probeer eens op woorden te zoeken misschien vind je dan sneller het topic, maar het klopt wel dat als je op onderwerp zoekt je heel veel topics te zien krijgt.
Wat bedoel je dan precies? Ik wil topics zoeken over welke Doppler het beste is (ervaringen enz). Wat zou jij dan intypen?
Je kan dan het beste zoeken op "Dopler" en dan onderwerpen. Als je bv doet "Welke dopler?" dan krijg je alle titels die beginnen met "welke" dus dat schiet niet op.
Dat komt omdat je zoekterm meer dan 3 letters moet hebben, best jammer soms dat dat moet. Ts, sorry ik kan ook niet goed uit de voeten met de zoekfunctie sinds die gekomen is een jaar of 3.5 geleden inmiddels alweer. Wat voor mij vaak nog het best werkt is gewoon via google zoeken, dan kom je vaak toch weer hier terecht of je typt dat er bij google bij. Succes iig.
Als je zoekt kun je het beste de resultaten weergeven als berichten en tevens is het handig als je een forum selecteert die gerelateerd is aan je zoekopdracht. Op die manier kom je gerichter bij berichten die aan je zoekopdracht voldoen. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl