forum irritaties

Discussie in 'De lounge' gestart door DQueen, 17 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Als de handtekening van iemand 23 regels langer is dan de gemiddelde forumpost.

    Ik weet dat dit een onpopulaire mening is, want het zijn de dames die vaak een heeeeeeeele lange, zware weg hebben moeten bewandelen voor hun grootste wens (die soms nog niet eens in vervulling is). En dat gun ik níémand. Maar persoonlijk stoor ik me gewoon aan die handtekeningen.
     
    zara1983, chrystel73, Soturi en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. cowgirl80

    cowgirl80 VIP lid

    28 jul 2010
    7.502
    6.204
    113
    zuid-holland zuid
    Ik irriteer me aan topics waarin bij de reacties wat nuance mist en je dus een heel zwart/wit beeld krijgt.
    Dus:
    ruzie met man => scheiden
    ruzie met schoonmoeder => contact verbreken
    rood vlekje => huisartsenpost
    Hoeveel spaar jij? => schulden OF 3000€ p maand
    Dag weg onder schooltijd => branden in de hel;)
     
    Sherbet, Neskio, Syane en 22 anderen vinden dit leuk.
  3. Mop81

    Mop81 Fanatiek lid

    9 nov 2013
    4.023
    2.415
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Mensen die bij voorbaat altijd vinden dat hun mening de beste is.
    En ook niet open staan voor een andere mening.
    Waarom zit je dan op het forum?

    En mensen die ergens hulp bij nodig hebben (zoals bijv ik zoek een bepaalde jurk oid) en dan niet bedanken voor de hulp. Al like je een bericht maar even, iemand doet toch zn best voor je.
     
    Manana, hummeltje5 en cowgirl80 vinden dit leuk.
  4. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Als ik net lekker een topic zit te lezen, op de volgende pagina klik en het topic inmiddels verwijderd blijkt te zijn. Zo irritant. :mad:

    Oh, en leden die ongeveer elke drie dagen hun avatar veranderen, evenals hun handtekening in een zo sierlijk mogelijk lettertype. Ik vind het stom van mezelf dat ik me eraan erger, want laat diegene lekker, maar ik moet dan elke keer weer kijken wie het is omdat ik de avatar niet herken.
     
    Huismuisie vindt dit leuk.
  5. Anne2019

    Anne2019 Fanatiek lid

    14 apr 2019
    1.892
    2.671
    113
    Ik herken dat dus helemaal niet en op dit moment heb ik dus iemand waar ik mij groen en geel aan irriteer. Dis nu irriteer ik mij aan mijzelf, omdat ik dat niet wil
    Hoe werkt dat negeren?
     
  6. Zwitsal

    Zwitsal Bekend lid

    19 mei 2017
    988
    1.449
    93
    Vrouw
    Ik ben nu niet meer zo actief, maar voorheen had ik het idee dat er een 'oude garde' was.
    Als je dan iets in een topic postte, lijkt dat gewoon lucht, want dan krijg je soms gewoon geen reactie. Net of je ee n beetje onzichtbaar bent voor sommige, omdat je nog niet lang genoeg meekletst.
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  7. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.554
    3.456
    113
    #67 Jo79, 18 sep 2019
    Laatst bewerkt: 18 sep 2019
    - Mensen die een topic starten en vervolgens amper of zelfs helemaal niet reageren.
    - Mensen die zowat geen leestekens gebruiken en dan meestal nog gekombineert met eenreeks spelfouten waardoor ik helemaal niet meer wijzer wordt van hun verhaal over hun schoonmoeder die hun kind aan de lopende band snoepvooert of wat anders en toen kwamen ze terug van hun werk en haar man eet het liefst gehakdballen maar zag toen in de vrieser dat er een lege bak stond en wat moet ik nu doen hebben jullie dit ook meegemaakt het is toch niet normaal zegt men nichtje.
    - Al die moraalridders. Als je een Euro die de caissière teveel terug geeft houdt, is het stelen enz.
     
    Syane, nizzie86, Whoopy en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Zwitsal

    Zwitsal Bekend lid

    19 mei 2017
    988
    1.449
    93
    Vrouw
    Oh ja en mensen die weg gaan en onder een nieuwe naam terug komen, ik herken ze nooit.
     
  9. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.390
    4.245
    113
    Vrouw
    Er zijn eigenlijk weinig irritaties. Hoewel een paar leden vind ik irritant, maar ik vind het dan weer leuk om daar op te reageren.

    Oh en echte domme dingen!
    -Ik heb gister melk gedronken en die is nog maar 3 dagen houdbaar, moet nu mijn maag leeggepompt worden?
    -mijn buurvrouw haar nicht haar man en de vrouw van zijn beste vriendin haar tante heeft dat ook gehad.... argh

    En dat mensen me niet waarschuwen bij een reltopic!! Dat vind ik echt irritatiepunt 1!
     
