Sinds een tijdje heb ik een knobbel boven op de knokkel van m'n grote teen. Ik heb zooltjes gekregen van de podoloog, maar ik blijf last houden. Alle schoenen die ik heb zitten nu niet meer lekker en ik kan ook geen schoenen vinden die wel lekker zitten. Volgens mij moet dit probleem toch veel voorkomen... Waar kopen jullie je schoenen? Heeft iemand misschien een goed adres in de omgeving van Utrecht?
Richard van Doorn (overvecht). Goede winkel, kundig personeel en erg goede kwaliteit schoenen (ook voor "moeilijke" voeten). Ik heb zelf ook erg goede schoenen nodig (heb voor beide voeten steunzolen) en koop ze daar. Succes, hopelijk vindt je snel goede schoenen.
mss eerst eens gaan kijken waarom je een knobbel op je teen hebt? succes met het zoeken naar schoenen!
Bedankt voor de tip in utrecht Sabse! Uksie, ik ben al bij een dokter geweest en die heeft me doorverwezen naar de podotherapeut. Ik zou wel graag een sandaal hebben die de knokkel helemaal vrij laat, maar op 1 of andere manier hebben alle schoenen en sandalen een band over de knokkel. Zal wel het beste zitten voor de meeste mensen... Heeft niemand hier zelf zo'n knokkel? De huisarts had het over hallux valgus, maar ik betwijfel of het dat is, omdat bij mij de bult bovenop zit en niet aan de zijkant. Mijn grote teen staat ook helemaal niet scheef.