Ik heb in een ver verleden eens 1 les Yoga gevolgd Dat vond ik wel fijn, maar door omstandigheden kon ik dat niet doorzetten Nu zou ik graag zelf wat aan ontspanning willen doen, `s avonds voor het slapen gaan Vooral dan het deel van ontspanning en dus niet de oefeningen vooraf Bestaat er een CD, waarop muziek staat en tevens een stem te horen is die je leert te ontspannen? Ik merkte dat vooral de stem van de Yoga lerares me bewust maakte van mijn lichaam door steeds te herhalen wat je moest doen om te ontspannen, lukte het uiteindelijk Als iemand een tip heeft dan hoor ik het graag
Onze Yoga-juf, stelt die CD's zelf samen! Je kan gewoon wat muziek uitzoeken waar jij je op kunt ontspannen.
Die muziek is inderdaad het probleem niet, maar als ik dan heerlijk naar mijn uitgezochte muziek ga luisteren weet ik zeker dat er niks van ontspannen komt, maar dat mijn hoofd als een gek gaat malen haha en dat was nou juist niet de bedoeling voor het slapen gaan dus nog andere tips?
Proberen je Yoga weer op te pakken, op les. Ben je er meteen even echt uit, is vaak ook niet verkeerd.