forum irritaties

Discussie in 'De lounge' gestart door DQueen, 17 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Strandbal

    Strandbal VIP lid

    3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Oh en wat ik ook heel irritant vind is dat als er een discussie is geweest en inmiddels al opgelost is, dat er dan 9 vd 10 keer weer iemand is die toch nog even moet reageren om haar zegje te doen.
     
  2. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.624
    32.956
    113
    Dat mensen insinuaties doen over je of gaan lopen roepen dat ze zich aan anderen ergeren maar niet de ballen hebben om te zeggen aan wie of dat laten blijken. Dus wel een balletje opgooien, naar niet afmaken zeg maar. Bewust vaag blijven en dan weten dat anderen willen weten over wie het gaat, maar dat dan écht niet gaan zeggen onder het mom van moraalridder willen zijn.
     
    EdN, Ysabella, Paardenbloem en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.624
    32.956
    113
    Ja waardoor de hele zooi weer opnieuw begint.
     
    Strandbal vindt dit leuk.
  4. Emma86

    Emma86 VIP lid

    25 jun 2012
    5.153
    2.046
    113
    Vrouw
    Nederland
    Haha, ik stoor me juist aan geen handtekening.
    Merk dat het vaak toch erg handig is om te weten hoeveel kinderen er zijn en hoe oud ongeveer.
    Of dat iemand die graag zwanger wil worden net in ronde 1 zit of in ronde 25.

    Vind het jammer dat je niet meerdere banners onder elkaar kan hebben.
     
    hummeltje5 vindt dit leuk.
  5. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.397
    5.494
    113
    Vrouw
    :roflmao:
    Maar echt!
    @tuc Don’t ever change! :D
     
    tuc vindt dit leuk.
  6. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.849
    15.169
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Waar ik me enorm aan stoor is dat mensen met opzet iets willen lezen wat er niet staat. Ze kunnen een post dan dusdanig verdraaien en er vervolgens een hele andere interpretatie aangeven en dit gaat vervolgens pagina’s zo door en dan met een hele aanhang erbij ;)
    Ik denk dan echt van ben je nu zo dom dat je het gewoon echt niet wil of kan begrijpen of vind je het gewoon leuk om vanachter je schermpje een grote bek te hebben omdat je dat in het echte leven niet durft?
    Beetje jammer af en toe,
     
    Sherbet, Sylva, MMW en 9 anderen vinden dit leuk.
  7. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.397
    5.494
    113
    Vrouw

    Ik vind dat je het wel heel erg doortrekt maar zie ook je knipoog ;)
    Soms denk ik, hoe zou iemand dit dan doen als je er alleen voor komt te staan?
    Ieder zijn eigen realiteit, maar als je het met 2 kinderen en een man die een paar dagen weg is voor zijn werk
    al amper kan redden, in de stress raakt, niet kan slapen... oei.
    Hoe dan als je relatie stukloopt?
     
    hummeltje5 vindt dit leuk.
  8. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Overbodige reacties op een vraag, bijvoorbeeld: Wie heeft er servies van Blond en blijft deze een beetje mooi na veelvuldig in de vaatwasser?
    En dan reacties krijgen als: Ik niet, maar wel van de Ikea en dat is nog mooi.
     
    Schuurpapier, indy90, maartje84 en 16 anderen vinden dit leuk.
  9. Waxinelichtjes

    Waxinelichtjes Fanatiek lid

    22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Er zijn een paar leden waar ik mij aan stoor. Die staan onder mijn negeer knop.
    Maar ik haat het als mensen elkaar een trap na moeten geven, enorm doorzeuren met hun mening (en dit 6x herhalen) en elkaar belachelijk maken.
    O ja en dingen compleet uit zijn verband rukken vind ik ook heel irritant.
     
    hummeltje5, Iertje81 en KleineLai vinden dit leuk.
  10. Liselou

    Liselou Bekend lid

    1 jan 2019
    885
    1.095
    93
    Topics over kinderen horen niet in de Lounge, toch? Dan vind ik zoiets melden niet raar. Als dat nodig is om het topic verplaatst te krijgen.
     
  11. medj1983

    medj1983 Fanatiek lid

    12 jun 2012
    3.167
    495
    83
    Eigenlijk stoor ik me alleen weleens aan het gebrek aan compassie en het oordelen van anderen. Je weet niet hoe het leven van een ander is, dus je kunt er ook niet over oordelen.
     
