Ik heb al een tijdje iets raars en ik hoop dat vrouwen dit herkennen en mij tips kunnen geven. Ik voel in mijn buik vaak rare bewegingen een soort speldeknopjes die af en toe harder tegen mijn buik aanporren. Ik dacht zelf aan een spastische darm maar vind het allemaal raar want als ik op google kijk en spastischedarm indruk dan zijn die beschrijvingen niet met wat ik heb. Ik was vanmiddag moe ging in bed liggen en voelde het weer bewegen en opeens komt de poes tegen mijn buik aan liggen en na 10 min draai ik me om en wat denk je de poes loopt om me heen en gaat aan de andere kant tegen mijn buik aan liggen,vinden jullie dat niet vreemd en wie heeft dat ook met zijn kat-poes meegemaakt en was zwanger? Nu ik aan het typen ben voel ik ook die porrende bewegingen,heel zachtjes vanbinnen. Ik voel me al weken niet lekker en ook mijn rechteroor heeft flink wat dagen dicht gezeten. Mijn man is in 2008 gesteriliseerd en dus kan ik niet zwanger zijn en ook heb ik mijn menstruaties gehad zoals het hoort elke maand. Herkent iemand zich hierin en wat kan ik het beste doen. Ook heb ik drie kindjes van 7,5,en 3 jaar en zijn alle drie met een keizersnede ter wereld gekomen dus zou je denken dat het mijn darmen zijn die ik steeds voel door mijn buik heen. Ik word er echt een beetje gek van en het gevoel lijkt net op het gevoel dat ik had toen ik zwanger was van de kids. Wie heeft er een idee? Liefs van Esther P.S ik weet even niet waar ik mijn verhaal kan plaatsen dus hoop dat het hier even mag staan
Ik kan je niet aan ideeen helpen sorry....wel herken ik je verhaal. Wij hebben nu 4 poezen....waarvan 1 echt het lievelingetje van mijn man is en eigenlijk niet zoveel met mij heeft.... toen ik voor de eerste keer zwanger was was ze niet bij me weg te krijgen...ze volgde me overal....toen ik mijn miskraam kreeg (had opwekkende medicatie gekregen) zat ik nog op de bank en ze kwam op mijn schoot zitten met haar hoofd tegen mijn buik...toen ik gewoon moest opstaan om naar toilet te gaan weigerde ze en ze is blijven zitten met haar nagels in mijn broek totdat ik echt verderliep...was eigenlijk heel aandoenlijk en lief van haar. Nu ik weer zwanger ben had ik het eigenlijk al voor de test kunnen weten wat die eigenwijze was weer opeens beste vriendinnetjes met mij....dus ik heb wel zo'n ervaring....Geloof wel dat poezen en honden dingen kunnen aanvoelen en gewoon wel voor de zekerheid maandag ff naar de ha gaan.
Dank je wel voor je antwoord en ik ga inderdaad weer terug naar mijn huisarts en ga daar raad vragen want ik vind het allemaal zo raar. Ook voel ik onderkant een drukkend gevoel tegen mijn liezen aan en aan beide kanten. Ik zal het wel laten weten wat hij gezegd heeft. Dank je wel voor je berichtje. liefs van Esther.
ik zou zeggen doe eerst een zwangerschapstest en als die negatief is kun je nog altijd naar de ha gaan.
Hoi Moes dank je wel voor je antwoord en inderdaad kan ik dat ook nog ervoor doen. Alleen kan ik echt niet zwanger zijn en vind het allemaal zo vreemd. Maar ik wil het wel 100% weten wat eraan de hand is en als het gewoon me darmen zijn dat weet ik het gewoon. Maar mijn poes ging alleen tegen mijn buik dichtaan zitten en toen ik me omdraaide ging ze omlopen en er weer tegenaan liggen. Ben zo benieuwd of er nog meer vrouwen zijn die dit mee gemaakt hebben. Liefs van mij.
