Wat een rotdag!

Discussie in 'De lounge' gestart door Zena, 29 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Hey meiden,
    Ik heb vandaag echt een rotdag! Ruzie gemaakt met mn beste vriendin. Die is me gisteren voor de zoveelste keer vergeten. Had al een andere afspraak en die zegt ze niet af, nee ik moet weer is plaatsmaken. En ze zegt geeneens sorry! Dat is niet het eerste was er gebeurt en ik heb het vannacht is alemaal goed laten bezinken. Vanmiddag belde ze, deed net of er niks aan de hand was. Nou toen ben ik toch zó boos geworden. Niks voor mij hoor, alles op tafel gegooid. Ze zei dat ze tijd nodig had om na te denken over wat ze hierop moest zeggen. Toen heb ik gezegd dat ze maar terug moest bellen als ze dat dan wel wist. ZEn opgehangen. Ik voelde me zo aan de kant gezet. En nu voel ik me weer schuldig dat ik zo boos was. :(
    Verder heb ik vanmorgen een matcare test gedaan en die was negatief. Lijkt me einde verhaal dus. Weet wel dat je hoop mag houden totdat je ongesteld wordt, maar lijkt me dat de matcare wel iest aangeeft als je zwanger bent, als ze echt zo gevoelig zijn. Daarnaast heb ik geen enkele vorm van afscheiding en hoor ik altijd iedereen zeggen dat ze dat juist wél hebben als ze zwanger zijn, dus ook op dat front een illusie armer!
    En als klap op de vuurpijl ben ik al weken bezig met mn parkeervergunning waarbij er door stadstoezicht fout op fout gemaakt wordt en krijg ik daar vandaag wéér niemand te pakken. Zelfs op de klacht die ik ingediend heb wordt niet gerageerd, dus daar moet ik zo ook weer naartoe.
    Wat een rotdag!
    Geen idee wat ik hiermee wil hoor, wou het gewoon ff kwijt, aangezien hubbie tot 22 uur werkt.......

2. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Toch even lekker dat je hart kunt luchten hier! ;)

En die vriendin, goed dat het gewoon hebt gezegd anders blijf jij er mee rond lopen en zei gaat gewoon vrolijk door. Als het zo leuk vind om met jou af te spreken moet ze ook daadwerkelijk de afspraak nakomen toch. :(

balen van die test, ik weet niet precies wat die inhoud maar hoop dat je de volgende keer meer geluk hebt. :oops:

En parkeerbeheer :evil:

3. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Even lekker uitrazen!

Maar met testen zou ik toch even wachten tot je NOD dag. En ik had echt geen last van afscheiding hoor.
    Ik had helemaal nergens last van... :)

4. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Tnx meiden,
    wat betreft mn vriendin, ik voel me er echt rot over, maar als ik haar nu ga bellen, dan blijft dit gebeuren. Ze moet wel snappen dat ze dit niet meer kan maken toch? Of zou ik haar wel bellen....?
    @Sandra, dat geeft me weer een (heel klein) beetje hoop! tnx

5. He jeetje, wat een rotdag hebt jij, kan me goed voorstellen dat je daar goed ziek van bent.

Ik snap dat je je nu rot voelt tegenover die vriendin, maar alles wat je hebt gezegd zat je (blijkbaar) erg dwars en dat moet er zoeizo een keer uitkomen.

En zeker nu die test negatief is kan ik me voorstellen dat je niet in een opperbest humeur bent,
    Sterkte met alles

Goddess tear

6. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Wat is dat toch tegenwoordig met die vriendinnen?

Sterkte! En kop op meis!

Groetjes Marjo

7. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    hey meid wat een rot dag en gelukkig kan je hier ff spuien...

je moet je helemaal niet schuldig voelen dat je zo boos ben geworden, want het is gewoon zo boos is boos, en daar mag je best wel wat van zeggen dat je het zo ervaart, dat je aan de kant wordt gezet...
    anders blijft het gebeure.. maar leuk is andersdaar is het je ''vriendin'' voor

ik wens je veel sterkte vandaag en komende dagen, en btw ik hd ook helemaal geen slym of dergelijke en kijk mijn banner, dus w8 even nog met testen, en ik hoop vurig voor je dat hij posi is

8. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Wat zijn jullie toch een stelletje lieve meiden allemaal.
    In ieder geval is de ellende parkeervergunning achter de rug, dat is EINDELIJK geregeld! Dus positief puntje voor vandaag!

9. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    He meis toch! Ben je het weer even kwijt nu? Voel je je weer een beetje beter? Kom maar lekker spuien hoor, ik trek het mij persoonlijk niet aan en jij bent het even lekker kwijt!
    Maar ik hoop dat je nu lekker op de bank zit met een kopje koffie, lekker achter de pc, al deze leuke hart-onder-de-riem berihten aan het lezen bent!

Knuffel meis, morgen is er weer een nieuwe dag!

10. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Mijn tip op zulke dagen:
    lekker met een pot thee op de bank en bij voorkeur ook nog een flinke berg chocola ;)
    Vandaag weer wat beter?

11. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Na een nachtje slecht slapen hebben mn vriendin en ik het gelukkig weer bijgelegd (vanmorgen om 8 op mn vrije dag, we waren allebei al om 6 uur wakker! Dus ja...voel me alweer een stuk beter vandaag!
    Bedankt voor alle lieve reacties!

12. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Kunnen jullie toch nog samen testen! ;)

Groetjes en veel suc6!
    Marjo