forum irritaties

Discussie in 'De lounge' gestart door DQueen, 17 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fantykoekie

    Fantykoekie Fanatiek lid

    18 jul 2018
    2.655
    3.466
    113
    Vrouw
    Ik doe het gewoon. :roflmao:
     
    Cin85 vindt dit leuk.
  2. Fantykoekie

    Fantykoekie Fanatiek lid

    18 jul 2018
    2.655
    3.466
    113
    Vrouw
    Nee, nog 1 ergernis.
    Als mensen hun profielfoto/avatar veranderen! Ik kan geen namen onthouden dus als een bekend lid zelfs zoals DQueen bijvoorbeeld een week lang niks typt. Daarna ineens weer opnieuw verschijnt met alleen haar avatar anders ga ik me af vragen wie het is en waarom iedereen doet alsof ze haar zo goed kennen. :roflmao:

    Bij minder bekende leden zal ik me zelfs niks afvragen en denken dat het een nieuw lid is.
     
    Poolvos, RobinBird, hummeltje5 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Waterlelies

    Waterlelies Niet meer actief

    Oh dat doe ik ook regelmatig.
    Maar ik heb niet de illusie dat iemand dat bij mij opmerkt.
    Ik kan mij @tuc zonder haar tucje ook niet voorstellen hoor:D
     
    Zoe123, DQueen, tuc en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.663
    33.034
    113
    Als mensen persoonlijk worden en je privéleven erbij gaan halen :rolleyes:

    Geen hoofdletters, leestekens oid, maar gewoon één lange zin :rolleyes:

    Mensen die olie op het vuur gooien. Bijvoorbeeld; een topic over geloof / religie loopt een beetje uit de hand. Er wordt meermalen gevraagd of dat kan stoppen. Daarna gaat het weer OT een paar pagina`s en dan is er altijd wel weer eentje die erop terug gaat komen of een reactie quote van een paar pagina`s terug over het specifieke onderwerp, waardoor het wéér doorgaat :rolleyes:

    Een mening of visie opdringen :rolleyes:

    Een hele grote mond hebben, maar waar vanaf druipt dat je in real life helemaal niet zo bent :rolleyes:

    Als mannen iets niet mogen :rolleyes:

    Iets veel te veel aantrekken :rolleyes:

    :roflmao:Maar ik heb het hier vreselijk naar m’n zin hoor! Ik leer superveel en vind het wel gezellig ‘kletsen’ zo met m’n (alcoholvrije) biertje erbij en m’n rokertje:roflmao:
     
    DQueen, Ysabella en Huismuisie vinden dit leuk.
  5. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.711
    4.216
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    - Me-schrijvers.
    - Mensen die niet weten hoe je een punt of een hoofdletter moet tevoorschijn toveren op een scherm.
    - Mutserige mensen, maar dat is heel subjectief.:roflmao:
     
    Zoe123 en Iertje81 vinden dit leuk.
  6. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.710
    9.359
    113
    Vrouw
    Haha ik herken de meeste forumleden ook aan hun avatar. :roflmao:
     
    Fantykoekie vindt dit leuk.
  7. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.629
    7.296
    113
    Maar dit doe je toch zelf ook heel vaak?
    Of heb je het er daarom expres tussen gezet?
     
    Junirose, Gewooniemand en citroenrasp vinden dit leuk.
  8. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.663
    33.034
    113
    Je hebt quoten en quoten natuurlijk. Hoe ik het zie hoe jij het doet vind ik dat niet echt storend. Het gaat mij er meer om dat als je quote en het stuk dat je quote heeft geen meerwaarde voor je antwoord/reactie ;)
     
    DQueen en hummeltje5 vinden dit leuk.
  9. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.663
    33.034
    113
    Vind je dat hier groepjes zijn dan?
     
  10. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.663
    33.034
    113
    Ik denk dat het meer een gevoel is dat je bij een bepaald lid krijgt. Ik quote en like ook vaak, maar ik zie het ook bij anderen en soms zet ik daar dan mijn vraagtekens bij omdat het gewoon zo voelt en het lastig uit te leggen is. Het rijmt soms ook niet dat iemand iets liked en de reactie daaronder ook en daaronder ook, terwijl het drie verschillende meningen zijn.
    Snap je het nog :roflmao:
     
    DQueen vindt dit leuk.
  11. Fantykoekie

    Fantykoekie Fanatiek lid

    18 jul 2018
    2.655
    3.466
    113
    Vrouw
    Als Tuc haar koekje veranderd krijg ik een error in mijn hoofd. :D
     
    Zoe123, Adje, tuc en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. NiVa0230

    NiVa0230 Fanatiek lid

    14 dec 2018
    1.555
    3.594
    113
    Verschillende meningen geven verschillende inzichten. Dat maakt dat ik totaal verschillende meningen kan liken. Niet persé omdat ik het ermee eens ben maar omdat ze me aan het denken zetten.

