zoeken werkt niet?

Discussie in 'Over deze site' gestart door FEE88, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Ik probeer te zoeken maar ik krijg gewoon alle onderwerpen hoe kan dit?

2. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

zoek je op onderwerp of alleen op woorden ?

3. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Op onderwerp...

4. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

probeer eens op woorden te zoeken misschien vind je dan sneller het topic, maar het klopt wel dat als je op onderwerp zoekt je heel veel topics te zien krijgt.

5. marly87

marly87 Actief lid

8 jan 2012
    463
    0
    16
    werkt idd bij mij ook niet

6. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Wat bedoel je dan precies? Ik wil topics zoeken over welke Doppler het beste is (ervaringen enz). Wat zou jij dan intypen?

7. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Bij mij zegt ie geen zoekresultaten maar ik zoek op iui, lijkt me toch een besproken onderwerp :)

8. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Je kan dan het beste zoeken op "Dopler" en dan onderwerpen. Als je bv doet "Welke dopler?" dan krijg je alle titels die beginnen met "welke" dus dat schiet niet op.

9. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Dat komt omdat je zoekterm meer dan 3 letters moet hebben, best jammer soms dat dat moet.

Ts, sorry ik kan ook niet goed uit de voeten met de zoekfunctie sinds die gekomen is een jaar of 3.5 geleden inmiddels alweer. Wat voor mij vaak nog het best werkt is gewoon via google zoeken, dan kom je vaak toch weer hier terecht of je typt dat er bij google bij. Succes iig.

10. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.285
    2.984
    113
    Als je zoekt kun je het beste de resultaten weergeven als berichten en tevens is het handig als je een forum selecteert die gerelateerd is aan je zoekopdracht. Op die manier kom je gerichter bij berichten die aan je zoekopdracht voldoen.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina