Pizzarette/pizza gusto etc

Discussie in 'De lounge' gestart door Wijffie75, 14 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Heeft een van jullie zo'n pizza apparaat? Het lijkt me heel gezellig, pizza maken aan tafel. En weer eens iets anders dan gourmetten. Maar is het wat? Is het handig, duurt het lang, zijn de openingen niet te klein?

Welke variant heb je?

Ik ben bijna jarig en dan krijg ik dit wellicht van m'n ouders, maar wil eerst ff weten of het wel wat is natuurlijk :)

2. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
  3. babbel1983

babbel1983 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.338
    302
    83
    Oh goede vraag, idd. Ik lees even mee :D
    Het lijkt mij ook erg leuk, maar toen ik er eens voor ging kijken kreeg ik juist niet zulke goede referenties te zien (lang voordat het klaar was etc). Dus toen uiteindelijk niet gedaan, maar het is altijd in mijn hoofd blijven zitten. Dus wellicht leuk om te vragen voor kerst als hier goede ervaringen worden verteld :D

4. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.234
    1.891
    113
    Vrouw
    Wij hebben een pizarette (geen idee welk merk. Er zit zon stenen kap op) en vinden het erg leuk!
    Je kunt heel erg varieren met wat je op je pizzaatje doet.
    Als je deeg van bijvoorbeeld tante Fanny gebruikt, is het slim om deze wat uit te rollen zodat het dunner wordt. Dan zijn je pizzas zo klaar. Maar anders duurt het ook niet heel erg lang hoor....
    Wij doen er stokbrood en italiaanse salade bij.
    Ik zeg: doen!

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

ff een vraagje van mij tussendoor: Verveelt het niet gauw? alleen maar pizza? ook met een salade en stokbroodje erbij?

Nu zou je zeggen, dat doe je met gourmetten ook, maar dan heb je vlees, vis, groenten, salade een eitje bakken etc...lijkt me wat meer afwisselend. Want dat is wat mij tegenhoudt.

6. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Wij hebben ook een pizzarette, volgens mij zo'n original met een roodstenen kap erop. Er kunnen 4 pizzatjes tegelijk in, het duurt zo'n 7 minuten per pizza tot ze klaar zijn en je moet ze tussendoor een keer om hun as draaien zodat ze aan alle kanten goed zijn. Wij vinden het super leuk om te doen!

7. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Wij hebben vorig jaar met kerst een pizzarette (voor 6 personen) gekregen van mijn schoonmoeder. Ik vind het op zich wel leuk, maar je moet er wel echt de tijd voor nemen. Onze jongste is na 1 pizza'tje vaak al wel klaar, terwijl wij dan nog wel een paar rondes door kunnen, dus hier is het niet echt gezellig tafelen. Wij hebben hem nu drie keer gebruikt.
    Misschien wordt ie vaker gepakt als de jongste ook wat groter is en langer aan tafel kan blijven zitten.

8. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.234
    1.891
    113
    Vrouw
    Tis wel anders dan gourmetten ja.. Wij zitten met de pizzarette ook minder lang aan tafel dan wanneer we gourmetten. Wb boodschappen heb je ook veel minder nodig.
    Maar juist daarom vinden wij het leuk om op een gewone avond in het weekend de pizzarette te pakken.
    Ons zoontje van 3 vind t ook altijd leuk maar hij is dol op pizza's..

9. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.688
    2.386
    113
    Vrouw
    Broek
    Wij hebben er ook 1 en vind het leuk om te doen (paar keer per jaar) en pizza's vervelen helemaal niet snel. We maken altijd vanalles van shoarmapizza tot hawaii, geitenkaas met rucola tot salami. Hier eet zoonlief altijd ristig een pizzatje of 3 mee.

Wij hebben zo'n originele voor 6 personen. Maak altijd het deeg en de saus ook zelf en de pizza's worden heerlijk!

10. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.802
    4.183
    113
    Wij hebben er 1, een 8 persoons. Superleuk vinden ze het hier.
    Wij maken altijd zelf deeg en saus en je kunt met de ingredieenten eindeloos wisselen.
    Wij maken er vaak bruchetta bij, kleine salami worstjes, mozerella met tomaatjes op een stokje.
    Wij gebruiken hem best vaak.
    Soms gezellig een paar uur aan tafel maar ik zet hem op zondag ook weleens op tafel en tussendoor kijken we een film

11. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.866
    5.104
    113
    Wij hebben er één voor 4 personen, de originele. Wij vinden het leuk om te doen. Gebruiken hem een paar keer per jaar (gaan het snel weer eens doen! Tijd geleden alweer :p). Openingen zijn zeker niet te klein. Ik denk dat opwarmen van de pizza niet langer dan 10 minuten duurt (precies weet ik het niet hoor), je moet hem wel even draaien. Ik vind het niet vervelen. Je kunt best varieren. Ik zet gewoon heel de tafel voor met van alles en nog wat en iedereen gaat zijn eigen gang. ik zeg doen! :)

12. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik hoorde of las laatst ook dat je er ook koekjes mee kunt maken? Dus niet alleen pizzas?

Leuk dat jullie zo enthousiast zijn, ik krijg er spontaan zin in :)

13. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Ik vind het een leuk apparaat :D weer eens wat anders. Volgens mij heeft Kruidvat ze zelfs in de aanbieding deze week

14. tuc

tuc Niet meer actief

Hier ook. We maken alles zelf met bijgerechtjes en ze vinden het superleuk hier. Pizaatjes duren idd wat langer dan een stukje gourmetvlees maar wij vinden dat niet erg.

15. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Wij zijn met zijn drietjes, we hebben er een voor zes personen. Eens in de aanbieding bij een bouwmarkt gekocht.

Wij vinden het heel erg leuk, veel leuker en praktischer dan gourmetten. Onze meid kan zelf de pizzaatjes maken, je zit niet met vette hete pannetjes. Wij vinden het lekkerder dan gourmet en je zit ook niet drie dagen in de stank.

16. Keija

Keija Bekend lid

30 jun 2016
    717
    6
    18
    Wij hebben er ook een, doen het een paar keer per jaar. VInd het altijd wel erg leuk en gezellig. Stokbroodje erbij, en heel veel verschillende belegjes voor de rest (ik eet alleen ham/salami, jammie!) en dat verveelt echt niet..
    Enige is dat ik het deeg wat veel werk vind (kant-en-klaar pizzadeeg is heel dik en duurt vrij lang, dus ik maak het altijd zelf of dunner, maar dan moet je wel ff tijd ervoor nemen om ze allemaal te kneden, rollen en uitsnijden).
    Maar pizzatje bakken zelf gaat echt prima, in gebruik zijn ze helemaal goed en ook vrij snel (8-10minuutjes is je pizzaatje klaar). Heb koekjes bakken nooit uitgeprobeerd, maar schijnt wel te kunnen.
    Nog geen spijt gehad van onze aankoop dus al doen we het niet onwijs vaak. :)

17. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Ah.. dat wilde ik net vragen. Stinkt het minder dan gourmetten.. Misschien wel een leuk idee voor in de zak.

18. Keija

Keija Bekend lid

30 jun 2016
    717
    6
    18
    vind ik wel minder.
    Wel een rampje open want vorige keer stond de kamer wel een beetje blauw;)

19. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.866
    5.104
    113
    Stinkt zeker minder. Kamer slaat hier wel altijd een beetje blauw aan.

Edit: Ben niet de enige bij wie dat gebeurd dus haha

20. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    absoluut een aanrader hoor, wij hebben er ook een. Ik pak de pizzarette er sneller bij dan het gourmetstel

Deel Deze Pagina