    Ot: het tijdstip waarop dit topic geopend werd. Ik moet gaan slapen!!!
     
  13. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.711
    4.216
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Oh of van die vrouwen die trots schrijven dat hun man niet met andere vrouwen bevriend mogen zijn.

    Of vrouwen die vertellen dat ze het zo zwaar hebben omdat hun mannen een nacht niet thuis zijn en dat ze dan niet kunnen slapen. Sommigen openen daar speciaal een topic voor. En het erge (in mijn ogen dan haha) is dan ook dat er dan nog anderen zijn die dan die vrouw gaan bevestigen want ze herkennen het zo enorm. Want zij vinden dat ook altijd zo naar en zo eenzaam en zo eng en zo vreselijk.

    Ik denk dan altijd: “zeikstraal, geef jezelf een schop onder je reet en word volwassen.” En: “welk afhankelijk zielig voorbeeld wil je voor je kinderen zijn?” Hoezo kun je niet alleen slapen? Trek een lekker warme pyjama aan, poets je tanden, kijk een leuk filmpje of lees een leuk boek en val lekker overdwars of als een prinses op de erwt in slaap. Het bed is volledig van jou!!!!!

    Maar goed, met die topics: ik zie dan altijd van die sneue typetjes voor mij. Van die volledig afhankelijke vrouwtjes die nog niet zelf een lucifersdoosje kunnen openen. En minstens elke week een keer gekookte aardappelen met doppers en worteltjes uit pot of blik eten. Maar dan wel dat potje of blikje door hun (dominante of beschermende) man opengedraaid. Want zelf kunnen ze dat niet :roflmao:
     
  14. Liselou

    Liselou Bekend lid

    1 jan 2019
    891
    1.121
    93
    Mensen die voor bijna alles het beheer er bij roepen of stiekem gaan melden. Bij sommige topics en/of berichten snap ik het, maar vaak vind ik het overdreven.
     
    Iertje81, DQueen, Gewooniemand en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.597
    11.154
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Proest: You made my day ;)




    Dat quoten van 3 reacties achter elkaar doe ik zo vaak. Dan is ten minste duidelijk naar wat ik refereer. Minder kans op interpretatie fouten.
     
    Lill, Mammavantwee, DQueen en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.888
    16.247
    113
    Schoolplein kliekjes werd het genoemd toch @DQueen? :roflmao::D
     
    Iertje81, Huismuisie, DQueen en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. Fantykoekie

    Fantykoekie Fanatiek lid

    18 jul 2018
    2.655
    3.466
    113
    Vrouw
    @Maartjes197999 echt een topic openen zal ik niet doen maar ik haat het ook als mijn vriend s'avonds niet thuis is. Puur uit angst om een huisspin of wesp tegen te komen of dat ik rare geluiden hoor.
    3/4 weken geleden toen vriend er niet was viel er vanalles door de kachel. Ben toen bijna onmiddellijk naar boven gevlucht. :roflmao: uiteindelijk was een een hoopje as. :rolleyes:

    Verder boeit het alleen zijn mij niet. Vind het heerlijk om alleen te zijn alleen niet als het donker is. Heb al spijt dat ik in de week tegen mijn vriend zei dat hij enkele dagen verlof moet pakken om met de auto gaan richting Zwitserland te touren nu het nog niet zo koud is.
    Dit is echt puur door mijn spinnen, wespen en muizenfobie. En nu is het spinnen tijd.
    Verder heb ik geen man nodig om me enkele dagen te redden. :cool:
    Maar ik zou dan alleen gaan klagen in een klaagtopic ofzo. Geen topic openen .:roflmao: En ik laat hem gaan. :)
     
  18. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.888
    16.247
    113
    Ik heb niet echt irritaties, ik denk dat ik vaak (in het verleden) het irritatie puntje was van een x aantal leden. :roflmao:

    Ja ik heb trouwens wel een irritatie dat steeds meer leden in de lounge een topic openen over kinderdingen en dat het de laatste tijd allemaal maar oké is.
     
    Syane, Iertje81, Youtan en 6 anderen vinden dit leuk.
  19. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.306
    5.921
    113
    Vrouw
    Als op pagina`s daarvoor besloten is ergens over op te houden omdat het topic wordt bevuild, en dan alsnog reageren op een reactie daarover en dan daaronder zetten: en nu houden we er echt over op.

    :thumup:
     
    Seffie, Aries, Brinta en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.006
    25.452
    113
    Dat is wel een eh.. erg specifieke irritatie :roflmao:
    Ik ben nog nooit zo'n topic tegengekomen trouwens.. of niet onthouden, kan ook natuurlijk.
     

Deel Deze Pagina