Zo ontzettend leuk! Ik kan me nog wel herinneren dat het destijds ook stopte omdat het 'afhuren' van het fort ontieglijk duur was. Ik vind het daarom ook heel stoer van de AVRO dat ze in deze tijden van bezuinigingen op de publieke omroepen dit gewoon aan gaan durven. Ik kijk er nu al naar uit! Vond het destijd zooooo leuk!
Ja leuk dat het weer terugkomt. Ik zat vroeger echt nagels te bijten als de tijd bijna op was. Ik denk dat Albus Perkamentus nu de oude man is. Die heeft nu toch niks meer te doen
Oooow,wat was dat spannend zeg! Ik keek het altijd op de Belgische zender. Zo gaaf,met die 2 liliputters,Passe Partout en Horloge.. Voor de rest vond niemand het leuk bij ons thuis dus ik zat altijd in m'n eentje boven met een schaaltje chips en cola. Wel een beetje jammer dat het met BN'ers is..
Jaaaaa gaaaaaf ! Vond het zo leuk! Met die liliputters, tijgers en die sleutels inderdaad! En met al die munten toch? Zoveel mogelijk munten grijpen en dan kwam er een hek naar beneden ofzo !
Leuk! Toevallig had ik het er vorige week met mijn man over, dat ik dat als kind zo'n leuk programma vond.
Laatst was er een topic geopend over welke series je mistte. Toen werd Ford Boyard ook genoemd, had daar ook al gereageerd dat het weer terug kwam! Vind het zo'n super gaaaaaaf spelshow!! Heb het zelf ook nog heel lang op de franse zender gevolgd...kan niet wachten!