Oh ik zie het al; je ziet denk alleen de naam dan? Maar niet de post? Haalde het topic door elkaar, maar las het in het andere topic over de negeerknop. Dacht dat ik daarin zat te lezen
Eigenlijk zouden we @KleineLai nu even moeten blokkeren, dan kunnen we hierboven kijken of we de quote kunnen lezen Wil ik best proberen, maar geen idee hoe je iemand weer kan deblokkeren?
Werkt het ook met terugwerkende kracht dan ja? Ga het zo eens testen, nu eerst ff eten. Volgens mij op dezelfde manier als iemand erop zetten?
Nee ook de naam niet. Je ziet niets van een geblokkeerd lid , alleen het berichtje van het lid dat je niet geblokkeerd hebt.
@Iertje81 en @Soturi hebben dat pas getest op elkaar. Geloof ook met quoten en taggen. Was in een topic onder "over dit forum" volgens mij.
Ik heb t even geprobeerd idd! Mijn quote op jou wordt dan gewoon een op zichzelfstaande post. Dus geen quote. Idd dus heel irritant als iemand actief is lijkt me
Ik had @KleineLai op negeren en bovenstaand was een quote op haar bericht, maar ik zag dus niet dat het een quote was, ik zag alleen bovenstaande tekst als een los bericht staan. Dus je ziet echt niets meer als je iemand op negeren hebt. Alleen kan het wel lastig worden zo om een topic te volgen
Er valt mee te leven, haha. En ik lees liever een half gesprek dan haar irritante geblaat imo en àls je een gesprek echt graag wil volgen dan kun je ervoor kiezen om de 'genegeerde berichten weer te geven' dus dan zou je alles gewoon kunnen lezen als je dat wil.