heeft mijn moeder..
    - ploseling wegvallen van ademhalen .. soms houd ze haar adem in voor 5 tot 10 sec.. dood eng !!!>

nou moet ik erbij zeggen
    wij hebben 2 katten
    mijn moeder heeft een katten allergie
    ik niet..
    mijn vriend ook niet..

kan het zijn dat zei wel alergiisch is?

10. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Wat vervelend en ik snap dat je je zorgen maakt. Kan me alleen wel enigszins voorstellen dat ze eerst zeiden met dat slijm dat ze daar niks aan kunnen doen. Mijn dochtertje had dat ook in het begin en wel meer babys.
    Alleen de klachten die jij nu beschrijft worden wel erger natuurlijk. Zou best kunnen zijn dat ze allergisch is voor de katten hoor als het al in de familie zit en ook astmatische bronchitisch e.d.
    En ik weet het niet zeker hoor, maar ik dacht dat ik gelezen had dat wanneer je ziet dat het borstkastje van je kind zo op en neer gaat, je meteen de huisarts moet bellen. Of hebben jullie dat gedaan en vandaar de afspraak met de KA morgen?
    Iig heel veel sterkte het is niet leuk je kleintje zo te zien.

Deel Deze Pagina