Ook al is je man gesterriliseerd kan je nog zwanger zijn toch? Het is toch niet 100% betrouwbaar? Anticonceptie methoden .nl - Sterilisatie man Hoe betrouwbaar is het? - Sterilisatie van de man - Informatiefolders - Medisch A-Z - dokterdokter.nl Het zal rot zijn, maar jullie zouden maar net onder die 0,15% vallen. Ik zou een testje doen! Ik herken het gedoe met de poes, en hoe jij omschrijft dat je je voelt ook wel.
hmm je schrijft dat je ook gewoon je maandstonden hebt gehad enzo... dan moet het al wel heel erg toevallig zijn lijkt mij. 1 je man is gesteriliseerd, 0,15 % kans om zwanger te worden en jij hebt je maandstonden gehad. + ik voelde de kleine (2de kindje en 2de zwangerschap) pas met 19 weken.... in die 19 weken tijd had je normaal dus bijna 3 of 4x ongesteld moeten worden.. dus zwangerschap lijkt me sterk... honden en katten voelen idd een zwangerschap goed aan, maar ook andere dingen. zo heeft mijn oma de kat heel de tijd op haar schoot gehad en die wou ook niet van haar schoot enzo en toen voelde ze haar ineens heel erg slecht bleek lichte hart aanval te zijn... ik wil je helemaal niet bang maken. maar dieren voelen dus veel meer aan als alleen een zwangerschap. ook medische dingen zeg maar, kan ook gewoon wat darmklachten zijn mss? ik zou gewoon is naar de HA gaan... suc6!
Misschien toch opspelende darmen hoor en je kat kan dit aanvoelen? Ik denk af en toe ook van, huh ben ik zwanger? Hahaha zou dan aangewaaid moeten zijn maar lijken net ini mini schopjes en gerommel daarbinnen. Moet je eens naar je buik kijken als het weer gebeurd, beweegt ook nog LOL Maar voor de zekerheid zou je even naar de dokter kunnen gaan zodat je iig gerustgesteld bent en je zeker weet wat het is.
Hoi allemaal bedankt voor het mee denken. Ik zit me suf te denken en op internet te kijken dingen zoeken over darmklachten alleen die symphtonen heb ik allemaal niet wat er geschreven staat.Zoals winderigheid,opgezette buik-opgeblazen gevoel,wat ik alleen voel is dat er af en toe een slangetje-vlindertje langs mijn buikwand glipt-fladdert echt zo n gevoel wat ik van mijn eigen kindjes had. Ik ga morgen naar kruitvat toe en meteen testen halen. Ik heb het namelijk ook niet continu last van. Vreemd is dat natuurlijk wel. Stel je voor een vierde kindje en daar waren natuurlijk helemaal niet op uit maar ik zal het nooit weg laten halen ben alleen wel heel erg bang voor die 4de keizersnede dus diep in mijn hart hoop ik onwijs dat ik last van vreemde darmen heb. Maar aan de andere kant als dit waar is dan is dit een heel groot wonder.En waar ik ook van schrok was dat mijn moeder ook ongesteld was tijdens haar zwangerschap dus met dit in mijn achterhoofd denk ik het zal toch niet?? Wie heeft ook last van die bewegingen en heeft last van de darmen? Oh ja wat ook nog zo is dat ik de laatste 7 weken last van kleine dingetjes heb zoals steeds soort allergie verkoudheid neus dicht oren dicht etc en dus vraag me af waar komt dit dan vandaan? Dit heb ik normaal nooit en een van mijn zwangerschappen kan ik me ook herinneren dat toen mijn oor heel dicht zat dat ik niks kon horen en ook duizelig geweest en dat viel me ook erg op deze week. Heel vervelend allemaal. Liefs van Esther.
Gisteren een test gedaan en natuurlijk negatief. Dus ben ik niet zwanger en de darmen doen dus flink raar in mijn buik. Wie weet hoe lang de hcg in je lichaam verblijft? Het zal me toch niet gebeuren dat ik miss langer zwanger ben en die test gewoon negatief aan geeft?? In september 2008 had ik een vaag streepje op de kruitvat test en op een andere test gaf hij ook positief aan en na nog meer testen gaf het ook allemaal weer negatief aan. Ik kan dus helemaal niet zwanger zijn maar waarom voel ik die bewegingen dan onderin mijn buik en ik heb het ook niet de hele dag ofzo. Dat lijkt me wel met je darmen toch? Nou ik wacht het wel af of het vanzelf verdwijnt en als het nog langer aan houd ga ik toch naar de huisarts. Ik word er langzamerhand knetter gek van me zelf!!! Liefs van mij.
Gewoon even mee langs de HA gaan, dan weet je wat het is en hoef je je er niet meer druk om te maken.