Het is 2015 waar is de mobiele zp!

Discussion in 'Over deze site' started by void, Aug 15, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. void

void Fanatiek lid

May 19, 2012
    2,356
    19
    38
    0161
    Hey leuk, zit je te typen en omdat je op mobiel bent en beetje dikke snelle vingers hebt laadt ie van de pagina waar je iets op typte. Dat is echt niet anno 2015, doe niet lastig en maak of een mobiel vriendelijke versie of een app of kom op iets als tapatalk. Zoals wij in het Engels zouden zeggen this is a Joke!

2. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

Feb 11, 2013
    1,753
    9
    38
    Female
    x
    Er komt (...ooit...) een nieuwe ZP, welke, wat ik had begrepen, ook beter mobiel te bereiken/surfen is. :)

Rest ons niets anders dan maar weer geduldig verder wachten. ;)

Liefs,

3. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Lol, men roept daar al jaren om.
    Ik krijg een beetje het idee dat beheer er allemaal geen zin meer in heeft. Nieuwe website komt maar niet, geen ZP app, de winacties worden/zijn ook afgeschaft, nieuwe onderdelen/sub-topics worden niet meer toegevoegd, en ook technische problemen worden zelden meer opgelost.

Erg jammer.

4. void

void Fanatiek lid

May 19, 2012
    2,356
    19
    38
    0161
    Ja echt! Ik wordt een beetje tureluur van dat het elke keer naar beneden flipt terwijl ik snel typ en dan ineens zit ik in algemeen... Ik kan m'n scherm wel draaien maar dan kan ik echt niet typen!

5. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Nou echt he!
    Als ik even snel een bericht wil typen op mijn mobiel gaat het altijd mis. Scherm verspringt of ik zit ineens ergens anders. Of ik heb ingestemd met een abbo:(

Ik kijk vaak met mobiel en heel soms reageer ik dan ook, maar meestal laat ik het voor wat het is. Heb ook geen zin om steeds de laptop erbij te pakken.

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Ik heb eigenlijk nooit problemen met typen hier op mijn mobiele telefoon. Al zou een app misschien wel fijn zijn.

7. amdaa

amdaa VIP lid

Mar 28, 2015
    9,670
    11,009
    113
    Dat gevoel heb ik ook vanaf dit jaar, het lijkt alsof ze de site een zachte dood willen laten sterven..

8. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Heb geen problemen met typen. Wel met het feit dat een topic altijd onderaan begint en als ik dus naar boven scroll de pagina ineens weer naar beneden schiet.
    Bloedirritant.

9. Deedee91

Deedee91 VIP lid

Jun 10, 2015
    13,646
    5,684
    113
    Vind typen op de computer wel stukken makkelijker. Maak ik ook minder fouten enz. Maar een app zou wel handig zijn, hoef ik niet zo in te zoomen.

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Je kan het ook omdraaien, ik heb de oudste berichten in een onderwerp bovenaan. Bij mij verspringt er haast nooit iets.

11. Talvi

Talvi Niet meer actief

Misschien tijd voor een nieuw beheer die daar wel tijd en energie in wil stoppen? 😜

12. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ja dat heb ik ook alleen als ik het topic aanklik begint de pagina onderaan. Dus als ik de openingspost wil lezen moet ik naar boven scrollen maar als ik dat doet springt de pagina automatisch weer naar beneden.

13. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

Jul 23, 2015
    1,312
    0
    36
    Een app of mobiele versie van ZP zou idd wel fijn zijn ja! :D

14. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    Volgens mij is het maken van een app bijv , best een prijzig grapje.
    Ook het bouwen en onderhouden van een website als deze met een behoorlijke database is niet goedkoop.

Ik denk dat het dus niet een kwestie van willen is, maar meer een kwestie van geld/tijd en dat soort dingen.

15. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Oh wat vreemd... hier geen last van gelukkig.

16. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Het beheer gaf een tijd terug al aan dat ze ermee bezig waren. Zou deze zomer beschikbaar komen. Ben benieuwd ;)

Je kan ook zelf een app bouwen, maar die vond ik uiteindelijk toch niet zo heel handig, je hebt dan deze site in je app dus het is niet helemaal een app zeg maar ;)

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nou als diegene die dat zo graag willen tijd en geld beschikbaar maken, dan kan er ongetwijfeld een nieuwe ( en goede! ) app worden gemaakt.
    Al lijkt het mij niet handig als er binnen nu en paar jaar een hele nieuwe site komt.
    Ik red mij trouwens prima op de site via mijn iPhone.

En ik vind veel forum apps eigenlijk helemaal niet zo 'handig'. Vooral veel zoeken en een stuk minder overzichtelijk.

18. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    2,382
    206
    63
    Male
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Ik heb een tijd terug (jaar of 2) een ZP app gemaakt en wilde die verder door ontwikkelen voor NIKS. Echter mocht ik de app niet in de play store plaatsen waardoor het voor mij niet meer werkbaar was om de app verder te ontwikkelen. (behalve voor prive gebruik)
    De smoes van nieuwe site heb ik ook al vaker gehoord, want dat werd 2 jaar geleden al gezegd. Daardoor zou ik volgens het beheer de app niet in de play store kunnen zetten wat natuurlijk kolder is, aangezien ik de app dan zo aan zou kunnen passen.
    Ze willen graag de touwtjes zelf in handen houden, maar helaas voor iedereen komt er geen enkele actie vanuit hun kant.

19. Tsja, ze snijden zichzelf in de vingers, want Google straft momenteel slechte bereikbaarheid via internet enorm af, waardoor je steeds lager wegzakt in de zoekresultaten...

20. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Oh wacht even een edit... dit ging over de nieuwe site en niet over de app. Maar goed de app zou er misschien wel komen als de nieuwe site er is. Maar het is dus nog even afwachten.

Share This Page