forum irritaties

Discussie in 'De lounge' gestart door DQueen, 17 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.594
    11.152
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Misschien niet allemaal in hetzelfde topic maar het komt me wel degelijk herkenbaar voor. ;)
     
    Zoe123 en KleineLai vinden dit leuk.
  2. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.001
    25.443
    113
    Ja! Of duidelijk verkooppogingen of reclame. En dan zeg je daar iets van en dan ben jij de boosdoener :roflmao:. Ja hallo, zij maakt reclame voor d'r webshop ik niet! Ik ben gewoon een braaf forumlid die niet kan wachten om je sneaky poging onderuit te halen :o:
     
    Lill, Mamavanvier95 en Ysabella vinden dit leuk.
  3. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.887
    16.246
    113
    Je kan die vrouwen ook de tip geven om die nachten dat ze alleen zijn lekker vreemd te gaan. Dan zijn ze ook niet meer alleen en krijgt de rest een rel topic ; man boos, ik ben vreemd gegaan omdat ik niet een nacht alleen kan zijn.
     
    YellowEyes, maartje84, Lill en 9 anderen vinden dit leuk.
  4. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.305
    5.921
    113
    Vrouw
    Wauw, je kunt ook te eerlijk zijn. Lees: onaardig..
     
  5. Jinxx

    Jinxx Fanatiek lid

    12 jan 2014
    1.934
    916
    113
    Dat er mensen gaan reageren in een topic waar wat heibel is met reacties als: “ik pak de popcorn er even bij” of plaatjes gaan posten van bij bv Michael Jackson die een bak popcorn eet o_O
    Heel irritant!
     
    Junirose vindt dit leuk.
  6. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.001
    25.443
    113
    Die snap ik niet..

    [​IMG]
     
  7. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    14.198
    18.937
    113
    Oh sorry, het was chips natuurlijk. Stom van me. :D
     
    Huismuisie en Ysabella vinden dit leuk.
  8. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.552
    13.128
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    #48 hummeltje5, 17 sep 2019
    Laatst bewerkt: 17 sep 2019
    1. Dat er enkel een 'vind ik leuk-knop' is. Soms wil ik ook een 'unhappy/ sad face' kunnen geven of allebei (happy& unhappy) als er weer eens een post is waarbij vaak de eerste alinea heel verdrietig is, maar de tweede alinea vaak een positief bericht is.
    2: De groepjes. Gebeurt dus niet alleen op het schoolplein :rolleyes:
    3. TO's uit de namentopics die vervolgens nooit meer reageren :confused:
    4. Als mensen niet snappen dat niet iederéén 100 pagina's gaan teruglezen vóór ze reageren en er daarom wel eens een reactie komt op iets wat eigenlijk al afgesloten is.

    Sorry @Cin85 maar ik ben dus zo iemand die (nagenoeg) aaaltijd de TO quote.
    Als ik zelf een TO ben (en ook daarbuiten) vind ik het juist fijn als ik meldingen krijg omdat mensen me quoten. Zo kan ik in de gaten houden waar ik nog op "moet" (cq. wil) reageren. Zonder dat vergeet ik soms mn eigen topics bij te houden.
    Ook hoef ik nu enkel door dit bericht wat ik nu typ te scrollen om te lezen wat TO nu precies allemaal zei). Anders moet ik de hele pagina door gaan scrollen. Tevens dus puur gemak.

    Speaking of that, nog een ergernispuntje: forumleden die geagiteerd raken omdat je niet binnen de 5 minuten op hen reageert, terwijl je gewoon nog een leven naast zp hebt en niet de godganse dag op je telefoon zit.

    @DQueen: volgens mij doe ik dat ook weleens: berichten liken waarvan sommige haaks op elkaar staan. Maar dat doe ik dan omdat ik het of een positieve noot vind van degene die ik quote of omdat ik me in beide situaties in kan leven.
     
    Manana, DQueen, Neuzeke en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Zomerbloem

    Zomerbloem Fanatiek lid

    19 mrt 2018
    2.121
    2.572
    113
    Vrouw

    Ik heb het ook héél zwaar als ik helemaal alleen thuis ben. Ik ben namelijk stik bang:roflmao:. De rest lukt mij prima, heb ik geen man nodig. Maar naar bed gaan, alleen, in het donker:eek:. Weet je wel wat er allemaal kan gebeuren? En nee ga alstublieft niet zeggen dat het overdag ook kan :roflmao:
     
  10. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.381
    8.487
    113
    #50 Madelie, 17 sep 2019
    Laatst bewerkt: 18 sep 2019
    Forumleden die niet eens zelf het topic hebben geopend en die beheer verzoeken het topic te sluiten omdat er dingen geschreven worden of een discussie is ontstaan die ze niet aanstaat. Ga lekker in een ander topic lezen!

    TO's die om het minste geringste beheer aanroepen met de vraag het topic te sluiten. En dan vooral als de reacties niet in hun straatje passen. Open dan gewoon geen topic.

    TO's die hun neus niet meer laten zien terwijl iedereen zijn best doet om ergens over mee te denken. Ik herhaal, open dan geen topic!

