Hai mod's, Ik zat net t denken dat het misschien een goed idee zou kunnen zijn als er een onderdeel specifiek over zwangerschapstesten was. Ik weet niet precies hoe jullie het noemen, maar net zoals "zwanger worden", "eerste symptomen", "de lounge" en "zwangerschap". Nu doemen er elke keer losse onderwerpen over testen op en het lijkt mij persoonlijk handig om die info te bundelen in 1 groot topic / afdelinkje binnen het hele forum. Ik dacht, ik gooi eens een balletje op. Wie weet vinden jullie het ook een goed idee! Groetjes, Anouk.
Er is een topic speciaal voor zwangerschapstesten. Verder kan je en vraag over een test prima bij zwanger worden stellen. In het verleden zijn er ook al ontzettend veel topics over geopend...dus alles bij elkaar moet je volgens mij in de huidige situatie prima aan informatie kunnen komen. Ik denk dus niet dat er een apart "subforum" voor komt...maar we gooien het in de groep! Elmo
We hebben het overlegd en besloten geen nieuw subforum aan te maken voor zwangerschapstesten. Toch bedankt voor het meedenken! Elmo