    Kleintjuh85, Beausecret, Whoopy en 7 anderen vinden dit leuk.
  12. Heartofhope

    Heartofhope Fanatiek lid

    14 mrt 2019
    1.027
    1.224
    113
    Best veel van wat al genoemd wordt.
    Als er om ideeën voor een naam gevraagd wordt en ts zegt bijv van Hollandse namen te houden, dat er dan hele waslijsten met namen worden neergezet wat niet eens in de buurt komt van waar ts om vraagt. Of ts twijfels tussen 2 of 3 namen, vraagt welke het mooist is en reacties geven van, nou die eerste vind ik wel leuk maar wat dacht je van ........ en dan weer een hele waslijst.
     
    hummeltje5, DQueen en citroenrasp vinden dit leuk.
  13. NdNk

    NdNk Fanatiek lid

    8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Het gebrek aan tact en en inlevingsvermogen.
    Voor de rest irriteer ik me niet. Ook geen tijd voor :D
     
    Beausecret, nizzie86, medj1983 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    13.985
    18.690
    113
    Dat denk ik dus ook over veel mannen... Kunnen niet koken (zeggen ze), laten alles qua opvoeding aan de vrouw over etc. Menigeen was verbaasd om te horen dat mijn man altijd de kinderkleding kocht (en koopt) (zónder er als een clown uit te zien :roflmao:), dat lijkt mij juist weer heel normaal. Op het forum las ik ook wel eens dingen over mannen die bij voorbaat niks willen qua huishouden/opvoeding want 'de vrouw kan dat toch beter'... Pffff.
     
    Marbloempje en RachelleNM vinden dit leuk.
  15. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Nou daar kan ik me dan ook wel weer in vinden! Het stoort me niet, maar die handtekeningen zijn wel super handig. Zoals je zegt, kort hoeveel kids of bezig zwanger te worden. Maar geen ellenlang verhaal aub.
    Meerdere banners hoeft van mij dan ook echt niet. Stel je voor 1 voor ieder kind, mensen met 5 kids. Dan blijf je zo scrollen. Zeker op mobiel :D
     
    Lafelife vindt dit leuk.
  16. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.624
    32.956
    113
    Ik snap precies wat je bedoelt!
    Dat je verhaal of mening een hele andere kant opgaat dan dat jij het oorspronkelijk hebt bedoeld en dat anderen daar op inhaken en dat het een leven op zich gaat leiden.
    Bijvoorbeeld toen ik iets zei over verslonzen. Het einde van het verhaal was toen dat ik vond dat als je een bril draagt of kort haar hebt, dat je dan verslonsd bent. Dat zei ik niet, maar Pietje begreep het niet, Marietje ging ermee aan de haal en uiteindelijk stond er een hele mening van mij, totaal anders en als een stelling geïnterpreteerd :eek: En toen gingen er ook nog een paar (aanhang) reageren met: ‘nou ik heb kort haar èn een bril. Ik zal wel verbannen worden dan’ o_O:roflmao::mad:;)
    Iets in die strekking dan hè, voor ik vastgepind word op woorden die er niet zo stonden.
     
    Evanesco, Whoopy, Ysabella en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. DQueen

    DQueen Niet meer actief

    Nou ik kan je vertellen... mijn man heeft een ruime maand zonder mij moeten leven en heeft die tijd zijn was naar de wasserette gebracht en is alleen maar uit eten geweest, eten besteld, bij anderen aangeschoven. Ik hou mijn hart vast als er ooit wat met mij gebeurt.
     
  18. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.624
    32.956
    113
    Wat ik ervan begrijp is dat jouw man heel hard werkt en dat jij het huishouden draait. Prima toch? Maar als het écht zou moeten zou hij het misschien wel kunnen? Nu heeft hij het misschien gedaan omdat het makkelijk was en hij wist dat jij het weer kon doen als je terug was / beter was?
     
    Syane, Ysabella, hummeltje5 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.624
    32.956
    113
    Ik moet zeggen dat ik dit een leuk topic vind! Goed bedacht ;)
    Ik druk even op het knopje ‘volgen’ :thumup:
     
    DQueen vindt dit leuk.
  20. DQueen

    DQueen Niet meer actief

    Klopt dat is onze deal, hij werkt hard buiten de deur en haalt het geld binnen en ik werk hard in huis en voor het gezin (en geef dat geld uit:D).

    Dat laatste wisten we op dat moment niet, waren echt even uit elkaar, maar uiteindelijk als het langer was gaan duren, had hij wel gemoeten. Vast met allerlei hulptroepen hem kennende maar links of rechtsom was het vast goedgekomen.
     
    Syane, Paardenbloem en Iertje81 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina