Forum-ergernissen

Discussie in 'De lounge' gestart door Betty Barclay, 19 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Forum ergernissen?

Vooral de mensen die vinden dat je geen mening mag geven, omdat je dan gelijk asociaal wordt genoemd. Volgens mij zitten we hier op een openbaar forum, en mag je hier dus wel je mening geven.

Goed.... het zal wel te maken hebben met de rondvliegende hormonen! :D

2. Dit, en het beheer wat geen algemeen deel wil openen voor kinderen van alle leeftijden, zodat het niet meer in de lounge hoeft. Er is al gebleken dat er tig leden zijn die dat een goed idee vonden, maar dat doet er blijkbaar niet toe ;)

Het wordt hier sowieso steeds minder.. Regels worden steeds extremer aangescherpt e.d. En als je daar iets over durft te zeggen, wordt óf het topic dichtgegooid met de eeuwige quote over 'geen topics mogen openen over ex-leden, gesloten topics, regels, blablabla', óf je krijgt gewoon een ban omdat je 'niet positief bijdraagt aan het forum'.

Ik kom hier tegenwoordig echt veel minder dan voorheen. Hoor van tig mensen dat voor hen hetzelfde geldt of dat ze zelfs hun account laten opheffen.. Ik mis het oude ZP :(

3. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.546
    2.016
    113
    Zo jammer dat het daar dood lied. Was echt een super fijn en gezellig forum

4. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Er is zeker niks mis met een goede discussie, maar vaak draait het uit op ordinair zwart maken of pesten. Dat vind ik gewoon niet kunnen. Dat bedoelde ik meer, heb het niet goed verwoord :);)

5. Je bent de [ voor /QUOTE vergeten :p

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Vind het jammer dat topics over religie en politiek helemaal niet mogen. Het zorgt inderdaad vaak voor onrust maar denk dat het ook juist als een soort hulp kan bieden om vooroordelen weg te nemen.

En inderdaad meerdere topics van 1 forumlid over 1 onderwerp. En dan soms een forumlid die out of the blue een topic opent over haar probleem van laatst wat je dan maar net gelezen moet hebben.

En stip op 1 al die forumleden die constant hun naam wijzigen of gebanned worden en weer terugkomen met andere naam. Vind ik erg irritant

7. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Nou inderdaad! Ze zijn best wel streng hier.

Bijv. met 2 maten meten.
    Hetzelfde geldt dus voor naamsverandering. En een nieuw account openen schijnt ook al niet te kunnen. ;) Maar er zijn mensen er bij die het heel vaak doen!

8. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

- Dat discusseren eigenlijk niet mogelijk is omdat het topic dan meteen wordt dichtgegooid met de reden; "het loopt uit de hand".

- Een TS die haar eigen topic op slot gooit nadat er 2 lastige vragen worden gesteld.

- Een TS die geen antwoord meer geeft in haar zojuist geopende topic.

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    - Leden die hun topic openen met 'Ik weet dat het niet in de Lounge hoort, maar...'
    Nee, niks maar. Daar heeft het forum nou eenmaal subfora voor. :x

- Topics die om het minste en geringste dicht gaan en dan bedoel ik in 99 van de honderd gevallen 'op verzoek van TS' omdat de antwoorden niet bevallen.

En voor de rest.. ach, laat ik me dat maar niet in de mond nemen. ;)

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Of dingen met SPOED!! Mijn kind is gevallen en het bloed gutst uit het hoofd, wat moet ik doen???

11. Kolovski

Kolovski Niet meer actief

Mensen die overal bij wat ze kopen prijzen moeten vermelden.. En dan niet een keer maar ALTIJD!

12. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.568
    455
    83
    Ik probeer mij zo min mogelijk te ergeren, maar er is 1 ding dat ik echt irritant vind:

TS opent een topic met een vraag. Krijgt hierin allemaal dezelfde soort antwoorden/adviezen, die ze eigenlijk niet wil horen, waarna ze aangeeft dat ze het toch op haar manier gaat doen en gelijk het topic op slot laat gooien. Vraag dan geen advies als je er toch niets mee gaat doen!!!

13. Ik erger me eraan dat in het topic wat heb jij je kind aangetrokken het soms alleen maar lijkt te gaan om het (dure) merk. Als je daar een zeeman-setje post krijg je eigenlijk nooit een reactie. Daarom kom ik niet meer in dat topic.

En ik erger me er ook aan dat als je ervaringen vraagt, dat je dan in plaats van ervaringen waarde-oordelen krijgt.... Soms zelfs van moeders die niet eens kinderen in de leeftijdscategorie waar je vraag over gaat :( (en dan niet op een prettige manier... Ik bedoel: ik reageer ook wel eens op topics over bruinverlies, omdat ik dat zelf heb gehad tijdens mijn zwangerschap, maar dat is anders)

14. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ik erger me eraan als iemand een topic opent en nergens meer op reageert verder. Soms wil je weten hoe iets afgelopen is, of even een simpele dankjewel...

15. Alizee

Alizee Bekend lid

3 feb 2011
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Topics die beginnen met HELP!!! Alsof er een tsunami aankomt of de wereld vergaat of zo... En verder nog been paar maar die mogen vast niet vermeld worden, anders krijg ik misschien een ban. Hoezo democratie ?! :)

16. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Dit ja!

En inderdaad topicstarters die het topic dicht laten gooien, omdat de antwoorden ze niet bevallen.

Moeders die elkaar proberen te overtreffen. Dingen die hun kind kan, cijfers die ze halen of gewoon omdat ze toevallig een merklabeltje in hun kleding hebben zitten ;)

De uitspraak over hoeveel pijn een bepaald nieuwsbericht een moederhart doet. Heb ik altijd het idee dat mijn gevoel er minder toe doet.

En sommige forumleden die een ban krijgen, terwijl anderen nog vrolijk verder mogen beledigen en daar weinig aan wordt gedaan. Zal ik wel weer niet mogen zeggen, maar goed.

Verder kan ik even niets bedenken.

17. Thunder

Thunder Bekend lid

30 apr 2014
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Medische vragen in de lounge.

Kinder- of zwangerschaps topics in de lounge

Mensen die niet lezen wat je schrijft en dan een felle reactie typen die dus totaal niet aansluit op wat je bedoelt.

Dat een discussie al gauw wordt afgekapt door beheer of dat ie niet inhoudelijk kan worden voortgezet doordat mensen steeds met non argumenten of niet onderbouwde meningen gooien.

Onderschriften met info als "huppeldepup drinkt al twee jaar mama's melk" (waarom moet dit gemeld worden?)

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hmmm vooral aan continue naamswijzigingen, en de dramatische 'goodbye' als ze hun account willen laten verwijderen. Om vervolgens binnen een week weer onder een andere naam weer opduiken.
    Hoe bedoelt u, aandacht?

En onderschriften van 10 regels.

19. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Ik vind onduidelijke titels van topics erg irritant. Sommige titels lijken vooral zo te zijn gekozen om extra lezers en reacties te trekken in plaats van een korte verwoording over de inhoud van het topic.

20. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Ik dacht dat daarvoor de sub "verzorging" is?

Deel Deze Pagina