Hebben jullie dat nou ook? Mijn collega's laten me niets meer tillen, niet eens het lichtste doosje! Als er iets onderuit een kast moet komen, stort een collega van bijna 60 zich op de grond, want ik mag niet....pffff =; Heel aardig hoor, maar een beetje overdreven, hahaha... Ben zwanger, niet invalide! Hebben jullie daar ook last van?
hahaha wat een super collega's heb jij zeg maar kan me je de irritatie wel een beetje indenken je moet maar denken ze bedoelen het goed wou dat alle collega's zo behulpzaam waren
Ik zou willen dat ik dat kon zeggen. Ik moet ze echt vragen om iets te tillen want uit zich zelf doen ze het dus echt niet. Gisteren heb ik van ellende de vuilniszak maar uit de prullebak gehaald, want die liep over. De baas stond er bij en keek erna. Nog 3 dagen en dan heb ik zw verlof gelukkig.
Zo'n collega heb ik ook. Tijdens mijn laatste zwangerschap wilde ze echt alles van me overnemen. Heb toen afgesproken dat als ik iets niet meer zou kunnen, dat ik dat dan zelf zou aangeven. Werd er namelijk een beetje gek van.
Altijd nog beter zo, dan dat niemand je helpt en je zelf kan gaan lopen sjouwen! Mss kun je evt aangeven dat je wel hulp inroept bij dingen die je niet mag
Het zijn ook supercollega's hoor, maar ja.....ik ben pas 11 weken zwanger, er begint net een buikje te groeien en ik heb geen last van misselijkheid en andere kwalen. Heb vaak zoiets van "oh ja, ik ben zwanger", hahaha... Weet dat ze het goed bedoelen en weet ook (Vera) dat het ook anders had gekund... Komt ook doordat ik de een na jongste ben hier en binnen ben gekomen als student die net een jaar verkering had, nu dus inmiddels een huis gekocht, getrouwd en ook nog zwanger.... Iedereen leeft al steeds met me mee.....alle dames op de afdeling voelen zich oma of tante...... En alle mannen....had vanmorgen een auto vol dozen met briefpapier van de drukker, kwam aanrijden, hoefde niet eens iets te zeggen of te vragen, voor ik met mijn ogen kon knipperen was die auto leeg.....grappig....
klinkt heeel bekend maar dan niet van mijn collega`s maar van manlief. het liefst zou hij mij op bed instaleren met alles binnen hand bereik, en vooral niet bewegen, het liefst schuift hij nog een po onder me, zodat ik niet naar de wc hoeft te lopen..... hij wil maar dat ik slaap, want dat is goed voor de baby`s als ik na het eten even mijn oogjes dicht doe (nadenken noemen ze dat toch ) en ik wordt een half uurtje later weer wakker, dan moet ik vooral weer fijn doorslapen, het liefst tot de volgende ochtend, want dat is zo goed voor de baby`s..... het is allemaal super lief bedoeld maar wordt er soms wel kriegel van, ook ik ben niet ziek hoor, ben gewoon zwanger
Hahah, ja, Chaya, en dan krijgen jullie ook nog een tweeling, dubbele zorgen voor manlief... Je laten verwennen is lekker, maar oh, die zorgen van hubbie.... de mijne heeft wel neigingen, maar gelukkig snapt ie me als ik het over de collega's heb. Ben wel iets minder druk in het huishouden, maar ik mag gelukkig nog wel iets doen! Succes met hem....ach, beter zo dan geen interesse!
is toch juist lief, beter zo dan omgekeerd ik werk regelmatig alleen, maar merk wel dat als ik iets aangeef wat ik niet meer wil dat dat dan ook niet meer hoeft. is ook wel lekker en nu mag ik vaak zitten... heerlijk.... ik het trouwens mijn vakantie opgenomen, dus werk nu bijna niet meer...
haha lieve collega's heb je. Maar ik bergijp je irritatie die er soms om kan hebben want je bent zwanger en niet ziek. Maar ja lekker van genieten want als je erover gaat mopperen tegenover ze dan hebben ze zometeen zoiets van stik erin en doen ze helemaal niks meer voor je.
Wees blij dat ze dat voor je doen, ik moest op het werk hun overtuigen dat tillen echt te zwaar voor me was, ik kreeg er harde buiken van, nadat ik het al een paar keer had gezegd, heb ik me toen 2 dagen ziekgemeld (ik trok het niet meer) pas toen viel het kwartje.
tja, mag ook niets meer, dus wordt alles door mijn man getild, en als ik te veel heb gedaan als hij weg is, dan krijg ik op mijn donder. ook van mijn moeder trouwens. is in mijn geval trouwens wel terecht, want van de huisarts moet ik veel meer rust nemen en van de fysio mag ik ongeveer niets meer tillen, of ver fietsen of lopen ofzo. ben erg krakkemikkig.... makkelijk om te zeggen van ze, maar ik heb wel twee meisjes die nog van alles en nog wat moeten.... laat het maar gewoon over je heen komen, das meestal het makkelijkste. wel lief trouwens van al die zorgers.... groetjes, lidwina
Oh, ik klaag ook niet, vind het enorm leuk! Maar moet er wel om lachen dat ik af en toe word behandeld als invalide.....
Had ik ook toen ik zwanger was, de hulp kwam ineens uit alle (onverwachte) hoeken! Nu niet meer, best wel jammer eigenlijk.. hihi...
je mag ook niet meer zoveel tillen! Wees blij dat ze je helpen beter dan je dat zelf moet doen en zelf als je hoogzwanger bent nog zelf staat te tillen wat heel onverstandig is!
Mijn collega's weten nog van niks..... Dus ik laat de kinderen uit mijn groep maar dingetjes voor me sjouwen, vinden ze nog leuk ook! Groetjes, Anakin.
op mijn werk letten ze ook erg op of ik niet te zwaar til. mijn schoonfamilie is wel erg ik mag niks tillen en ik mag niet eens naar de vliering ze zijn bang dat ik van die trap val (ben er nog nooit afgevallen) ik vind het meestal wel handig hoor, laatst ook kwamen ze helpen met de babykamer leegmaken en ik mocht alleen dingen aanwijzn en zeggen waar het heen moest
Oh heel herkenbaar hoor. Zaterdag stond mijn broertje van 19 hier aan de deur, nog half slapend. Had mijn moeder hem uit bed getrommeld om met mij boodschappen te gaan doen, want ik mag niet tillen, hihihi. Nou ik ben niet gehandicapt alleen maar zwanger. Goed bedoeld allemaal maar soms ook erg irritant.
tjee wat een super collega's. beter zo dan zoals bij mij, ik loop nu 2 weken thuis en was vandaag even op het werk nou er was echt niemand die aan mij vroeg hoe het met me ging... zo kan het dus ook