Zie, dit vind ik nou leuk. Ik dacht dat jouw jongste een stuk ouder was maar komt uit hetzelfde jaar als mijn jongste.
Dit is heel persoonlijk, maar ik irriteer me als mensen in hun handtekening tegen hun kinderen praten. Bijv: blijf je bij ons lief kleintje?
Oja ik weet nog meer! <---- deze smiley! En deze <---- als mensen betweterig of passief agressief reageren.
Ik erger me aan ( duizendmaal sorry aan de dames die zich aangesproken voelen) al die topics over de soorten streepjes op de zwangerschapstesten en of dat wel goed zit... echt waar,heb 2x een missed arbortion gehad en de testen bleven knallen dus totdat je een echo hebt gehad weet je meer!!! ( tenzij je testen in een heel snel tempo aflopen dan kun je ook redelijk zeker zijn..) En denk je alles gehad te hebben, opent er iemand een topic omdat ze niet vertrouwt omdat ze een knaltest heeft... echt... het is ook nooit goed...
Nou uhm ik erger me aan weinig eig....alleen vind ik het altijd zo facking ranzig dat je foto’s ziet van testen en die worden vastgehouden met kei gore nagels of mega vieze achtergrond dingen XD Heb je zoiets leuks te vertellen....let dan ook even op de rest ja! Je kind kijkt daar later naar en ziet die rouwrandjes en het plakkend bankstel ook meteen
Ik heb dat laatst ook gedaan in een topic; zeggen dat beheer het niet goed zou vinden als het uit de hand zou lopen met geloof/religie discussies. Maar dat was echt puur omdat ik het een fijn topic vind en het jammer vond als het gesloten zou worden. Ok, ook omdat ik dat gezever over geloof/religie zat was (daar ga je toch nooit uitkomen), dus het had meerdere kanten. Nu ik erover nadenk; topics met bovenstaand onderwerp vind ik ook een groot irritatiepunt op dit forum. Vooral ook omdat je weet waar het op uit gaat draaien en dat de niet-gelovigen het allemaal wel best vinden of vinden dat gelovigen je willen overtuigen en de gelovigen supersnel op hun tenen zijn getrapt. Ok; in een notendop dit hoor!
Even off-topic maar hierop inhakend: ik denk dat er wel verschil in zit dat als jij zo'n topic zou openen en zou zeggen dat je dat hebt meegemaakt en daarom zo angstig bent, mensen het ook wel begrijpen. Maar als iemand zo'n topic opent en diegene zegt doodleuk: ja ik ben gewoon een held op sokken.., dan snap ik wel dat mensen denken: wordt volwassen en stel je niet zo aan!
Ik vraag me trouwens wel af wat de beweegredenen van sommige leden zijn om andere leden op de lijst van negeren te zetten. Waarom doe je dat? Is dat omdat je iemand irritant vind of omdat iemand haaks tegenover jouw mening staat? Welke reden heb je dan?
Nou ja. Dom vind ik nou niet erg aardig om te zeggen. Je kunt het vervelend vinden of irritant, maar dom vind ik een naar woord.
Als er OT staat. Dan weet ik niet direct of er on-topic of off-topic wordt bedoelt en moet ik de post altijd 2x lezen En als er op staat midden in een zin ipv. OP (of beter nog: o.p.). Omdat 'op' ook gewoon een woord is naast de afkorting voor openingspost, leest dit heel vervelend en snap ik het nooit. Meestal wil ik dan meteen vragen wat diegene bedoelt met z'n zin, totdat ik het nog een keer of 3 lees en dan begrijp dat het staat voor openingspost Nu expres de eerste keer natuurlijk gewoon als 'op' geschreven Sorry @DQueen maar ik moet hierbij meteen aan jou denken
Dat zou voor mij zijn als men keer op keer zo kortzichtig reageert, zonder zich in te kunnen leven in de ander.
Dat vraag ik mij dus ook af. Zeggen die mensen dan in het dagelijks leven tegen anderen; nee jij staat op mijn negeer lijst. * gooit met dat-ie het zegt een onzichtbaarheidsmantel van Harry Potter over je heen.*
Maar kan je in discussies dan wel altijd nog goed volgen? Wanneer er in een discussie ineens delen voor jou niet zichtbaar zijn zonder dat je het zelf weet... Lijkt me precies niet zo handig. (Niet omdat ik het zelf wil uitproberen hoor Ik irriteer me niet zo snel, en zit bovendien nog te kort op het forum om die ‘irritante wezens’ überhaupt te kunnen identificeren ) Wist ook niet dat deze optie bestond. (en moest ik hier van Tuc nu geen antwoord krijgen, zou ik weten dat ik zelf al 1 of ander snelheidsrecord gebroken heb om op zo’n lijst te belanden )