    Forumleden die zich alles persoonlijk aantrekken. Vaak heeft het geen enkele betrekking op waar het feitelijk in het topic over gaat.

    Forumleden die altijd anderen aanspreken over hoe hard ze reageren, niet aardig zijn, wel dingen anders kunnen verwoorden. Dat dan ineens een aantal anderen zich geroepen voelen om zich daarbij aan te sluiten en nogmaals die persoon een reprimande geven. Dat verloopt vervolgens steeds harder, onaardiger etc.
    Uhh, wie was er niet aardig?

    Forumleden die gaan lopen roepen dat iets niet mag volgens de regels van zp.
    Stel je niet aan of solliciteer bij beheer!

    Forumleden die hele lange berichten quoten en daar vervolgens een hele korte reactie op geven. Zoals, daar ben ik het mee eens. Quote dan niet en schrijf alleen dat je het met Pietje Puk eens bent. Of haal een deel van de quote weg. Je scrolt je soms een rsi arm met al dat gequote.
     
  11. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.381
    8.487
    113
    Ja wie zijn die groepjes dan? Zou ik ook weleens willen weten. Nooit geen groepje hier gesignaleerd.
     
    Iertje81 en jojo85 vinden dit leuk.
  12. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.381
    8.487
    113
    Stel je niet aan. Dit topic gaat over forum irritaties en ze noemt geen namen toch.
     
    Syane, Liselou, Huismuisie en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.629
    7.294
    113
    Ik wou net hetzelfde typen, ik ben zo'n topic ook nog nooit tegen gekomen.
     
  14. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik vraag mij altijd af hoe mensen aan die plaatjes komen?!

    Ik kan mij irriteren wanneer een TS niet meer reageert en het tekort aan smileys.
     
    Syane en Iertje81 vinden dit leuk.
  15. Eenkadootje

    Eenkadootje Fanatiek lid

    5 mrt 2013
    4.535
    2.340
    113
    Volgens mij ben ik te relaxed of juist ik irriteer een hoop leden. Kan natuurlijk ook.

    Het enige dat ik soms heb: dat sommige TS’ers helemaal worden afgekraakt, terwijl ze al genoeg ellende hebben. Ze vragen om hulp, niet om in de grond te worden gestampt.
     
    wolkje1994, Salentein, Leni88 en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. Shakes

    Shakes VIP lid

    2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Als titel van je topic «ik vroeg me af», «ben ik nu zo dom?», «Ik zit met een ei», «meningen gevraagd».

    Iederéén die een topic opent, zit met een ei en vraagt menigen. Zet nuttige info in je titel.
     
    Paardenbloem, EdN, MamavanLieverd en 6 anderen vinden dit leuk.
  17. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.749
    113
    Manana, DQueen, Waterlelies en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    #58 Aszz, 18 sep 2019
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 sep 2019
    Ik erger mij eigenlijk bijna nooit aan iets op een forum. Ik vind sommige mensen irritant, maar dan vind ik ze gewoon als persoon irritant. Niet perse hun forum gedrag :p ( wel WAT ze typen hehe )
    Maar er is 1 iemand, die soms wel 5 x onder elkaar post in hetzelfde topic. Ik heb haar er al eens op gewezen dat ze haar bericht kan aanpassen maar daar reageerde ze niet op.
    En daar word ik zo boos van :eek::oops:
    Dan erger ik me aan mezelf :roflmao: Dus nu staat ze op negeren hahaha. Vind ik echt erg van mezelf.
     
    Youtan vindt dit leuk.
  19. cowgirl80

    cowgirl80 VIP lid

    28 jul 2010
    7.528
    6.219
    113
    zuid-holland zuid
    Euhm ok, dit gaat over mij denk ik, want ik heb dit vorige week gepost in het niet-kunnen-slapen topic... ik kon niet slapen omdat mijn man die nacht naar Amerika was vertrokken en ik vond t moeilijk om afscheid te nemen en een eng idee dat hij op 9/11 aan het vliegen was daar. Nou sorry dat ik je daarmee geirriteerd heb. Ik ben blij dat jij zo’n zelfstandige vrouw bent wiens man rustig wekenlang van huis kan zijn zonder dat jij hem mist.
    Overigens kan ik prima doosjes lucifers openmaken:thumup:
     
    EdN, Simba1992, mutskuh en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. Felice

    Felice VIP lid

    22 apr 2009
    6.552
    7.367
    113
    Ja inderdaad! En dan soms heel duidelijk dat het er niet hoort en (in mijn ogen) ook wel duidelijk is waar het wel hoort, dan als eerste zin posten: 'ik weet niet of het hier hoort'

    Dan denk ik, kom op hé, kijk ff verder dan je neus lang is! ;)

    En iemand noemde dat sommige topics stiekem gemeld worden, ehh ja, dat doe ik dus in zulke gevallen wel, maar ik zie dat niet als stiekem, eerder irrelevant om te melden in het topic (dan voel ik me juisteer zo'n zeikerd) :roflmao:
     

Deel Deze Pagina