forum irritaties

Discussie in 'De lounge' gestart door DQueen, 17 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Zie, dit vind ik nou leuk. Ik dacht dat jouw jongste een stuk ouder was maar komt uit hetzelfde jaar als mijn jongste.

DQueen vindt dit leuk.
  2. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    Dit is heel persoonlijk, maar ik irriteer me als mensen in hun handtekening tegen hun kinderen praten. Bijv: blijf je bij ons lief kleintje?

Evanesco vindt dit leuk.
  3. Taiga

Taiga Fanatiek lid

28 apr 2019
    1.419
    2.207
    113
    Oja ik weet nog meer!

:rolleyes: <---- deze smiley!

En deze ;) <---- als mensen betweterig of passief agressief reageren.

lidu1 en bosi333 vinden dit leuk.
  4. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.711
    4.029
    113
    Overijssel
    Ik erger me aan ( duizendmaal sorry aan de dames die zich aangesproken voelen) al die topics over de soorten streepjes op de zwangerschapstesten en of dat wel goed zit... echt waar,heb 2x een missed arbortion gehad en de testen bleven knallen dus totdat je een echo hebt gehad weet je meer!!! ( tenzij je testen in een heel snel tempo aflopen dan kun je ook redelijk zeker zijn..)

En denk je alles gehad te hebben, opent er iemand een topic omdat ze niet vertrouwt omdat ze een knaltest heeft... echt... het is ook nooit goed...

lidu1, Liekje81 en conejita vinden dit leuk.
  5. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Jou mening telt even niet.

Jij zit op je roze wolk met je hunk. Dan lijkt alles rooskleurig ;) :D

Spoetnik, loetje, Poolvos en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Nou uhm ik erger me aan weinig eig....alleen vind ik het altijd zo facking ranzig dat je foto’s ziet van testen en die worden vastgehouden met kei gore nagels of mega vieze achtergrond dingen XD

Heb je zoiets leuks te vertellen....let dan ook even op de rest ja! Je kind kijkt daar later naar en ziet die rouwrandjes en het plakkend bankstel ook meteen :)

Palmpje, Bellybell, Youtan en 6 anderen vinden dit leuk.
  7. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Haha dit denk ik ook altijd!

DQueen en Cindy1977 vinden dit leuk.
  8. Novi

Novi Niet meer actief

Ik vind niks echt irritant. Wel vind ik bepaalde dingen dom overkomen zoals de openingspost quoten.

9. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.623
    113
    Ik heb dat laatst ook gedaan in een topic; zeggen dat beheer het niet goed zou vinden als het uit de hand zou lopen met geloof/religie discussies.
    Maar dat was echt puur omdat ik het een fijn topic vind en het jammer vond als het gesloten zou worden. Ok, ook omdat ik dat gezever over geloof/religie zat was (daar ga je toch nooit uitkomen), dus het had meerdere kanten.
    Nu ik erover nadenk; topics met bovenstaand onderwerp vind ik ook een groot irritatiepunt op dit forum. Vooral ook omdat je weet waar het op uit gaat draaien en dat de niet-gelovigen het allemaal wel best vinden of vinden dat gelovigen je willen overtuigen en de gelovigen supersnel op hun tenen zijn getrapt.
    Ok; in een notendop dit hoor!

10. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.507
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Vooral #2 inderdaad.

dreumesje vindt dit leuk.
  11. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.507
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Even off-topic maar hierop inhakend: ik denk dat er wel verschil in zit dat als jij zo'n topic zou openen en zou zeggen dat je dat hebt meegemaakt en daarom zo angstig bent, mensen het ook wel begrijpen. Maar als iemand zo'n topic opent en diegene zegt doodleuk: ja ik ben gewoon een held op sokken.., dan snap ik wel dat mensen denken: wordt volwassen en stel je niet zo aan!

Evanesco vindt dit leuk.
  12. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.623
    113
    Ik vraag me trouwens wel af wat de beweegredenen van sommige leden zijn om andere leden op de lijst van negeren te zetten.
    Waarom doe je dat? Is dat omdat je iemand irritant vind of omdat iemand haaks tegenover jouw mening staat? Welke reden heb je dan?

Youtan, Evanesco en Ysabella vinden dit leuk.
  13. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.623
    113
    Nou ja. Dom vind ik nou niet erg aardig om te zeggen. Je kunt het vervelend vinden of irritant, maar dom vind ik een naar woord.

14. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.507
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Als er OT staat. Dan weet ik niet direct of er on-topic of off-topic wordt bedoelt en moet ik de post altijd 2x lezen :p

En als er op staat midden in een zin ipv. OP (of beter nog: o.p.). Omdat 'op' ook gewoon een woord is naast de afkorting voor openingspost, leest dit heel vervelend en snap ik het nooit. Meestal wil ik dan meteen vragen wat diegene bedoelt met z'n zin, totdat ik het nog een keer of 3 lees en dan begrijp dat het staat voor openingspost :rolleyes: :p
    Nu expres de eerste keer natuurlijk gewoon als 'op' geschreven ;)
    Sorry @DQueen maar ik moet hierbij meteen aan jou denken :oops:

15. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.507
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Dat zou voor mij zijn als men keer op keer zo kortzichtig reageert, zonder zich in te kunnen leven in de ander.

16. tuc

tuc Niet meer actief

Omdat sommige mensen zooooo irritant zijn

17. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    Dat vraag ik mij dus ook af. Zeggen die mensen dan in het dagelijks leven tegen anderen; nee jij staat op mijn negeer lijst. * gooit met dat-ie het zegt een onzichtbaarheidsmantel van Harry Potter over je heen.* :roflmao:

femkes, lidu1, NiVa0230 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.507
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Ook nadat je dit hebt gelezen? :

19. Ansel

Ansel Actief lid

11 aug 2019
    495
    640
    93
    Vrouw
    Maar kan je in discussies dan wel altijd nog goed volgen? Wanneer er in een discussie ineens delen voor jou niet zichtbaar zijn zonder dat je het zelf weet... Lijkt me precies niet zo handig.

(Niet omdat ik het zelf wil uitproberen hoor :D Ik irriteer me niet zo snel, en zit bovendien nog te kort op het forum om die ‘irritante wezens’ überhaupt te kunnen identificeren :roflmao:)

Wist ook niet dat deze optie bestond.

(en moest ik hier van Tuc nu geen antwoord krijgen, zou ik weten dat ik zelf al 1 of ander snelheidsrecord gebroken heb om op zo’n lijst te belanden :roflmao:)

hummeltje5 en Maslov vinden dit leuk.
  20. Philou

Philou Fanatiek lid

20 apr 2019
    1.923
    5.838
    113
    Hahaha:roflmao:. Op m’n roze wolk met m’n hunk:roflmao::roflmao:. Nee ja oke klopt wel:p. Ik zal me stilhouden:p;).

Spoetnik, Evanesco, Syane en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina