DHL vraag

Discussie in 'De lounge' gestart door consider, 25 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.983
    1.800
    113
    Provincie Groningen
    Vanavond komt de bezorgen van dhl langs om een pakket van Wehkamp op te halen (dit gaat om een retour die gratis wordt opgehaald door dhl)

    Nu heb ik nog een pakket die geretourneerd moet worden via dhl. (Retourneren is ook gratis).
    Kan ik dit pakket meegeven als de dhl bezorger toch komt, of moet ik deze naar een pakket punt brengen?
     
  2. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik zou me gewoon vd domme houden en beide pakketten geven aan de koerier. :)
     
  3. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.502
    5.591
    113
    Vrouw
    Ligt eraan waar het pakket van is?
     
  4. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.814
    5.560
    113
    Vrouw
    Je kan het proberen, maar bij mij namen ze hem de vorige keer niet mee. Dit omdat zij geen afhaalbewijs/retoursticker hebben. Maar proberen kan altijd :thumup:
     
  5. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.983
    1.800
    113
    Provincie Groningen
    Pakket is van miss etam.
     
  6. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.248
    5.202
    113
    Ik zou het gewoon vragen. Als we onbekende bezorgers hier hebben, zeggen ze vast “nee”. Maar we hebben 2 vaste bezorgers (die met een dhl busje rijden) en die zouden het meenemen indien mogelijk (nemen ook altijd de lege nespresso-cups mee, als ze niet nespresso komen bezorgen).

    Wat betreft de stickers, die kunnen ze zelf schrijven. (Ik had een keer meerdere wehkamp pakketten en dat pastte niet bij elkaar en toen had hij ook maar 1 sticker, dus 2 andere geschreven).
     
  7. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.502
    5.591
    113
    Vrouw
    Volgens mij staat miss etam niet tussen het lijstje van sprets, die zul je dus zelf weg moeten brengen
     
  8. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.502
    5.591
    113
    Vrouw
    Er zijn een aantal.dingen die ze mee kunnen nemen, idd met die stickers, maar dat kan niet van alle winkels
    Nespresso en wehkamp vallen er inderdaad wel onder en kunnen dus inderdaad gewoon meegenomen worden
    Maar bijvoorbeeld h&m niet, omdat die winkel niet in het systeem staat om daar pakketten van mee terug te nemen
     
    MamavanLieverd vindt dit leuk.
  9. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.983
    1.800
    113
    Provincie Groningen
    Wat is sprets precies?

    Lijkt er dus op dat ik gewoon naar het dhl punt moet, is zo'n vervelend punt hier.
    Man die een carwash heeft en echt zoo traag werkt en maar blijft praten en praten, en ook als je hem afkapt en zegt dat je alleen een pakketje komt brengen helpt niks. Duurt gewoon een kwartier dat je er weer uit bent.

    Of kun je het ook inleveren bij een homerr punt?
     
  10. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.502
    5.591
    113
    Vrouw
    Een spret is zo'n sticker, met andere woorden een retour pakket die niet is aangemeld met een retour sticker, zoals je van de wehkamp wel heb gedaan.
     
  11. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.983
    1.800
    113
    Provincie Groningen
    Heb de artikelen wel retour gemeld online bij miss etam.
    Ik heb er een retour sticker op geplakt die in het pakket zat.
     
  12. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.502
    5.591
    113
    Vrouw
    Ja, dat is alleen een andere retour als van de wehkamp, het is lastig uit te leggen, voor die van wehkamp moet je hem ook retour melden bij DHL toch ipv alleen bij wehkamp? Of zit ik er nu naast.


    Anyway, miss etam kan niet opgehaald worden, maar je kan hem wel naar een homer punt brengen ;)


    Edit ik zie het al, bij wehkamp.kan je een retour aanmelden voor ophalen, dat komt dan binnen bij DHL en dan hebben ze bij DHL een retour sticker voor je pakket.
    Als het goed is heeft miss etam dat niet
     
    consider vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina