Ik ervaar dat dus ook maar nog niet de negeerknop gebruikt. Open dat topic straks omdat ik wil weten of dat voor anderen een reden zou zijn wel de negeerknop te gebruiken. Uit.soort zelfbescherming niet steeds uitgedaagt te worden in discussie te gaan met iemand die je woorden verdraaid.
Als je telkens op die gene reageert maar die reageert nooit op jou kan het zijn dat je op de negeer lijst staat. Maar verder krijg je geen bericht.
In mijn ogen was het duidelijk wat ze bedoelde, anders had ik zo niet gereageerd. Maar goed, nogmaals ik heb het dus verkeerd geïnterpreteerd. Dit begint ondertussen wel mijn forumirritatie te worden, dat het, ondanks mijn uitleg, iets te dramatisch wordt opgepakt. En door weer op jou te reageren, voldoe ik weer aan jouw forum irritatie: van iedere zin een discussie maken. Maar goed, da's een slechte eigenschap van mij da's weer een ander onderwerp.
Het valt me wel op dat sommigen hier irritaties benoemen waar ze zichzelf heel vaak schuldig aan maken
Openingspost quoten wanneer je de eerste bent die reageert op het topic, echt.. waarom? Topics openen terwijl die vraag in een algemeen topic gesteld kan worden vind ik vrij asociaal (zoals NUB theorie etc).
Oh en HELE LANGE reacties geven op posts is ook een persoonlijke irritatie. Betrap mezelf er soms ook wel eens op dat mijn tekst veul langer is dan ik zelf prettig vind, en dan baal ik ook haha. Maar probeer er wel op te letten.. Ik lees die dus nooit, of skim het, of het moet echt diepgang bevatten die het waard is om te lezen. Of.. Topics met een persoonlijk verhaal waar dan de eerste reacties alleen maar zijn: Ik heb dit ook.. en dan een mega lange tekst met uitleg over hen situatie. Vind dat ook aso. Minder aso wanneer er al voor zou staan: wat vervelend voor je, ik herken dit wel.. Dat er in ieder geval medeleven is getoond ofzo. Snap wel dat je op een forum ervaringen uitwisselt, maar naja voor mijn gevoel wordt dan TS haar verhaal volledig genegeerd. Soort topic crasher. Misschien gewoon een zeer persoonlijke irritatie vanuit mij.
Ik heb nog nooit iemand op de negeerstand gedaan. Wel op een ander forum, ben door haar daar toen ook weggegaan. De lol was er vanaf. Kon ik in het dagelijks leven maar iemand compleet wegvagen heb zo'n hekel aan iemand en die zie ik nog dagelijks bij school ook.
Whoops, haha dat moest eigenlijk in het andere topic staan *iets met slechte nachten en een man die de mannen griep heeft* ben nog niet wakker genoeg
Nog een forumirritatie.... Dan lees ik ergens dat er forummers zijn die hetnrandje van de deuren altijd nalopen of er stof op ligt. Of kasten schoonmaken en deuren.... Dus wat doe ik met mijn stomme kop.... De randen dan de deuren schoonmaken. In 18jaar nog nooit gedaan. Ik ben nu dus een twee uur bezig geweest om de deurranden schoon te maken en deuren en kasten... Pffft....... Heel irritant dat er iets blijft hangen wat echt NIET mijn hobby is... Maar de deuren, kasten en randjes zijn schoon voor de 5e verjaardag van de oudste, waarvoor het bezoek om 14.00u komt. Als er nu maar iemand bij zit die ook randjes controleert zal diegene helemaal verbaasd zijn dat ze schoon zijn. Hahaha Maar dit soort reactie vind ik dus heel vervelend op het forum... ik ben nog nooit zo lang bezig geweest met schoonmaken,.... pffft. #uiteraardmeteenknipoogditverhaal
@goblins Hahahaha!! Ik herken dit wel. Nadat je het hebt gelezen ga je het een volgende keer dan toch zelf ook maar schoonmaken. En niemand die het zal zien. Fijne verjaardag vanmiddag!
Hahaha. Ik heb dat een beetje met die topics over persoonlijke verzorging. Dat mensen het hebben over hoe ze hun teennagels/wimpers "verzorgen". Kom ik aan met mijn blok zeep en fles shampoo...