geweldig boek

Discussie in 'De lounge' gestart door talia, 3 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    hoi hoi allemaal. ik heb een geweldig boek ondekt dacht ik laat het jullie weten voor de genen onder jullie die graag lezen. de title is "je wonderbaarlijke baby, wat een pasgeboren kind al kan" geschreven door Marshall H.Klaus & Phyllis H.KLaus. het is een heel erg intressant boek zelfs mijn man vond het leuk om sommige dingen te lezen ik zal ook even de achterzijde neerzetten. "je wonderbaarlijke baby begint voor de geboorte, met foto's van het embryo dat zich in de baarmoeder nestelt.Daarna zien we een pasgeborene van nog geen uur oud, die zonder enige hulp naar de borst kruipt, de stemmen van zijn ouders herkent en ongewenste beelden en geluiden buitensluit. Ouders zullen leren hoe ze de duidelijke voorkeur van hun kind voor een bepaalde vorm, geur, smaak en stemgeluid kunnen ontdekken. ze zullen zien dat een kind kort na de geboorte al in staat is om uitdrukkingen te imiteren en uit te reiken naar wat hij ziet. dat een kind fijngevoelige zintuigen heeft en intiem contact kan maken alsof het daar jaren op heeft geoefend. je wonderbaarlijke baby is een must voor aanstaa,de ouders, grootouders, zusjes, broertjes en zorgverleners. op bijzondere foto's zien we het eerste gebaar, de eerste wederzijdse blik en de eerste vonk van herkenning die de aanzet vormt voor een levenslange band." zo dat was dus de achterzijde. hoop dat het iemend intresseert.

    groetjes Talia[/b]
     
  2. Mriek

    Mriek Actief lid

    1 dec 2005
    344
    1
    0
    Vorige maand stond er in onze regionale krant (Tubantia) een artikel van bijna een pagina over dat boek. Moet inderdaad erg goed zijn. Ik bedacht me toen dat ik dat boek wilde hebben als ik zeker zou weten dat ik zwanger was. Moet binnenkort dus toch maar eventjes gaan kijken in de winkel.

    Groetjes Mriek
     
  3. femmy

    femmy Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Klinkt zeker interessant, denk dat ik die ook koop mocht het zover zijn!
     

Deel Deze Pagina