Fortnite downloaden of kopen

Discussie in 'De lounge' gestart door Koraal82, 16 nov 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.164
    23.244
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ja, dat snap ik ook niet nee, haha. Ik heb er verder ook geen mening over hoor, mijn dochter is geen gamer.

suus1983 vindt dit leuk.
  2. GoldenClown

GoldenClown Niet meer actief

Mijn zoon kijkt dat soort dingen niet hoor, die komt niet verder dan buurman en buurman:roflmao:.
    Mijn dochter wel, zij is 16 en kijkt honderden films per jaar, ook ivm haar toekomstplannen. Zij denkt erg volwassen en kan prima onderscheiden dat dit soort films niet echt zijn en zal niets toepassen in haar dagelijkse leven. Jonge kinderen kunnen dat nog niet en dan vind ik dat soort dingen gewoon niet nodig. Mijn dochter keek op die leeftijd ook nog gewoon Disney films hoor. Dus ja, horror mag hier bij de oudste, schietspellen mag bij beiden niet.

3. GoldenClown

Volg je wel eens Amerikaans nieuws? Dochter heeft vrienden daar wonen en daar zijn vuurwapens zo normaal in het dagelijkse leven. Dat vind ik geen gezond wereldbeeld en daarom weerhoud ik kinderen daarvan.

4. GoldenClown

En de zaken uit je link kun je ook oefenen met zelda en mario, daar hoef je niet voor met mensen te vechten toch?

5. LisbethSalander

LisbethSalander Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.830
    5.566
    113
    Ik heb heel lang getwijfeld of ik mijn kind wilde laten fortniten. Uiteindelijk in de 2e lockdown toegegeven omdat alle jongens uit zijn klas veel online waren en op die manier contact met elkaar onderhielden.

De jongste mag van mij nog niet fortniten, en de oudste niet als de jongste een vriendje heeft te spelen. Kinderen van 6 hoeven wat mij betreft nog geen schietspellen te zien.
    Vind het ook altijd tenenkrommend als ik weer een onderbouwleerling al schietende beweging makend Headshot!!! hoor roepen op het schoolplein.

GoldenClown vindt dit leuk.
  6. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.164
    23.244
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Zeker geen gezond wereldbeeld, maar dat is Amerika he. Waar wapenbezit helaas nog erg gangbaar en normaal is. Het spelen van schietspelletjes alleen, is geen gegeven dat kinderen er dan dus bij voorbaat agressiever van worden. Daar komen nog andere factoren bij.

7. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.872
    5.149
    113
    Home
    Daar mag je gewoon een wapen op zak dus is de kans een stuk groter en dus nee dat is zeker geen gezond beeld

8. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Welke games spelen jouw kinderen dan?

9. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    In Zelda Breath of the wild vecht je ook tegen mensen. Er zit een hele verhaallijn in met de Yiga clan bijvoorbeeld.

Deel Deze Pagina