    Louise11110, Syane, Evanesco en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. DQueen

    DQueen Niet meer actief

    Ik doe het veel maar ik heb er voorbij zien komen waarvan ik in het niets val!
     
  11. jessy77

    jessy77 VIP lid

    9 aug 2007
    8.597
    5.862
    113
    Ik erger me niet heel vaak maar waar ik zeer slecht tegen kan zijn de mensen die een topic binnen komen vallen , de openingspost lezen en vervolgens reageren met..

    'Ik heb niet alles gelezen maar..blablabla...bla'.

    En ondertussen is er van alles bijgekomen waardoor hun reactie totaal overbodig is.
     
  12. DQueen

    DQueen Niet meer actief

    Schuldig, zeker als een topic meer dan 3 pagina's lang is als ik eraan begin.
     
  13. KleineFee

    KleineFee Bekend lid

    22 feb 2015
    820
    307
    63
    Topics met een vraag waarvan ik denk: deze vraag stellen op het forum kost je 10x meer moeite dan even google openen.

    Topics over hoe temperaturen of ovulatietesten werken: kijk even in het onderdeel waar je je vraag stelt door de topics en je komt zo 1000 antwoorden op je vraag tegen.

    Mensen die 6 topics over 1 onderwerp openen. Dus in topic 1 de zwangerschapstest van 10 dpo, in topic 2 die van 11 dpo etc. Zet dat gewoon allemaal in je eerste topic dan raken mensen die het lezen de draad ook niet kwijt.
     
    hummeltje5 en Zoe123 vinden dit leuk.
  14. Strandbal

    Strandbal VIP lid

    3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik vind het irritant als er in topics ergens over word begonnen maar verder niks vertelt word. En dan gezegd word dat als je het wil weten je een pb kan sturen.
    Dan denk ik van zeg dan niks of zeg het gewoon.
     
    Beausecret, Whoopy, Marbloempje en 7 anderen vinden dit leuk.
  15. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.374
    8.468
    113
    Is deze ovulatietest al positief?
    Controlestreep is donker, teststreep moet je een loep voor gebruiken.

    Vaak is al duidelijk dat zelfs de gebruiksaanwijzing niet is gelezen.
     
    KleineFee, hummeltje5 en Zoe123 vinden dit leuk.
  16. Taiga

    Taiga Fanatiek lid

    28 apr 2019
    1.325
    2.031
    113
    Ja inderdaad! Steeds meer baby- kindgerelateerde topics in de lounge. Die was ik vergeten.
    Je ziet toch al die categorieën staan?

    En de "SPOEDGEVAL moet ik de dokter bellen?" topics.
     
    Louise11110 en Iertje81 vinden dit leuk.
  17. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.624
    32.956
    113
    O, dat vind ik altijd enig! Ik kan daar echt om lachen.
     
    Simba1992, Manana, Ysabella en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.624
    32.956
    113
    Zet er nog even bij dat het om kort-pittige vrouwen gaat en je hebt genoeg voer voor een week lang elke avond popcorn :roflmao:
     
  19. Maslov

    Maslov Fanatiek lid

    11 apr 2019
    1.200
    3.395
    113
    #79 Maslov, 18 sep 2019
    Laatst bewerkt: 18 sep 2019
    Treiteren. Steeds opnieuw refereren naar iets dat vaak lang geleden geschreven is, om die persoon belachelijk te maken. Of allerlei dingen insinueren, maar die (heel laf) niet uitspreken naar de persoon in kwestie.

    Overtrokken reacties, iemand noemde het eerder al. Adviezen om meteen te scheiden als iemand vreemd is gegaan, of doen alsof je te goor bent om aan te pakken als je niet elke week je bed verschoont.

    Reacties met rollseyes.

    Niet inhoudelijk reageren, maar alleen even willen laten weten hoe belachelijk je iets vindt.

    "Tjonge, waar mensen zich niet druk om maken???" "Jeetje, wat een gedoe in dit topic weer, ga eens iets leuks doen!" "Is het weer zo ver?" -en meer van dat soort dooddoeners. Als het je niet boeit, wat doe je dan in het topic?

    Edit// ik vergat er nog een:
    Doen alsof iets volkomen vanzelfsprekend is ipv een persoonlijke mening: "Natuurlijk kook ik iedere avond voor 2 man extra, is toch niet meer dan normaal? Er kan namelijk spontaan iemand op bezoek komen." "Is toch niet meer dan normaal om voor de hele straat de stoep sneeuwvrij te maken?" "Natuurlijk doe ik altijd mijn schoenen uit als ik bij iemand thuis komt, dat heet fatsoen!"
     
    chrystel73, Sherbet, Simba1992 en 11 anderen vinden dit leuk.
  20. lidu1

    lidu1 Fanatiek lid

    28 mei 2018
    1.623
    1.757
    113
    Vrouw
    Dat HAAT ik ook echt, toch nog ff je stempel door drukken enz. jak...
     
    Maslov vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina