Forum-ergernissen

Discussie in 'De lounge' gestart door Betty Barclay, 19 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alizee

Alizee Bekend lid

3 feb 2011
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    De perfecte moeders die alles beter kunnen en graag altijd ermee opscheppen. Uiteraard hebben ze ook een kind volgens het boekje...

2. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Topics van mensen die hier verhaal doen over hoe "raar"die mevrouw in supermarkt of die moeder in speeltuin wel niet deed, zonder die mensen in kwestie hier zelf over te spreken.

Wat wil je bereiken met zo'n topic???

3. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.147
    23.230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Mensen die een topic starten wat al zooo vaak is gestart. Kijk even verder dan je neus lang is en kijk daar dan wat de antwoorden waren, ipv weer een nieuw topic openen.

4. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Dat noemen we sinds vandaag een 'wraps met zalm en roomkaas-topic'
    (Toch Tina Teenslipper?) :D

5. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Misschien moet ik voortaan als handtekening neerzetten "Betty drinkt al 15 jaar witte wijn" :cool:

6. Islah

Islah Niet meer actief

Wanneer je op iemand wil reageren en diegene blijkt ineens niet meer een account hier te hebben...

Of dat er door het gebruik van een spatie het betreffende woord een heel andere betekenis krijgt. Ik bedoel hiermee echt niet te zeuren over spelling e.d en dit komt ook doordat ik zelf (o.a door mijn autisme) minder snel bepaalde linken kan leggen en 'iets wel begrijp hoe het ook geschreven is'. Zo las ik pas een topic met als titel 'terug gave huis' en ik dacht even: o die is terug in een gaaf huis. Maar het moest dus zijn 'teruggave huis'... Dus heb het niet over me/mijn maar dat iets ineens een heel andere betekenis kan krijgen, door het gebruik of juist het weglaten van een spatie e.d.

7. Islah

Islah Niet meer actief

O ja en topics over verjaardagen...

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Ja, en die zich vervolgens ook geen voorstelling kunnen maken van hoe het is als je kind niet volgens het boekje zich ontwikkelt of gedraagt. Die geven dan altijd van die geweldige adviezen of zeggen nooit dit en dat toe te staan of dat het bij hen nooit zal gebeuren.

9. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Die eeuwige discussies over vaccineren, borstvoeding, corrigerende tik etc.
    Eerst vond ik het nog wel interessant maar inmiddels is het allemaal zo ontzettend voorspelbaar.

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    :D
    Ik heb die borstvoedingsonderschriften ook nooit begrepen, terwijl ik het zelf ook gaf, who cares wat ik aan mijn kind geef.

11. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    #51 Novastar, 19 jan 2015
    Laatst bewerkt: 19 jan 2015
    Topics die alleen over uiterlijk gaan. Nagels, hairextensions, hoe epileer jij je wenkbrauwen? Het zal anderen vast interesseren maar van mij mogen ze naar een beauty-forum. "Wat doe ik aan die vreselijke zwangerschapsstriemen?" mag uiteraard wel! ;)

En inderdaad onderschriften als "Klaartje heeft twee jaar bv gehad". Ja, goed van je. En nou? En dat anderen dan daarop gaan reageren in hun onderschrift met "Pietje is groot geworden met lekkere flessenmelk". Oké, om dat laatste moet ik dan wel een beetje lachen maar waarom dat gesneer naar elkaars keuzes of het gepronk met eigen keuzes?

En mensen die meteen boos of sarcastisch worden als je een andere mening hebt dan zij.

12. Islah

Islah Niet meer actief

Dan is een cyclusbanner net zo vreemd toch?

13. soeee

soeee Niet meer actief

:D *proeeeest* :D

14. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Met stip op 1:

"Me"

Me kind, me man, me vriend, me dit en me dat...

Maak er op z'n minst m'n van.
    Topics met een openingspost waarin voornamelijk met 'me' wordt geschreven, klik ik weg!

15. Kolovski

Kolovski Niet meer actief

Hahahaha die van de wijn vind ik hilarisch!

16. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    De heftige, aanvallende reacties die je soms leest als iemand in zijn/haar ogen iets niet goed doet.

17. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    De 'ik open een topic voor de zus van de zwager van de tante an mn beste vriendin' topics.... open een topic voor jezelf of laat de ander een eigen account aanmaken.
    of zeg gewoon eerlijk dat het over jezelf gaat.

18. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.147
    23.230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Oeps, gevalletje niet verder kijken dan mn neus lang is geloof ik...;)

19. Thunder

Thunder Bekend lid

30 apr 2014
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi :D

Ja ik snap t simpelweg niet waarom je zoiets wil melden onder elk bericht dat je plaatst. Vind t net zoiets als schrijven "x heeft vijf poepluiers per dag."

20. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Een cycĺus heeft toch niks met vrije keuze zonder oordeel voor voeding te maken?

Deel Deze Pagina