Eten Eten Eten

Discussion in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' started by Denise1989, Mar 16, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Denise1989

Denise1989 Nieuw lid

Feb 27, 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik zit met een vraag want ik blijf maar eten.. ik weet dat je niet voor 2 hoeft te eten.. maar ik eet voor mijn gevoel voor veel meer dan 2, als ik gewoon tussendoor druifjes/mandarijntjes een koekje op heb en dan smiddags me brood en dan over de middag weer verdeeld nog meer fruit en groente en dan savonds me avond eten. maar toch blijft me lichaam om nog meer voedsel vragen ik hou een honger gevoel. in me eerste weken van me zwangerschap had ik totaal geen honger. maar nu is dat helemaal niet meer zo ik lust alles weer en er zit geen stop op mijn maag. is dit normaal? en moet ik elke keer aan me honger toegeven, want niet alleen me buik word nu dik. ook me benen en ik ben pas 3 maanden. en mensen zeggen nu al goh jij ben al ver. uh nee ik ben pas 3 maanden. en ik woog voorheen altijd 55 kilo (ben 1,68m) nu zit ik al op de 60! is dit normaal? hebben meer mensen dit? wil graag ervaringen delen! Groetjes Denise (in verwachting van me eerste kindje en 3 maanden zwanger)

2. Friso

Friso Voedingsdeskundige

Sep 1, 2009
    5,654
    0
    0
    Hoi Denise,

Zit je wel goed, moet je niet op een andere plek in het forum zijn? Hier kan je namelijk je vraag stellen aan voedingskundige en geen ervaringen delen.

Misschien is deze link wat voor jou: Hoeveel mag je eten tijdens de zwangerschap? | Voedingscentrum

Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe!

Groetjes Linda

Share This Page