Forum opruiming!

Discussie in 'Over deze site' gestart door Natasja, 3 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Maar is dat een probleem dat je maar 40 mensen over houdt? Liever 40 waar ik echt mee kan praten, dan 1061 waarvan ik er slechts een paar ken. Maar ook dat is persoonlijk natuurlijk.

    Pim
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dat doe je al ;) alleen sta je waarschijnlijk altijd ingelogd.
     
  3. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Hier sluit ik me wel bij aan, maar tis idd wel veel werk voor de mods
     
  4. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.589
    65
    48
    Dat was mijn eerste gedachte ook Pim liever 40 mensen waar ik alles mee kan delen en dan uiteindelijk toch openbaar onder mijn nick dan 1061 mensen die ik niet ken en nog nooit van gehoord heb..
     
  5. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    hahah daar heb je gelijk in, maar je snapt wel wat ik bedoel. Een van het forum gekregen wachtwoord.

    Pim

    (dit in reactie op het berichtje van Natasja)
     
  6. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Even gekeken, na 1 november hebben zich 400(!) nieuwe leden zich aangemeld. Als we ervan uitgaan dat daat toch zeker 100 actieve bij zitten, plus de actieven die voor die tijd al meegaan... Valt wel mee dus.
    Sja, wat ik er allemaal wel niet voor doe om aan mijn eigen naam te komen ;)

    Groetjes van Kiki
     
  7. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ik ben het wel met jullie eens, een paar mensen hebben maar 1 berichtje opgeschreven, dan mis je die toch ook niet? Nu communiceer je toch ook altijd met dezelfde mensen, of zie ik dat verkeerd?
     
  8. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    kdenk dat je ook beter 40 actieve leden kunt hebben dan boven de 1000 waar meer dan de helft toch niks van zegt. kan me niet voorstellen dat ze zich aanmelden en daarna niks meer te melden hebben voor mij werkt deze site verslavend ;)
     
  9. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Kijk maar wat jullie er mee kunnen en willen. Het gaat tenslotte ook om de tijd die jullie er in willen steken en de kant die jullie met het forum op willen. In ieder geval fijn om ook hier een keertje over de te kunnen brainstormen.

    Pim
     
  10. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik heb mijn eigen wachtwoord hoor. Die heb ik al vanaf het begin.

    Iedereen geeft zijn eigen wachtwoord op dacht ik.

    Meiden ik pb Lotte gewoon even de link van dit topic.
     
  11. Cynthia

    Cynthia Actief lid

    6 sep 2005
    243
    0
    0
    Ik was al een paar maanden lid van een groot forum toen ik hier terecht kwam. Ik zag daar door de bomen het bos niet meer en begon me een beetje te irriteren aan het 'groepjes' vormen daar. Ik ben hier eens rond gaan snuffelen en vond alles hier veel opener en gezelliger. Minder onderscheid tussen wie er langer lid was en wie net. Veel gemoedelijker.
    Ook het minder grote aantal leden trok me er aan.
    Ondanks dat ik niet echt heel veel hier schrijf, geniet ik wel van het hele zootje.
    Dat is de kracht van dit forum! Toevallig...
     
  12. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    moet ook niet het onderscheid van ik ben langer lid dan jij
    zou niet weten ook waarom
    we zijn hier voor elkaar en niet om macht uit te oefenen toch?
    samen help je elkaar en maken we lol want dat hoort er ook bij vind ik
    maar dat zit hier wel goed ;)

    gr debbie
     
  13. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Ik sluit me helemaal aan bij Natas, de moderators hebben dit onderwerp al vaker besproken en de uitkomst blijft hetzelfde het is (zoals ik al door iemand omschreven zag) ook de kracht van dit forum.

    Verder zijn alle suggesties van een ieder welkom en we zullen dit zeker niet zien als bemoeizucht, het is alleen maar leuk als jullie meedenken!

    groetjes
     
  14. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    ik moet zeggen voordat ik me had aangemeld heb ik enkele dagen gewoon meegelezen op het forum. Bekend is dat veel mensen dat doen. Niet iedereen wil ook reageren, maar heeft wel veel aan de informatie die hier uitgewisseld wordt. Ik vindt het een keuze van iemand om zich aan te melden en mee te praten, maar tevens om alleen andermans ervaringen te lezen. Daar hebben veel mensen ook wat aan. Toevallig vind ik het wel leuk om te reageren en mee te denken met mensen, dus ben ik hier ook regelmatig te vinden. Eenmaal begonnen met reageren, blijf ik het ook doen. Toch zijn er mensen die in veel kortere tijd veel meer reageren op berichten dan ik heb gedaan. Ik vind het een keuze van iedereen persoonlijk en daarom ook lastig om een oordeel te vellen. Ik snap het standpunt van de moderators dan ook heel goed.

    groetjes Karin
     
  15. Niet meer actief

    is er geen mogelijkheid om bijvoorbeeld de albums van leden voor niet leden te sluiten zodat je foto's kunt beschermen tegen onrechtelijk gebruiken. Dit is al een keer gebeurd namelijk dat er misbruik wordt gemaakt van foto's van kindjes.
    Dat zou ik al een stuk fijner vinden eigenlijk.

    Verder zou de kleur van het forum ook wat vrolijker kunnen naar mijn idee, het is nu zo grijs :(

    Ik heb ook liever een forum die overzichtelijk is hoor en niet zo lang allemaal. Verder maakt mij het niet uit of een forum in de lijst meer dan 1000 leden heeft staan waar er maar 40 van schrijven of dat er 40 leden in staan die allemaal actief zijn.
     
  16. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik vind ook de fotos die je neerzet een persoonlijk keuze.

    En de kleur, tja ik vind het wel prima eigenlijk. Ik kom ook op een paar andere forums waar 1 precies hetzelfde is als hier en andere die gekleurd zijn. Ik vind deze eigenlijk het fijnst om te lezen.
    Rustig voor je ogen.
     
  17. Niet meer actief

    ja dat is idd wel weer waar hoor natasja. De kleur is niet zo heftig.
     
  18. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Zou er ook een rubriek kunnen komen, waarin je vragen kunt stellen over je lichaam na de zwangerschap? (Ontzwangeren)
     
  19. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    even een puntje, onder zwangerschap staan drie onderwerpen die gaan over het voelen van je kindje, misschien even samenvoegen?
    en dat geldt ook over het onderwerp nekplooimeting...
    vinden jullie het handig dat ik dit meldt of zijn jullie nog niet zo ver met opruimen van deze onderwerpen?
     
  20. Niet meer actief

    goed idee lijkt me

    Lukt het jullie wel allemaal nog om bij te houden. Het forum is zo druk
     

Deel Deze Pagina