Heb niet alles gelezen dus weet niet of deze al is genoemd, maar de "n.a.v." topics. Die schieten echt als paddenstoelen uit de grond bij tijd en wijle.
Ja, ik denk eerlijk gezegd ook dat dit een deel onzekerheid is dat velen zich aangesproken voelen. Ik dacht eerder dat dergelijke banners meer waren om bepaalde dingen bij te houden, net zoals sommigen in hun OT zetten hoeveel hun kindje weegt. Heb er in ieder geval nooit iets achter gezocht.
o ja bijdehante opmerkingen...hoe leg ik nu uit wat ik bedoel... bv iemand opent een topic met in de titel "gewone melk". Sorry elke forummer snapt dat zij daar dus halfvolle of volle melk mee bedoeld...maar dan moet er nog gevraagd worden: wat bedoel je nu want voor mij is voor mensenbaby's (horror die term) bv normale melk. zo zijn er nog wel meer, maar even een voorbeeld om aan te geven wat ik bedoel
Zal ik er nu alvast eentje openen dan? "Ik weet dat ik een beetje vroeg ben maar is het bij jullie al gestort? Bij mij nog niet! Ligt dat aan mijn bank of aan het feit dat ik er geen recht op heb? "
"Oooh die rot ING,weer de toeslag 3 uur te laat, nu kan ik geen boodschappen doen en ik moet echt brood kopen, ik ben het echt zat, ik ga morgen bellen in mn rekening op te zeggen" En die zin vind je dan elke maand terug. Lange wachttijden bij ING zeker.
Nou ik erger mij gelukkig niet snel aan dingen op het forum. Sommige eerder genoemde dingen vind ik ook wel vreemd/onnodig of wat dan ook maar ergeren, nee. Het enige wat ik irritant vind, zijn de topics over mensen die zich overal heel erg aan ergeren haha Bijvoorbeeld een topic over 'mijn man doet niet wat ik zeg als ik hem vraag de prullenbak leeg te gooien'. Of dat hij hem dan wel leeg gooit, maar niet zoals zij dat altijd doet. En die topics zijn er echt zo veel, dus probeer ze bij voorbaat al te vermijden. (Zie dit aub niet als een aanval als jij je ergert aan je man ofzo, ik wil niemand beledigen).
Sarcasm on : Mensen die om de haverklap van naam veranderen want dan weet niemand wie ze zijn. Sarcasm off
Onderwerpen met titel: Slaapt mijn kind te veel? :x Kan deze vraag misschien in een afgeschermd gedeelte worden gesteld ?
Nouja, als je al vanaf de geboorte borstvoeding geeft, dan lijkt me toch dat je dat wel kan bijhouden Dat is namelijk even lang als dat je kindje oud is
Ik erger me vooral een forumleden die zich, zo lijkt het dan althans, niet in kunnen leven in een ander. Die er heilig van overtuigd zijn dat het aan hun geweldig fantastische opvoedkwaliteiten ligt dat zij van die perfect gemanierde kinderen hebben die nooit bijvoorbeeld al gillend op de grond in de supermarkt liggen . Kan je 100 keer uitleggen dat het niet altijd zo werkt, maar dat is dan natuurlijk niet zo....